Дата підготовки: | Вересень 2009 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 6 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Огляд ринку кур'єрських послуг підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting на основі аналізу переважаючих на ньому тенденцій. Наведено детальний опис ринку з виділенням найбільших проблем його розвитку. Зазначено, що кур'єрські послуги включають в себе експрес-доставку вантажів і експедиторські послуги. Середньорічний показник зростання ринку кур'єрських послуг становить близько 9% в грошовому вираженні. У 2008 році в Києві працювало близько 30 кур'єрських служб, причому щорічно на ринок виходять нові гравці, більшість з них організовують колишні працівники великих кур'єрських компаній. Розрахована рентабельність ринкового спрямування, залишає близько 20-30%. Відзначено, що основні обсяги ринку забезпечують великі міжнародні служби доставки: DHL, City Express, TNT, FedEx. Наведено перелік найбільших операторів ринку, визначено їх ринкові частки. Виконана сегментація ринку в розрізі основних цінових сегментів: високий (45%), середній (30%) і низький (25%). До високого цінового сегменту переважно відносяться філії міжнародних кур'єрських компаній (ціновий діапазон - вище 25 гривень за 0,5 кг доставляється вантажу). Зазначено, що для ринку характерною є сезонність: перед святами клієнти масово замовляють доставку подарунків та квітів, а влітку відбувається невеликий спад у зв'язку з призупиненням ділової активності в період відпусток. У майбутньому варто очікувати перерозподіл ринку між великими гравцями, витіснення слабших операторів і розгалуження кур'єрських мереж як в національному, так і в міжнародному форматах.
1. Загальна характеристика ринку кур'єрських послуг.
1.1. Опис ринку.
1.2. Загальні показники ринку.
1.3. Тенденції розвитку ринку.
2. Обсяг ринку кур'єрських послуг.
3. Основні гравці на ринку кур'єрських послуг.
3.1. Характеристика основних операторів ринку:
- Кур'єрська Служба DHL
- Кур'єрська Служба FedEx
- EMS Ukraine
- Кур'єрська Служба Express Mail
- Кур'єрська Служба Pony Express
- Кур'єрська Служба UPS
- Сіті-Експрес Україна
- Профі Сервіс
- Vistep
- Київська служба доставки ТОВ «Український кур'єр»
- Кур'єрська Служба Профі
- АСД-Експрес
- ФОРТУНА СЕРВІС ПП
- DistriMedia
- Кур'єрська Авіапошта України
3.2. Структуризація операторів.
3.3. Частки ринку основних гравців.
4. Аналіз послуг, які надає ТОВ «Український Професійний Кур'єр».
4.1. Характеристика послуг, які надаються компанією.
4.2. Порівняльний аналіз послуг ТОВ «Український Професійний Кур'єр» і послуг компаній-конкурентів.
4.3. Визначення недоліків, сильних і слабких сторін послуг, які надаються компанією.
5. Ціноутворення на ринку
5.2. Опис факторів, виляє на формування ціни.
6. Прогнозні показники ринку.
7. Висновки.
1. Обсяг ринку кур'єрських послуг (без директ маркетингу) в Україні в січні-грудні 2006 року
2. Обсяг ринку кур'єрських послуг (без директ маркетингу) в Україні в січні-грудні 2007 року
3. Обсяг ринку кур'єрських послуг (без директ маркетингу) в Україні в січні-грудні 2008 року
4. Обсяг ринку кур'єрських послуг (без директ маркетингу) в Україні в січні-березні 2009 року
5. Структуризація операторів
6. Визначення недоліків, сильних і слабких сторін послуг, які надаються компанією
1. Кількість обслуговування юридичних / фізичних осіб (офіційні дані),%
2. Кількість обслуговування юридичних / фізичних осіб (оціночні дані),%
3. Структура ринку кур'єрських служб по території покриття в 2008 році,%
4. Структура кур'єрської доставки за видами матеріалів в 2008 році,%
5. Фінансовий результат підприємств, які одержали прибуток у 2005- 2008 років., млн. грн.
6. Фінансовий результат підприємств, які одержали збиток у 2005- 2008 років., млн. грн.
7. Динаміка зростання реальної заробітної плати населення в 2005-I квартал 2009 рр.,%
8. Сумарний обсяг ринку кур'єрських послуг (включаючи директ маркетинг) в Україні в 2006-2008 рр., млн. грн.
9. Обсяг ринку кур'єрських послуг (без директ маркетингу) в Україні в 2006-2008 рр., млн. грн.
10. Обсяг ринку директ маркетингу в 2005-2008 рр. , млн. грн.
11. Динаміка зростання ринку директ маркетингу в 2005-2008 рр.,%
12. Сумарний обсяг ринку кур'єрських послуг (включаючи директ маркетинг) в Україні в 2006-2008 рр., млн. грн.
13. Частки основних гравців ринку кур'єрських послуг в 2008 році *,%
14. Цінові сегменти, в яких працюють основні кур'єрські компанії,%
15. Динаміка зміни середніх цін на кур'єрські послуги в 2006-2009 рр.,%
16. Прогнозні показники обсягу ринку кур'єрських послуг в 2007-2010 ** рр.,%