Дата підготовки: | Січень 2009 року |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку насосного обладнання України. В огляді описана дилерська мережа торгових домів, проведена сегментація ринку по галузях, надано порівняльну інформацію по конкурентам (розбивка по галузях і ключовим даними, сильні - слабкі сторони), також описаний план розвитку ITT R & CW. Сегментуємо ринок обладнання України, зазначено, що найбільшу частку займає промисловість (29%), галузь побутового обслуговування (26%), комунальне господарство (18%). Основними операторами ринку є GRUNDFOS (14%), WILO (8%), KSB (6%). Дані гравці ведуть свою діяльність в побутової, промислової, комерційної галузях і комунальному господарстві. Серед сильних сторін GRUNDFOS - широкий асортимент продукції, сильний бренд, високу географічне покриття, розвинений сервіс, література і інструменти продажу. Сслабие боку - висока ціна на продукцію, нерівномірний розподіл точок продажів по Україні. У компанії WILO виявлені такі сильні сторони: сильні бренди, висока якість, привабливе портфоліо. До слабких сторін відносяться високі енерговитрати при експлуатації.