in stock

Аналіз ринку кетчупу, майонезу і соусів України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2013 року
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 4
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

При дослідженні ринку соусів України, аналітики компанії Pro-Consulting розглядають його в розрізі таких сегментів: кетчуп та томатні соуси; гірчиця; майонез; інші соуси (крім томатних) із зазначенням їхньої частки в структурі ринку. Динаміка ємності ринку в натуральному вираженні за вказаними сегментами демонструє коливальний характер, а темпи приросту – в цілому спадні. Розглянуто внутрішнє виробництво, при цьому відзначено високий рівень конкуренції вітчизняних операторів. Перераховано головних виробників у розрізі сегментів ринку. Динаміка імпорту та експорту в цілому характеризується різноспрямованою зміною показником з перевагою тенденції до зростання. Частка імпортної продукції на ринку соусів України незначна (від 0,5% до 5,2% за сегментами). Як правило, це – екзотичні види соусів або продукція світових брендів, яка не виробляється на території України. Структурування імпорту в регіонально розрізі показує, що основна частина імпортної продукції надходить з Росії, частка якої змінюється від 47,1% за сегментом соусів (крім томатних) до 89,1% – для майонезу. Винятком є сегмент гірчиці, де переважає продукція з Німеччини (близько третини ринку). Позитивна тенденція нарощування обсягу експортних постачань продукції у період 2010-2012 рр. характерна для всіх сегментів ринку, крім гірчиці. При цьому велика частка продукції експортується до Росії (крім майонезу, близько половини якого надходить до Молдови). Проаналізовано споживчі переваги в розрізі торгових марок. Досліджуваний ринок має певний потенціал розвитку, тому результати сегментного прогнозування свідчать про очікуване зростанні його абсолютних показників у натуральному вираженні при невисоких, але зростаючих, темпах приросту.

Детальний зміст:

1. Ємність ринку
2. Внутрішнє виробництво
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Структурування ринку соусів
5. Споживчі вподобання
6. Прогнозні показники розвитку ринків

Перелік таблиць:

1. Динаміка ємності ринків кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів за 2009–2012 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка виробництва кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів за 2008–2012 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
3. Динаміка імпорту кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів в Україну за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка експорту кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів з України за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку кетчупу за 2009–2012 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка ємності ринку гірчиці за 2009–2012 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
3. Динаміка ємності ринку майонезу за 2009–2012 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка виробництва кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів за 2008–2012 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
5. Структура виробництва кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів станом на 2012 р. в Україні в натуральному вираженні, %
6. Структурування імпорту кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів за регіонами в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, %
7. Структурування експорту кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів за регіонами в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, %
8. Структурування ринку кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів з виокремленням вітчизняної та імпортної продукції в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, %
9. Структура ринку кетчупу, гірчиці, майонезу й соусів в Україні станом на 2012 р. в натуральному вираженні, %
10. Уподобання споживачів відносно кетчупу за торговими марками за підсумками 2012 р. в Україні, %
11. Уподобання споживачів відносно гірчиці за торговими марками за підсумками 2012 р. в Україні, %
12. Уподобання споживачів відносно майонезу за торговими марками за підсумками 2012 р. в Україні, %
13. Уподобання споживачів відносно соусів за торговими марками за підсумками 2012 р. в Україні, %
14. Прогнозні показники ємності ринку кетчупу на 2013–2016 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
15. Прогнозні показники ємності ринку гірчиці на 2013–2016 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
16. Прогнозні показники ємності ринку майонезу на 2013–2016 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
17. Прогнозні показники ємності ринку соусів на 2013–2016 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн

Зв'язатися з нами