in stock

Аналіз ринку мінеральної води. 2009

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2009 року
Кількість сторінок: 21, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 10
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting підготували дослідження ринку мінеральної води, охарактеризувавши динаміку обсягів споживання даної продукції в натуральному і грошовому вираженні, основних гравців і тенденції розвитку. Незаперечним лідером ринку мінеральної води в Україні є корпорація IDS Group, в портфель брендів якої входять ТМ «Миргородська», «Моршинська», «Старий Миргород», «Аляска», «Сорочинська», «Трускавецька», а також «Боржомі». У 2007 році частка ринку корпорації склала 22,6%, далі йшли «Кока-Кола Беверіджиз Україна» (10,5%), ЗАТ «Ерлан» і ЗАТ «Оболонь» (по 6,4%). Динаміка розвитку ринку мінеральної води характеризується уповільненням темпів зростання: якщо в 2005-2006 роках випуск води збільшувався на 10-20%, а в 2007 році - на 29%, то в 2008 році динаміка зростання склала всього 5%. Відзначено тенденцію зростання обсягу споживання бутильованої води в Україні на душу населення в 2006-2007 роках з 31,4 л до 40,7 л. Проведено структурування ринку мінеральної води, згідно з результатами якого переважну частку ринку займає газована вода (77,8% за підсумками 2008 року). При цьому вказана характерна тенденція до щорічного скорочення її частки за рахунок зростання сегмента негазованих вод. Експорт мінеральних вод з України дуже незначний і займає менше 1% виробництва. Географія поставок охоплює переважно Росію, країни СНД і Прибалтики.

Детальний зміст:

1. Основні гравці і їх частка ринку
2. Обсяг ринку (у грошовому еквіваленті і літрах)
3. Споживання мінеральної води на душу населення
4. Динаміка зростання ринку
5. Тенденції ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура продажів мінеральної води в розрізі виробників в Україні в 2005-2007 рр.,% В натуральному вираженні
2. Структура продажів мінеральної води в розрізі виробників в Україні в 2005-2007 рр.,% У фінансовому вираженні
3. Структура продажів мінеральної води в розрізі виробників в Україні в першому кварталі 2008 року,% в фізичному вираженні
4. Виробництво мінеральної води в Україні, млн. Л.
5. Фінансова місткість ринку мінеральних вод України в 2005-2007 рр., Млрд. Грн.
6. Споживання мінеральної води в Україні в 2004-2008 * рр., Л / чол. на рік
7. Прогноз розвитку ринку мінеральних вод в Україні на 2008-2010 рр., Млн.л.
8. Прогноз розвитку структури ринку мінеральних вод в Україні на 2008-2010 рр.,%
9. Обсяги реалізації води HOD в Україні в 2005-2008 рр., Млн. Л
10. Структура продажів води HOD України в натуральних показниках у 2008 році

Зв'язатися з нами