in stock

Аналіз ринку кур’єрської експрес-доставки України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2012 року
Кількість сторінок:  27, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 10
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку кур’єрської експрес-доставки України, виконаний аналітиками компанії Pro-Consulting, містить загальні відомості про ринок і характеристику ситуації на ньому. Подана динаміка показників ємності ринку за період 2007 – 1 пол. 2012 рр. у грошовому вираженні. На рівень кризового 2008 р. ринок практично повернувся вже в 2010 р. і далі демонструє зростання показників. Зазначено, що кур’єрська доставка становить 9–11% у структурі доходів поштової логістики за видами. Досліджуваний ринок сегментований на внутрішній (перевезення всередині країни, більше 70% ринку) і міжнародний (послуги міжнародної доставки). При цьому на внутрішньому ринку приватний сегмент практично не представлений (у середньому 0,6%) і домінує корпоративний, а на міжнародному частка приватного сегмента становить приблизно 7%. На досліджуваному ринку представлені як вітчизняні, так і найбільші світові оператори. За даними на 01.07.2012 р. лідером серед операторів по числу кур’єрських доставок у натуральному вираженні є компанія «Міст Експрес» з показником 28% від загальної кількості відправлених посилок. Далі йдуть компанії «Євроекспрес» (22%), «Нова Пошта» та «Ін-Тайм» (по 13%). У розрізі доходів від реалізації послуг на першій позиції знаходиться компанія «Нова Пошта» – 27%. Вона ж лідирує за регіональним охопленням з показником 1010 відділень у 631 населеному пункті. Розглянуто переваги споживачів і попит у територіальному розрізі. Фактором, що стримує розвиток ринку, є недостатній розвиток споживчої культури, зростання цін на паливо, а також незадовільна якість доріг, що збільшує витрати на обслуговування автотранспортних засобів та терміни доставки. У довгостроковій перспективі на ринку очікується укрупнення учасників, подальший вихід великих міжнародних компаній, що призведе до збільшення рівня конкуренції. Передбачається зростання ринку кур’єрських послуг на рівні 10–12% на рік. 

Детальний зміст:

1. Ємкість ринку і тенденції його розвитку
2. Структура ринку
3. Основні оператори
4. Вподобання споживачів

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємкість ринку кур'єрських послуг в Україні в 2007-2012 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
2. Ємкість ринку внутрішніх і міжнародних доставок в Україні в 2009-2012 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Структура доходів поштової логістики в розрізі видів в 2010-2012 рр.
4. Структура ринку в розрізі внутрішніх і міжнародних доставок в Україні в 2009-2012 рр., в грошовому вираженні, %
5. Структура ринку в розрізі приватного і корпоративного сегмента в Україні в 2009-2012 рр., в грошовому вираженні, %
6. Долі ринку основних операторів в розрізі кількості надісланих посилок в 1 пів. 2012 р., в натуральном вираженні, %
7. Долі основних операторів ринку в розрізі доставлених відправок «до дверей» в 1 пів. 2012 р., в кількісному вираженні, %
8. Долі ринку основних операторів в розрізі доходів в 1 пів. 2012 р., в грошовому вираженні, %
9. Долі основних операторів ринку в розрізі територіального охоплення станом на 2012 р., в кількісному вираженні, %
10. Вподобання споживачів відносно кур'єрських служб в Україні станом на 2011 р., балів

Зв'язатися з нами