in stock

Аналіз ринку кремів України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2012 року
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 10
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: Російська
4000 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting детально досліджували ринок кремів України. Для поглиблення аналізу ринку представлена інформація за витратами домогосподарств України на непродовольчі товари, а також структура населення України за типом місцевості в динаміці та в регіональному розрізі. Викладено фактори, що впливають на розвиток ринку кремів. Динаміка ємності ринку в натуральному вираженні за період 2008 – 6 міс. 2012 рр. демонструє нестійкий характер, зумовлений коливаннями значень імпорту, що становить 75–84% обсягів ринку. При цьому показники виробництва й експорту синхронно ростуть, а експорт становить близько 40% випущеної продукції. Серед країн – постачальників продукції виділяються Польща, Росія, Німеччина і Франція. Перераховано основних виробників кремів із зазначенням їх торгових марок (брендів). Засоби по догляду за шкірою обличчя і тіла в структурі ринку косметично-парфумерної продукції в грошовому вираженні займають 15%, що становить дві третини відповідного світового показника. При цьому креми серед зазначених коштів складають близько 81%. Представлені дані з динаміки цін реалізації, експорту та імпорту, вказані чинники, що визначають ціну. Показано, що близько двох третин ринку кремів складає продукція низького цінового сегмента, а преміум сегмента – лише 10%. Вивчено канали збуту продукції, серед яких 85% охоплюють спеціалізовані магазини та мережі, а також гіпер- та супермаркети. За підсумками 2011 р. мережа «Watsons» з показником 45% займала найбільшу частку серед спеціалізованих парфюмерно-косметичних мереж, за нею слідувала «Єва» – 21%. Виконано середньострокове прогнозування ринку кремів, дані якого свідчать про очікуване збільшення абсолютних показників ємності. Результати SWOT-аналізу доповнені оцінкою існуючих ризиків і бар’єрів входу на ринок.

Зв'язатися з нами