in stock

Аналіз ринку м’ясопродуктів України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2013 року
Кількість сторінок: 8
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 4
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
Мова звіту: Російська
2100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting відзначають, що обсяг ринку м'ясопродуктів України в період 2011-2012 рр. збільшувався помірними темпами. Однак підсумки 10 міс. 2013 р вказують на зниження показника на 1% щодо АППГ до 371,7 тис. тонн продукції. При цьому питома вага м'ясопродуктів українського походження перевищує 98% в натуральному вираженні. Найбільш ємним сегментом ринку виступає категорія ковбасних виробів - її частка в загальній структурі виробництва становить близько 63%. В галузі успішно функціонує безліч операторів; сумарна питома вага топ-5 виробників становить 35%, що вказує на високий рівень конкуренції. Найбільшим попитом з усіх різновидів ковбасних виробів серед українських споживачів користуються варені ковбаси, сосиски і сардельки. Найбільш впізнаваними торговими марками в Україні є «Ятрань», «Глобино», «М'ясна Лавка», «Скворцово», «Фарро» та ін. Найпопулярнішими місцями покупки досліджуваних продуктів є супермаркети і магазини самообслуговування (47%), а також фірмові і спеціалізовані магазини (38%). Конкурентний тиск на ковбасні вироби надають м'ясо і м'ясопродукти, оскільки з ростом доходів споживачів існує ймовірність зсуву переваг у бік другої категорії.

Детальний зміст:

1. Загальні тенденції розвитку ринку
2. Загальний обсяг ринку
3. Виробництво м’ясопродуктів в Україні
4. Зовнішньоекономічна діяльність на ринку
5. Структура ринку
6. Споживання м’ясопродуктів та ковбасних виробів
7. Прогноз розвитку галузі

Перелік таблиць:

1. Динаміка загального обсягу ринку м’ясопродуктів, у т. ч. ковбасних виробів, в Україні за 2010 – 10 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка обсягу виробництва м’ясопродуктів, у т. ч. ковбасних виробів в Україні за 2010 – 10 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Найбільші виробники ковбасних виробів в Україні за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, тис. тонн, та їх частка в загальному обсязі виробництва, %
4. Динаміка обсягу експорту та імпорту м’ясопродуктів, у т. ч. ковбасних виробів, в Україні за 2010 – 10 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка загального обсягу ринку м’ясопродуктів, у т.ч. ковбасних виробів, в Україні за 2010 – 10 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Структура виробництва м’ясопродуктів та ковбасних виробів в Україні за підсумками 2012 р.  у натуральному вираженні, %
3. Динаміка обсягу експорту та імпорту ковбасних виробів в Україні за 2010 – 10 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
4. Географічна структура експорту та імпорту ковбасних виробів в Україні за підсумками 10 міс. 2013 у натуральному вираженні, %
5. Структура ринку ковбасних виробів в Україні станом на 2013 р. у натуральному вираженні, %
6. Обсяг споживання м’яса і ковбасних виробів в Україні за 2005–2013 рр. у натуральному вираженні у середньому, кг / місяць на одну особу населення
7. Структурування впізнаваності та популярності торгових марок м’ясопродуктів і ковбасних виробів серед споживачів станом на 2013 р., %
8. Прогнозні показники розвитку м’ясопродуктів і ковбасних виробів в Україні на 2013–2015 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн

Зв'язатися з нами