in stock

Аналіз ринку натуральної свинячої оболонки України. 2010 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2010 року
Кількість сторінок:  42, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку натуральної свинячий оболонки України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані по виробництву, об'ємам експорта, імпорту, а також ємкості ринку в натуральних і грошових показниках в динаміці з 2007 по 2010 рік. Відзначено ключові переваги натуральних оболонок, серед яких високі органолептичні властивості; створення образу природного м'ясного продукту для споживачів; хороша пропускна здатність при копченні. Для розуміння перспективності напряму проаналізовано поголів'я великої рогатої худоби та свиней на території України. Для ринку натуральної оболонки характерні такі тенденції: висока ціна на баранячу і яловичу оболонку; збільшення інтересу на ринку до вітчизняної сировини на тлі подорожчання імпортного; вихід ринку на більш цивілізований рівень. Проведено порівняльний аналіз структури ринку за основними типами в 2007 і 2009 роках. Розглянута сировинна база ринку і технологія виробництва натуральної оболонки. Окрему увагу приділено основним операторам ринку. Проведено їх сегментування по продукції, що випускається, а також виділені частки ринку. Детально проаналізовано експорт і імпорт натуральної оболонки. Детально висвітлені питання ціноутворення і фактори, які впливають на формування ціни. Відзначено споживчі переваги, проаналізовано чинники, що впливають на вибір виробів в натуральній оболонці для кінцевого споживача. Розглянуто взаємозв'язок споживання між первинними і вторинними споживачами. Докладно розглянута сегментація споживання натуральної оболонки в розрізі видів, форми, розміру і географічних переваг. Огляд містить інформацію про брендування продукції, а також канали збуту в розрізі ковбасних підприємств (первинного попиту). Спрогнозовані перспективи розвитку ринку до 2012 року і виконаний аналіз інвестиційної привабливості досліджуваного напрямку.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку 
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку ( виробництво + імпорт-експорт)
1.4 Сегментація і структурування ринку
1.5 Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в динаміці
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках в динаміці
4. Основні показники ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (українські виробники + імпортери з Франції та Голландії - аналіз їх роботи в Україні)
4.2 Структурування операторів (регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах, змога роботи за давальницькою схемою)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1 Динаміка цін на продукцію
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
6.3 Собівартість продукції, рентабельність
7. Споживання товару на ринку
7.1 Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2 Структурування та сегментація
8. Брендинг і реклама (оцінка ефективності проведення рекламної кампанії)
9. Канали збуту продукції (виділення Топ-підприємств, опис відсотка використання яловичої, свинячої натуральних оболонок, а також ненатуральної оболонки)
10. Висновки. Прогнозні показники
11. Інвестиційна привабливість галузі

Перелік таблиць:

1. Поголів'я великої рогатої худоби та свиней на території України, млн. голів (на кінець року)
2. Розрахунок ємкості ринку натуральної свинячої оболонки України в 2008 - 1 пол. 2010 рр.
3. Сегментація різних видів кишкової сировини для виробництва ковбасної натуральної оболонки в Україні (за видами тварин)
4. Структурування основних операторів, які представлені на українському ринку
5. Структура експорту натуральної свинячої оболонки по країнам в 2007 році
6. Структура експорту натуральної свинячої оболонки по країнам в 2008 році
7. Структура експорту натуральної свинячої оболонки по країнам в 2009 році
8. Структура експорту натуральної свинячої оболонки по країнам в 1 пів. 2010 року
9. Структура імпорту натуральної свинячої оболонки по країнам в 2007 році
10. Структура імпорту натуральної свинячої оболонки по країнам в 2008 році
11. Структура імпорту натуральної свинячої оболонки по країнам в 2009 році
12. Структура імпорту натуральної свинячої оболонки по країнам в 1 пів. 2010 року
13. Вподобання споживачів в залежності від фаршеємності 1 пучка (91,44 м) свинячого черева
14. Вподобання споживачів в залежності від фаршеємності 1 свинячого міхура
15. Сегментування споживачів свинячої оболонки на українському ринку
16. Компанії, які надають послуги direct-mail в Україні
17. Основні компанії виробники ковбасних виробів на українському ринку
18. Структура провідних свинокомплексів за кількістю поголів'я свиней і їх плани щодо розвитку до 2013 р.

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку натуральних оболонок в Україні за основними типами в 2007 році, %
2. Структура ринку натуральних оболонок в Україні за основними типами в 2009 році, %
3. Технологія отримання натуральної оболонки
4. Обсяги виробництва і реалізації свинячої натуральної оболонки в Україні в 2007-1 пів. 2010 рр., в кількісних показниках, тонн
5. Обсяги виробництва свинячої натуральної оболонки в Україні в 2007-1 пів. 2010 рр., в грошових показниках, млн. дол. США
6. Структурування операторів, які представлені на українському ринку свинячої оболонки в розбивці по країнах, в грошовому вираженні, тис. дол. США, 2009 р.
7. Структура основних операторів ринку натуральної свинячої оболонки в Україні в 2009 році, %
8. Обсяг експорту свинячої натуральної оболонки в Україні в 2007-1 пів. 2010 рр., натуральні показники, тонн
9. Обсяг експорту свинячої натуральної оболонки в Україні в 2007-1 пів. 2010 рр., вартісні показники, млн. дол. США
10. Регіональна структура експорту натуральної оболонки по країнам, 2009 рік в натуральному вираженні, кг
11. Обсяг імпорту свинячої натуральної оболонки в Україні в 2007-1 пів. 2010 рр., натуральні показники (тонн)
12. Обсяг імпорту свинячої натуральної оболонки в Україні в 2007-1 пів. 2010 рр.,  вартісні показники, млн. дол. США
13. Структура зміни експорту-імпорту в натуральному вираженні, 2008-2010 рр., %
14. Зріз цін на свинячі натуральні оболонки на українському ринку, 2009 р., грн./м
15. Структура споживання натуральної та штучної оболонки
16. Фактори, які впливають на вибір виробів в натуральній оболонці для кінцевого споживача (вторинний попит), %
17. Критерії вибору виробника натуральної оболонки споживачами на промисловому ринку, %
18. Вподобання споживачів у виборі оболонки
19. Сегментація в розрізі вподобань споживачів за всіма видами натуральної оболонки
20. Сегментація споживачів при виборі свинячої натуральної оболонки за формою, в натуральному вираженні, 2009 рік
21. Сегментація споживання за калібром оболонки, в натуральних показниках, 2009 рік
22. Визначення найбільш ефективних видів реклами на ринку натуральної свинячої оболонки України
23. Система розподілу на українському ринку натуральної оболонки
24. Прогнозні показники ємкості ринку натуральної свинячої оболонки в Україні в 2010-2012 рр., в натуральних показниках (тонн)

Зв'язатися з нами