in stock

Аналіз ринку ковбасної продукції України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2012 року
Кількість сторінок:  7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку ковбасних виробів України, виконаний аналітиками компанії Pro-Consulting, містить основні відомості про ринок, доповнені коротким аналізом сировинної бази. Зазначено брак високоякісної сировини – м’яса, жиру і субпродуктів, одержуваних під час промислової переробки худоби та птиці, що зумовлює необхідність імпортних поставок. Динаміка показників ємності ринку подана за період 2007 – 1 половина 2012 рр. у натуральному вираженні. На тлі значного зростання експорту (в 4,3 раза до 2011 р.) відбулося скорочення інших показників приблизно на 20%. Зазначено, що середнє споживання м’яса і ковбасних виробів на одну людину в домогосподарствах України в цілому тримається на рівні 5,1 кг, що в рази відстає від фізіологічної норми, тобто ринок є ненасиченим і має значний потенціал зростання. Основні ринки збуту української ковбасної продукції – Росія (більше трьох чвертей) і Молдова. В інші країни надходить до 1% обсягу українського експорту. Серед потоків імпорту переважає дешева білоруська продукція (64,3% у натуральному вираженні і 47,9% у грошовому, 1 пол. 2012 р.), середня за ціною італійська і дорога іспанська. Подана десятка провідних українських виробників ковбасних виробів і зазначено, що основна частина продукції виробляється в Дніпропетровській, Донецькій і Полтавській областях. Коротенько описані найбільш популярні різновиди ковбас і зазначено, що варені ковбаси та сосиски, сардельки становлять більше двох третин ринку. Українські споживачі надають перевагу ковбасі торгової марки «Ятрань», далі йдуть «Скворцово» і «Щирий кум», а основними критеріями вибору є якість і ціна. Виконано цінове сегментування ринку і дослідження каналів збуту (більше половини – супермаркети і гіпермаркети). Указана необхідність державної підтримки та стимулювання вітчизняного виробника, зокрема розвитку сировинної бази.

Детальний зміст:

1. Сировинна база
2. Загальні тенденції розвитку ринку ковбасних виробів в Україні
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Вподобання споживачів

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку ковбасних виробів України в 2007-2012 рр., в натуральном вираженні, тонн 

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура поголів'я худоби і птиці в Україні на 2011 р., в натуральному вираженні, %
2. Динаміка ємкості ринку ковбасних виробів в Україні за 2007-1 пів. 2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
3. Споживання м'яса і ковбасних виробів в домогосподарствах (в перерахунку на первинний продукт) в середньому за місяць на одну людину, кг
4. Динаміка обсягів експорту і імпорту ковбасних виробів за 2007-1 пів. 2012 рр., в грошовому вираженні, тис. долл. США
5. Географічна структура експорту ковбасних виробів в 1 пів. 2012 р., %
6. Географічна структура імпорту ковбасних виробів  в 1 пів. 2012 р., %
7. Структура виробництва ковбасних виробів в розрізі регіонів України за 2011 р., в натуральному вираженні, тис. тонн
8. Найбільш популярні різновиди ковбас на ринку ковбасних виробів України
9. Співвідношення споживання ковбасних виробів в розрізі видів продукції в 2011 р., %
10. Вподобання споживачів ковбасних виробів в розрізі ТМ, балл
11. Фактори, які впливають на вибір ковбасних виробів, %

Зв'язатися з нами