Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлено огляд ринку ломбардних послуг Румунії. У ньому подано оцінку глобальної конкурентоспроможності країни за рейтингом Всесвітнього економічного форуму (78-ме місце серед 183 країн). Показники розвитку, згруповані в соціально-демографічному та етнічному, економічному, політичному і правовому аспектах, у цілому характеризують ситуацію в країні. Зазначено, що достатньо інтенсивне зростання ринку ломбардних послуг (за період 2008-2012 рр. інтенсивність приросту активів складала 7-24% від об’ємів реалізації – 10 - 24%, кількості ломбардів – 8-18%) обумовлене невисоким рівнем благополуччя населення, складністю отримання банківських кредитів при низькому рівні довіри населення до подібних інститутів. Вказано, що за індексом людського розвитку Румунія належить до країн із середнім рівнем розвитку. При цьому курс валют є відносно стійким (у посткризовий період), а середньорічна інфляція коливається у діапазоні 4,8-7,9% (2007-2012р.р.) Наприкінці 2012 р. у країні функціонували 2516 ломбардів (4412 відділень) з об’ємом активів понад 211 млн євро. Перелічені головні оператори ринку, описані послуги, які вони надають, основи цінової політики, частки ринку. Зазначено, що ціна коштовностей як головного предмета застави визначається динамікою світових цін, пробою металів і вагою ( при цьому питома вага зростає зі збільшенням маси металу у виробі). Викладено критерії цінності ломбарду для споживачів, виконано їх сегментування і оцінка фінансового стану. Очікується збільшення ємності ринку ломбардних послуг у середньостроковій перспективі при зміні мотивів користування цими послугами: замість необхідності термінового отримання фінансових ресурсів головною причиною стає реалізація непотрібних (застарілих) коштовностей і техніки. Вказано перешкоди для початку ломбардного бізнесу в країні та зазначено, що за цим критерієм Румунія перебуває на 68 місці серед 185 країн. Наведено результати загального SWOT-аналізу ринку ломбардних послуг Румунії.
Детальний зміст:
1. Аналіз ринкового середовища Румунії
1.1. Аналіз соціально-демографічного та етнічного середовища в країні
1.2. Аналіз економічного середовища в країні
1.3. Аналіз політичного та правового середовища в країні
2. Загальна характеристика ринку ломбардних послуг Румунії
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ломбардних послуг у 2007–2012 рр.
2.2. Аналіз основних чинників, що впливають на розвиток ринку ломбардних послуг
2.3. Ємність ринку ломбардних послуг 2007–2012 рр.
2.4. Сегментація та структурування ринку ломбардних послуг (основні типи ломбардів)
3. Основні оператори на ринку ломбардних послуг Румунії
3.1. Загальна кількість ломбардів та їхня концентрація в країні
3.2. Перелік основних операторів ринку ломбардних послуг та їхній опис
3.3. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, регіонами)
3.4. Частки ринку основних операторів ринку ломбардних послуг
3.5. Ступінь конкуренції та ризики
4. Ціна й ціноутворення на ринку ломбардних послуг Румунії
5. Аналіз споживання на ринку ломбардних послуг
5.1. Уподобання споживачів ломбардних послуг, портрет споживача
5.2. Структурування та сегментація споживання
5.3. Потреба в послузі. Ступінь задоволення споживання
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку ломбардних послуг у 2013–2016 рр.
6.1. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг
6.2. SWOT-аналіз ринкового напряму
Перелік таблиць:
1. Оцінка конкурентоспроможності економіки Румунії порівняно з іншими країнами світу
2. Показники розвитку соціально-демографічного та етнічного середовища Румунії
3. Основні показники розвитку економічного середовища Румунії
4. Оцінка правового та політичного середовища Румунії
5. ВНП на душу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах, 2005) у 2007–2011 рр.
6. ВНП на душу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах, 2005, виражений як індекс із використанням мінімального обсягу в 100 дол. США і максимального в 1980–2011 рр. ) у 2007–2011 рр.
7. Індекс людського розвитку (Human Development Index (HDI)) у 2007–2011 рр.
8. Основні чинники впливу на розвиток румунського ринку ломбардних послуг
9. Умови надання кредиту в EXPRESS CREDIT AMANET SRL
10. Цінова політика DIGITAL SALE SRL
11. Динаміка світових цін на золото в 2007–2012 рр., євро/тройську унцію
12. Динаміка світових цін на срібло в 2007–2012 рр., євро/тройську унцію
13. Сегментування споживачів ринку ломбардних послуг Румунії
14. Доходи населення Румунії в 2007–2011 рр., євро на душу населення на місяць
15. Бар'єри під час старту бізнесу в Румунії
16. Необхідні процедури та їхня тривалість для старту бізнесу в Румунії
17. Загальний SWOT-аналіз на ринку ломбардних послуг Румунії
Перелік графіків і діаграм:
1. Темпи приросту кількості ломбардів в країні, їхніх активів і обсягів реалізованих послуг у 2008–2012 рр. в натуральному і грошовому вираженні, %
2. Обсяг реалізованих послуг ломбардами Румунії в 2007–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. євро
3. Структура ринку ломбардних послуг (основні типи ломбардів), %
4. Загальна кількість зареєстрованих ломбардів у Румунії у 2007–2012 рр., од.
5. Активи ломбардів Румунії у 2007–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. євро
6. Структура основних операторів ринку за обсягами реалізації, 2011 р.
7. Структура ринку за основними групами операторів з урахуванням розмірів активів, 2011 р.
8. Структура основних операторів ринку за їх спеціалізацією, 2011 р.
9. Структурування основних операторів ринку за кількістю філій, 2011 р.
10. Частки ринку основних операторів ринку ломбардних послуг за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, %
11. Карта конкурентних переваг на ринку ломбардних послуг Румунії
12. Динаміка світових цін на золото в 2007–2012 рр., євро/тройську унцію
13. Динаміка світових цін на срібло в 2007–2012 рр., євро/тройську унцію
14. Прогнозні показники ємності ринку ломбардних послуг Румунії в 2013–2016 рр., млн. євро