Анотація до аналізу ринку:
Дослідження ринку макаронних виробів України, виконане аналітиками компанії Pro-Consulting, містить відомості про ємності ринку і результати аналізу тенденцій його розвитку. Відзначено, що вітчизняний ринок макаронних виробів є недостатньо сформованим внаслідок невисокої культури споживання і неготовність споживачів платити за дорогі високоякісні вироби. Зазначено, що динаміка обсягів виробництво макаронних виробів має стабільну тенденцію росту. На ринку спостерігається перманентне розширенням асортиментного ряду продукції лідируючих компаній. Виконана цінова сегментація ринку: низький ціновий сегмент займає 30-40%, середній - близько 40-50%, преміум-сегмент - 20%. Розглянуто сезонність споживання продукції: обсяги реалізації збільшуються навесні і досягають свого піку в травні - червні, далі йдуть стабілізація і незначне зниження. Відзначено, що основним критерієм відбору макаронних виробів кінцевим споживачем виступає ціна продукції, а не її торгова марка. Проаналізовано канали збуту продукції на ринку: близько половини макаронів реалізується через мережеві супермаркети. Наведено помісячний індекс споживчих цін на макаронні вироби. Представлена структура собівартості виробництва макаронних виробів, де сировина займає 67%. Розглянуто питання брендингу, реклами, а також проаналізовано асортимент продукції, представлений на ринку. У заключній частині дослідження наведені прогнозні показники розвитку ринку.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації
4. Основні оператори ринку
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах)
6. Ціна та ціноутворення на ринку
6.1 Споживання товару на ринку
6.2 Вподобання споживачів щодо продукції, портрет споживача
7. Структурування споживання
8. Брендинг і реклама
9. Канали збуту продукції
10. Асортимент продукції, представлений на ринку
11. Висновки. Прогнозні показники на 2009-2012 рр.
12. Інвестиційна привабливість галузі, бар’єри виходу на ринок
Перелік таблиць:
1. Характеристика основних гравців ринку макаронних виробів в Україні
2. Обсяг експорту-імпорту в Україні в 2005-2009 рр.
3. Структура експорту макаронних виробів
4. Структура імпорту макаронних виробів
5. Динаміка цін на макаронні вироби впродовж 2009 р., грн./кг
6. Асортимент основних гравців українського ринку макаронних виробів
Перелік графіків і діаграм:
1. Виробництво макаронних виробів в Україні в 2005-2008 рр. (натуральне вираження), тис. тонн
2. Динаміка виробництва макаронних виробів в Україні в 2004-2008 рр. (натуральне вираження), %
3. Виробництво макаронних виробів в Україні в 2004-2008 рр. (грошове вираження), млн. грн.
4. Динаміка виробництва макаронних виробів в Україні в 2004-2008 рр. (грошове вираження), %
5. Структура ринку макаронних виробів в Україні в 2004-2008 рр. (в натуральному вираженні), %
6. Долі ринку макаронних виробів в Україні, %
7. Обсяг експорту макаронних виробів в Україні в 2005-2009 рр.
8. Обсяг імпорту макаронних виробів в Україні в 2005-2009 рр.
9. Індекс споживчих цін на макаронні вироби 2006-2009 рр. (до попереднього місяця)
10. Розподіл продажів макаронних виробів за сегментами
11. Динаміка цін на борошно різних сортів в Україні в 2007-2008 рр., грн./т
12. Структура собівартості виробництва макаронних виробів
13. Динаміка споживання макаронних виробів в Україні в 2005-2008 рр., кг/чол.
14. Основні вподобання споживачів при виборі макарон
15. Частота придбання макаронних виробів
16. Кількість макаронних виробів, яку купують за один раз
17. Структура каналів збуту
18. Асортиментна структура ринку макаронних виробів
19. Динаміка зростання реальної заробітної плати населення в 2005-1 кв. 2009 рр., %
20. Прогноз виробництва макаронних виробів в Україні (в натуральному вираженні), млн. л
21. Прогноз виробництва макаронних виробів в Україні (в грошовому вираженні), млн. л