in stock

Аналіз ринку молока України. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2013 року
Кількість сторінок:  10, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку молока підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting і містить характеристику ситуації на ньому. Динаміка ємності ринку (у цілому та за компонентами, у натуральному вираженні) показує, що виробництво продукції й обсяг ринку, які впали в період кризи, демонструють поступове повернення на втрачені позиції. Водночас у 2011 р. порівняно з попереднім роком істотно скоротився експорт (майже на третину), а імпорт виріс приблизно в 6 разів, при цьому обсяг експортних поставок в 6,2 раза перевищує натуральні показники імпорту. У географічній структурі експорту в грошовому вираженні переважає Казахстан (61,3%), а імпорту – Білорусь (69,5%), при цьому обсяг білоруського імпорту за рік виріс майже в 17 разів. За даними за першу половину 2012 р. виконано структурування ринку за формою власності виробників (77% – приватні господарства), регіональною структурою їх розміщення (17% – м. Київ та Київська область), структурою пакувальних матеріалів (44% – картонна упаковка), при цьому зазначено, що 22% продукції реалізується на розлив. Розглянуто основних учасників ринку і зазначено, що споживачі стійко віддають перевагу продукції торгових марок «Яготинське», «Простоквашино» і «Слов’яночка». Вказано, що найбільш часто з усієї досліджуваної продукції українці купують молоко, при цьому близько 40% не купують його взагалі. Відзначено сезонність закупівельних цін на ринку і наведено ціни на продукцію найбільш популярних торгових марок у розрізі показника жирності та літражу упаковки. Результати середньострокового прогнозування свідчать про очікуване збільшення ємності ринку молока в абсолютних показниках при деякому скороченні темпів приросту.

Детальний зміст:

1. Ємкість ринку і тенденції розвитку
2. Структура ринку
3. Основні гравці на ринку
4. Споживання молока на ринку
5. Цінова ситуація на ринку
6. Висновки та прогнози розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку молока у 2007-2011 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Ціна на продукцію найбільш популярних ТМ у розрізі показника жирності та літражу за станом на 2012 р., грн.

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємність і темп приросту ринку молока у 2007-2011 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн, %
2. Динаміка експорту та імпорту за 2007-2011 рр., у грошовому вираженні, млн. долл. США
3. Географічна структура експорту молока з України у 2011 р., грошове вираження, %
4. Географічна структура імпорту молока в Україну за 2011 р., грошове вираження, % 
5. Імпорт молока з Білорусі в Україну, у грошовому вираженні, у 2008-2011 рр., тис. долл. США
6. Процентне співвідношення приватних господарств і сільськогосподарських підприємств в Україні за 1 пів. 2012, %
7. Регіональна структура розміщення виробників молока і молочних продуктів в Україні за 1 пів. 2012, %
8. Структура пакетованого і домашнього молока, %
9. Структура пакувальних матеріалів на ринку молока в Україні за 1 пів. 2012, %
10. Вподобання споживачів на українському ринку молока у 2009 році по ТМ, %
11. Вподобання споживачів на українському ринку молока у 2011 році по ТМ, %
12. Частота купівлі молока
13. Середні ціни виробників за перші два квартали 2012 р., тис. грн./т
14. Прогноз ємкості ринку молока у 2009-2014 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн

Зв'язатися з нами