Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували глибинне дослідження українського ринку меблів. Відзначено, що меблевий ринок є одним з найбільш перспективних напрямків в економіці. Структурування реалізації продукції на ринку в залежності від функціонального призначення показує, що лідерами ринку є житлова (57%) і офісні (33%) меблі; меблі спеціального призначення займає близько 10% ринку. Наведено детальний опис сировинної бази і технології виробництва продукції з виділенням найбільш привабливих виробничих технологій. Розрахована динаміка обсягів виробництва на ринку домашніх меблів в розрізі наступних сегментів: меблі для сидіння з металевим і дерев'яним каркасом, меблі для кухні та меблі дерев'яна для житлових помещеній.Виполнена сегментація ринку в розрізі походження продукції: близько 40% меблів на ринку є імпортною. Представлений перелік і опис основних операторів ринку. Відзначено, що найбільш великими вітчизняними виробниками є компанія «Меркс», «Екмі-Меблі» та «Енран» .Рассчітани показники імпорту і експорту продукції в розрізі основних товарних групп.Проаналізірованно споживання і канали збуту продукції на ринку. Зазначено, що близько 22% меблів реалізується через великих мережевих рітейлерів. У заключній частині дослідження наведено аналіз інвестиційної привабливості галузі, а також прогнозні показники розвитку ринку.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис світового ринку
1.2 Опис ринку України
1.3 Аналіз тенденції розвитку ринку України, результати економічної кризи
1.4 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.5 Сегментація і структурування ринку
1.6 Сировинна база, технологія виробництва
2. Привабливі виробничі технології
3. Виробництво і динаміка реалізації
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
3.3 Динаміка зростання виробництва і реалізації товарів і послуг
4. Державне регулювання галузі
5. Митний кодекс зовнішньої торгівлі
6. Основні оператори ринку
6.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
6.2 Структурування ринку
6.3 Долі ринку основних операторів ринку
7. Зовнішня торгівля
7.1 Експорт
7.2 Імпорт
8. Ємність ринку, обсяги виробництва, експорт та імпорт специфічних товарів
8.1 Меблі лаковані або з лакованим фасадом
8.2 Меблі з полівінілхлоридним (ПВХ) фасадом
8.3 Класичні меблі
9. Ціна та ціноутворення на ринку
9.1 Динаміка цін на продукцію
9.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
9.3 Цінова сегментація продукції за товарними групами
9.4 Собівартість продукції, рентабельність
10. Споживання товару на ринку
10.1 Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
10.2 Структурування та сегментація споживання
11. Брендинг і реклама
12. Канали збуту продукції
13. Асортимент продукції, представлений на ринку + фотографії по наступних видах продукції
- спальні
- вітальні
- стінки і гірки
- дитячі
- кухні
- модульні системи
- шафи купе
- передпокої
- м'які меблі
- столи і стільці
- матраци
14. Висновки. Прогнозні показники на 2009-2011 рр.
15. Інвестиційна привабливість
15.1 Інвестиційна привабливість галузі для експорту
15.2 Інвестиційна привабливість галузі для місцевих виробників
15.3 Меблеві технології і їх інвестиційна привабливість
15.4 Місцеві та іноземні інвестиції, здійснені в галузь за останні 2 роки
Перелік таблиць:
1. Виробництво меблів в 2004-1 пів. 2009 рр., тис. шт.
2. Експорт домашніх меблів з України в 2006-1 пів. 2009 рр., т
3. Імпорт домашніх меблів в Україну в 2006-1 пів. 2009 рр., т
4. Виробництво домашніх меблів в 2004-1 пів. 2009 рр., тис. дол.
5. Експорт домашніх меблів в 2006-1 пів. 2009 рр., тис. дол.
6. Імпорт домашніх меблів в 2006-1 пів. 2009 рр., тис. дол.
7. Імпорт домашніх меблів в 2006-1 пів. 2009 рр., тис. дол.
8. Ємність ринку домашніх меблів в 2006-1 пів. 2009 рр., тис. дол.
9. Виробництво домашніх меблів в 2004-1 пів. 2009 рр. (натуральне вираження), тис. шт.
10. Виробництво домашніх меблів в 2004-1 пів. 2009 рр. (грошове вираження), тис. дол. США
11. Динаміка виробництва домашніх меблів в 2005-2008 рр. (натуральне вираження), тис. шт.
12. Динаміка виробництва домашніх меблів в 2005-2008 рр. (грошове вираження), тис. дол. США
13. Структура виробників за регіональною ознакою
14. Структура виробників за спеціалізацією
15. Динаміка експорту меблів з України (натуральне вираження), т
16. Динаміка експорту меблів з України (грошове вираження), тис. дол. США
17. Географія експорту меблів в 1 пів. 2009 року (в цілому по всім кодам УКТ ЗЕД, які приведені в таблицях 7.1.1-7.1.2)
18. Середні ціни експорту меблів в 1 пів. 2009 року меблів в 1 пів. 2009 року (в цілому і за окремими кодами УКТ ЗЕД)
19. Динаміка імпорту меблів з України (натуральне вираження), т
20. Динаміка імпорту меблів з України (грошове вираження), тис. дол. США
21. Географія імпорту меблів в 1 пол. 2009 року (в цілому УКТ ЗЕД, які приведені в таблицях 7.2.1-7.2.2)
22. Середні ціни імпорту меблів в 1 пів. 2009 року меблів в 1 пів. 2009 року (в цілому і за окремими кодами УКТ ЗЕД)
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура продажів меблів в 2007 році за функціональним призначенням в грошовому вираженні, %
2. Структура продажів меблів в 2008 році за функціональним призначенням в грошовому вираженні, %
3. Структура продажів меблів в 2009 році за функціональним призначенням в грошовому вираженні, %
4. Структура ринку в 1 пів. 2009 року, % (грошові показники)
5. Долі ринку основних виробників меблів в Україні в 1 пол. 2009 року
6. Динаміка споживчих цін на меблі, предмети домашньої обстановки, килими та інші види покриттів для підлоги (% до грудня попереднього року)
7. Структурування споживання домашніх меблів за ціновими сегментами у 2007 році (грошове вираження), %
8. Структурування споживання домашніх меблів за ціновими сегментами у 2008 році (грошове вираження), %
9. Структурування споживання домашніх меблів за ціновими сегментами у 2009* році (грошове вираження), %
10. Структура продажів меблів по каналах збуту в 2007 році (у кількісному вираженні), %
11. Структура продажів меблів по каналах збуту в 2008 році (у кількісному вираженні), %
12. Структура продажів меблів по каналах збуту в 2009* році (у кількісному вираженні), %
13. Прогнозні показники ємності ринку домашніх меблів (грошове вираження), %