in stock

Аналіз ринку кави України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2012 року
Кількість сторінок:  11, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
950 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting виконано огляд ринку кави, що містить характеристику ринку за такими сегментами продукції: натуральна кава (зернова і мелена); розчинна кава; кавові напої. Зазначено, що середньорічні темпи зростання споживання кави в Україні за період 2000–2010 рр. (23,0%) майже в 10 разів перевищують відповідний середньосвітовий показник (2,5%). Показники ємності ринку демонструють збільшення, негативний вплив кризи проявився у скороченні темпів приросту. При цьому показники експорту незначні, а імпорт, який більш ніж наполовину визначає об’єм ринку, показує стійкий приріст. У географічній структурі експорту за даними 2011 р. у грошовому вираженні виділяється Білорусь (36,4%), яка разом з Молдовою та Росією охоплює близько 70% поставок. Відповідно, 57% імпорту надходить із Росії, Італії та Німеччини. Указано, що в структурі власного виробництва переважають кавові напої. У сегменті натуральної кави лідерами ринку серед вітчизняних виробників є ТОВ «Галка» і ТОВ «Віденська кава», сумарна частка яких становить 93%. В Україні 70% кави продається в магазинах, у сегменті HoReCa реалізується близько чверті всієї споживаної продукції. За даними 2011 р. споживачі на українському ринку кави у всіх сегментах віддають перевагу торговій марці «Jacobs», також користуються попитом Lavazza, Чорна карта, MacCoffee, Nescafe. Основні гравці – «Крафт Фудз Україна», «Strauss Україна», «Nestlé в Україні». У розрізі видів продукції більше двох третин ринку становить розчинна кава. Наведено ціни на продукцію найбільш популярних ТМ у розрізі видів продукції та упаковки. Середньострокове прогнозування ємності ринку кави показує щорічні темпи приросту близько 13%. Очікується також підвищення цін, яке не дуже вплине на скорочення споживання кави в Україні, але призведе до серйозного зростання ємності ринку у вартісному вираженні.

Детальний зміст:

1. Основні параметри ринку
2. Структура ринку
3. Сегментація споживання
4. Основні гравці ринку
5. Цінова ситуація на ринку
6. Прогнози розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку кави в 2007-1 пів. 2012 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Ціни на продукцію найбільш популярних ТМ в розрізі видів продукції станом на 2012 р., грн.
3. Ціни на продукцію найбільш популярних ТМ в розрізі типів натуральної кави станом на 2012 р., грн.

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємкість ринку кави в 2007-1 пів. 2012 рр., в натуральном вираженні, тис. тонн
2. Експорт і імпорт кави в 2007-1 пів. 2012 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
3. Географічна структура експорту кави з України в 2011 р., в грошовому вираженні, %
4. Географічна структура імпорту кави в Україну в 2011 р., в грошовому вираженні, %
5. Структура виробництва в Україні кави натуральної, розчинної та кавових напоїв в 2011 р., %
6. Структура виробництва в Україні кави натуральної, розчинної та кавових напоїв в 1 пів. 2012 р., %
7. Структура ринку в розрізі вітчизняних і імпортних товарів в 2011-1 пів. 2012 рр., %
8. Структура виробництва натуральної кави в Україні в 2011 р., в грошовому вираженні, %
9. Структура каналів збуту на ринку кави в Україні в 2012 р., %
10. Вподобання споживачів на українському ринку кави в 2011 р. по ТМ, сегмент натуральної (зернової і меленої) кави, %
11. Вподобання споживачів на українському ринку кави в 2011 р. по ТМ, сегмент розчинної кави, %
12. Вподобання споживачів на українському ринку кави в 2011 р. по ТМ, сегмент кавових напоїв, %
13. Структура вподобань споживачів кави в розрізі видів продукції в Україні в 2012 р., %
14. Індекс споживчих цін на каву в Україні в 2010-2011 рр., %
15. Прогноз ємкості ринку кави в 2009-2014 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
 

Зв'язатися з нами