Дата підготовки: | Червень 2011 року |
Графіків і діаграм: | 44 |
Таблиць: | 20 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Огляд ринку косметичних і парфумерних товарів України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані по виробництву, обсягами експорту, імпорту, а також ємності ринку в натуральних показниках в динаміці з 2005 по 2010 рік. Приділено увагу макроекономічним показникам, які впливають на досліджуваний ринок. Відзначено, що основними макроекономічними показниками розвитку країни є: рівень ВВП, обсяг промислового виробництва, валова продукція сільського господарства, інвестиції в основний капітал, оборот торгівлі, інфляція та ін. Проведено аналіз демографічної складової, за підсумками якого відзначено уповільнення зменшення кількості населення в країні. Рівень доходів домогосподарств з року в рік показує позитивну динаміку. У дослідженні відзначено, що ринок косметики та парфумерії України є одним з найбільш динамічних торгових сегментів в країні, а також найбільш швидко розвиваються ринком в Східній Європі. Розглянуто ключові тенденції на ринку, серед яких висока сезонність продажів, зокрема, значне збільшення товарообігу з наближенням свят. Проведено аналіз структури продажів різних косметичних і парфумерних товарів в Україні. Зроблено висновок про класифікацію основних операторів ринку за ціновою ознакою ( «Економ», «Бізнес», «Преміум»). Проаналізовано аспекти ціноутворення і особливості споживання продукції на ринку. Значну увагу приділено каналах збуту косметичних і парфумерних товарів на ринку України. Спрогнозовані перспективи розвитку, а також виконаний SWOT-аналіз ринку в середньостроковій перспективі.