in stock

Аналіз ринку ломбардних послуг Греції. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2013 року
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 22
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
6000 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В огляді ринку ломбардних послуг Греції, підготовленому аналітиками компанії Pro-Consulting, оцінено глобальну конкурентоспроможність країни за рейтингом Всесвітнього економічного форуму. Серед 183 країн Греція перебуває на 96 місці. Надано комплекс показників, що характеризують ринкове середовище у країні і згрупованих за соціально-демографічним та етнічним, економічним, політичним і правовим аспектами. Зазначено, що у тяжкому для Греції 2012 р. на ринку ломбардів спостерігається стрибок – ємність зросла на 58%, а кількість ломбардів – на 53,5%. Це пов’язано з недовірою населення до банківських структур і ускладненням механізмів кредитування монетарними інститутами. Виділено економічні, політичні, науково-технічні і культурно-соціальні фактори, що впливають на розвиток ринку. Показано, що за світовими стандартами, Греція належить до країн з високим рівнем розвитку і благополуччя. Надані курс валют і середньорічна інфляція (2007-2012 р.р.) За типом ломбардів на ринку домінують ювелірні (близько 95%). Подано перелік і головні показники провідних операторів ринку (активи, кількість філій, частка ринку). Виконано їх структурування за об’ємом обороту, спеціалізацією, регіонами та ін., а також створено карту конкурентних переваг. Вказано, що у сегменті ювелірних ломбардів ціна застави визначається поточним курсом дорогоцінного металу, його пробою і вагою виробу. Вивчені переваги споживачів і виділені головні фактори, що визначають вибір ломбарду, виконано сегментацію споживання. Зазначено, що позитивна динаміка ринку ломбардів спостерігається на тлі зростання потреби населення у швидких грошах. Прогнозується зростання кількості операторів у середньостроковій перспективі (із скороченням темпів приросту). Вказано перешкоди (зокрема, необхідні процедури, їхня тривалість і вартість) для початку ломбардного бізнесу у Греції. 

Детальний зміст:

1. Аналіз ринкового середовища Греції
1.1. Аналіз соціально-демографічного та етнічного середовища в країні
1.2. Аналіз економічного середовища в країні
1.3. Аналіз політичного та правового середовища в країні
2. Загальна характеристика ринку ломбардних послуг Греції
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ломбардних послуг у 2007–2012 рр.
2.2. Аналіз основних чинників, що впливають на розвиток ринку ломбардних послуг
2.3. Ємність ринку ломбардних послуг 2007–2012 рр.
2.4. Сегментація та структурування ринку ломбардних послуг (основні типи ломбардів)
3. Основні оператори на ринку ломбардних послуг Греції
3.1. Загальна кількість ломбардів та їхня концентрація в країні
3.2. Перелік основних операторів ринку ломбардних послуг та їхній опис
3.3. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізаціями, регіонами)
3.4. Частки ринку основних операторів ринку ломбардних послуг
3.5. Ступінь конкуренції та ризики
4. Ціна й ціноутворення на ринку ломбардних послуг Греції
5. Аналіз споживання на ринку ломбардних послуг
5.1. Уподобання споживачів ломбардних послуг, портрет споживача
5.2. Структурування та сегментація споживання
5.3. Потреба в послузі. Ступінь задоволення споживання
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку ломбардних послуг у 2013–2016 рр.
6.1. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг
6.2. SWOT-аналіз ринкового напряму

Перелік таблиць:

1. Оцінка конкурентоспроможності економіки Греції порівняно з іншими країнами світу
2. Показники розвитку соціально-демографічного та етнічного середовища Греції
3. Основні показники розвитку економічного середовища Греції
4. Оцінка правового та політичного середовища Греції
5. ВНП на душу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах, 2005 ) у 2007–2011 рр.
6. ВНП на душу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах, 2005, виражений як індекс із використанням мінімального обсягу в 100 дол. США і максимального в 1980–2011 рр. ) у 2007–2011 рр.
7. Індекс людського розвитку (Human Development Index (HDI)) в 2007–2011 рр.
8. Динаміка курсу валют відносно долара США в Греції за 2007–2012 рр., євро
9. Динаміка середньорічної інфляції в Греції за 2007–2012 рр., %
10. Основні чинники впливу на розвиток ринку ломбардних послуг Греції
11. Обсяг реалізованих послуг ломбардами Греції в 2007–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. євро
12. Цінова політика AGORA CHRYSOY PSYCHIKOY – GOLDEN PLACE
13. Цінова політика Tsirigotis Panagiotis у сегменті золота
14. Цінова політика NIKIAS EMPORIA CHRYSOU AE
15. Дані про розмір активів, обсяг кредитування (тис. євро) та кількість філій ТОП-5 операторів ринку ломбардних послуг Греції
16. Динаміка світових цін на золото в 2007–2012 рр., євро/тройську унцію
17. Динаміка світових цін на срібло в 2007–2012 рр., євро/тройську унцію
18. Сегментування споживачів ринку ломбардних послуг Греції
19. Доходи населення Греції в 2007–2011 рр., євро на душу населення на місяць
20. Бар'єри під час старту бізнесу в Греції
21. Необхідні процедури та їхня тривалість для старту бізнесу в Греції
22. Загальний SWOT-аналіз на ринку ломбардних послуг Греції

Перелік графіків і діаграм:

1. Темпи приросту кількості ломбардів у країні та обсягів реалізованих послуг у 2008–2012 рр. у натуральному та грошовому вираженнях, %
2. Сегментація та структурування ринку ломбардних послуг Греції (основні типи ломбардів), %
3. Загальна кількість зареєстрованих ломбардів у Греції в 2007–2012 рр., од.
4. Активи ломбардів Греції в 2007–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. євро
5. Структура основних операторів ринку за обсягами реалізації, 2011 р.
6. Структура основних операторів ринку за їхніми спеціалізаціями, 2011 р.
7. Структурування основних операторів ринку за кількістю філій, 2011 р.
8. Структурування основних операторів ринку за регіонами, 2011 р.
9. Частки ринку основних операторів ринку ломбардних послуг за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, %
10. Карта конкурентних переваг на ринку ломбардних послуг Греції
11. Динаміка світових цін на золото в 2007–2012 рр., євро/тройську унцію
12. Динаміка світових цін на срібло в 2007–2012 рр., євро/тройську унцію
13. Прогнозні показники ємності ринку ломбардних послуг Греції в 2013–2016 рр., млн. євро

Зв'язатися з нами