Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting зазначають, що обсяг ринку кетчупу, майонезу та інших соусів в Україні з 2012 р. скорочується. Головною причиною зниження є перенасичення ринку продукцією. Водночас, на ринку спостерігається високий рівень конкуренції, що стимулює основних гравців покращувати якість і розширювати асортимент продукції, а також задіювати інші способи утримання і залучення клієнта. На частку майонезів та інших соусів припадає понад 70 % загального обсягу ринку за підсумками 2012 р.; кетчуп та томатні соуси займають 26 % ринку. Найбільшими українськими виробниками кетчупу, майонезу та ін. соусів є ПАТ «Волиньхолдинг», ПАТ «Чумак», ПАТ «Львівський жирокомбінат» та інші. Продукція представлена в різних цінових категоріях, що дозволяє охопити максимальну кількість споживачів; найбільш ємним є середній ціновий сегмент - 60 % споживачів вибирають саме ці кетчупи, майонези і соуси. При цьому питома вага товарів преміум-категорії становить усього 10-15%. У перспективі обсяг ринку демонструватиме зниження наступні кілька років до врівноваження попиту та пропозиції.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку
2. Внутрішнє виробництво
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Структурування ринку
5. Прогнозні показники розвитку напряму
Перелік таблиць:
1. Динаміка обсягу ринку соусів за 2009 – 6 міс. 2013 рр. в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка експорту та імпорту соусів за 2009–2012 рр. в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка обсягу ринку соусів за 2009 – 6 міс. 2013 рр. в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка виробництва соусів за 2009 – 6 міс. 2013 рр. в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Структура виробництва соусів у розрізі товарних категорій за підсумками 2012 р. в Україні у натуральному вираженні, %
4. Частки основних українських операторів у виробництві кетчупу за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
5. Частки основних українських операторів у виробництві майонезу за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
6. Структура експорту соусів за підсумками 2012 – 6 міс. 2013 рр. із України у натуральному вираженні, %
7. Структура імпорту соусів за підсумками 2012-6 міс. 2013 рр. в Україні у натуральному вираженні, %
8. Структура українського ринку соусів за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
9. Структурування українського ринку соусів у розрізі походження продукції за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
10. Структурування українського ринку соусів у розрізі вітчизняної та імпортної продукції за основними товарними категоріями за підсумками 2012–2013 рр. у натуральному вираженні, %
11. Частота покупок кетчупу, майонезу та інших соусів споживачами в Україні, %
12. Прогнозні показники розвитку ринку соусів в Україні на 2013–2015 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн