Дата підготовки: | Грудень 2009 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 27 |
Таблиць: | 13 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку керамічної плитки України, який включає загальну характеристику розвитку ринку, показники ємності ринку і його структуру. Розраховані обсяги виробництва продукції в натуральному і грошовому вираженні, а також обсяги експорту та імпорту в розрізі основних країн-партнерів.
Представлені основні оператори ринку, проведено їх структурування і вказані частки ринку. За оцінками, в Україні на даний момент працює близько 25 компаній з виробництва керамічної плитки. Найбільш великими вітчизняними підприємствами з випуску плитки сьогодні є «Артем», ЗАТ «Зевс Кераміка», ЗАТ «Інтеркерама», ЗАТ «Піастрелла-К», ЗАТ Харківський плитковий завод.
У звіті проаналізовано основні споживчі переваги, показана структура продажів керамічної плитки за сегментами споживання в 2008-2009рр. Відображені фактори впливу на вибір плитки. Відзначено, що при покупці керамічної плитки в 2008 році для споживачів найбільш значимими факторами були найменування виробника - 35% і сорт плитки - 26%. З приходом кризи, споживачі все частіше стали звертати увагу на ціну, пропонованої продукції з метою заощадити, фактор ціни зріс в 2009р. до 39% (18% в 2008р.). Таким чином можна сказати, що споживчі переваги змістилися в бік низького і середнього цінових діапазонів.
Розглянуто основні канали збуту керамічної плитки, зроблені висновки і розраховані прогнозні показники.
1. Загальна характеристика ринку кераміки України (керамічний граніт, плитка для підлоги, настінна плитка)
1.1. Опис ринку, історія розвитку (опис ринку в цілому, його специфіки, існуючих проблем)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4. Сегментація і структурування ринку (виділення основних ринкових сегментів, їх частки)
2. Виробництво та динаміка реалізації кераміки України (з розбивкою на керамічний граніт, плитка для підлоги, настінна плитка)
2.1. Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
2.2. Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
2.3. Динаміка зростання виробництва і реалізації
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
3.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
3.3. Частки основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля в 2007-2008 рр.
4.1. Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок, основні оператори)
4.2. Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок, основні оператори)
5. Споживання
5.1. Споживчі переваги щодо товару
5.2. Структурування та сегментація споживання (частки основних споживчих сегментів і їх характеристика)
6. Канали збуту керамічної плитки
7. Висновки. Прогнозні показники на 2009-2011 роки
1. Найбільш поширені розміри керамічної плитки, мм.
2. Техніко-комерційна класифікація керамічної плитки
3. Місткість ринку керамічної плитки України, млн.кв.м
4. Категорії стійкості до ковзання взуття для підлогових покриттів в робочих зонах зі слизькими поверхнями (DIN 51130)
5. Категорії антиковзання для підлогових покриттів у вологих зонах, де ходять босими ногами (DIN 51097)
6. Класифікація керамічної плитки відповідно до норм ISO 13006
7. Структурування операторів по спеціалізації
8. Регіональне структурування операторів
9. Структура експорту керамічної плитки по країнам в 2007 році
10. Структура експорту керамічної плитки по країнам в 2008 році
11. Структура імпорту керамічної плитки по країнам в 2007 році
12. Структура імпорту керамічної плитки по країнам в 2008 році
13. Основні питання при інвестуванні у виробництво керамічної плитки
1. Частки основних сегментів керамічної плитки на ринку,%
2. Обсяг виробництва керамічної плитки в Україні в 2005-2008 рр., млн. кв.
3. Обсяг виробництва плитки для підлоги в Україні в 2005-2008 рр., млн. кв. м
4. Обсяг виробництва настінної плитки в Україні в 2005-2008 рр., млн. кв. м
5. Обсяг виробництва керамограніта в Україні в 2005-2008 рр., млн. кв. м
6. Обсяг виробництва керамічної плитки в Україні в 2005-2008 рр., млн. дол. США
7. Динаміка зростання виробництва керамічної плитки в Україні 2006-2008 рр. (Натуральні показники),%
8. Динаміка зростання виробництва керамічної плитки в Україні 2006-2008 рр. (Грошові показники),%
9. Частки виробництва керамічної плитки по гравцям в 2007 році
10. Частки виробництва керамічної плитки по гравцям в 2008 році
11. Частки виробництва керамічної плитки по гравцям в 2009 році
12. Обсяги експорту керамічної плитки в Україні в 2006 - 2008 рр., тис. тонн
13. Обсяги експорту керамічної плитки в Україні в 2006 - 2008 рр., млн. дол. США
14. Співвідношення імпорту та вітчизняного виробництва плитки в 2007 році,%
15. Співвідношення імпорту та вітчизняного виробництва плитки в 2008 році,%
16. Співвідношення імпорту та вітчизняного виробництва плитки в 2009 році,%
17. Структура імпорту глазурованої плитки на ринку України в 2009 році,%
18. Структура імпорту керамічної плитки в 2009 році (по гравцях)
19. Обсяги імпорту керамічної плитки в Україні в 2006 - 2008 рр., тис. тонн
20. Обсяги імпорту керамічної плитки в Україні в 2006 - 2008 рр., млн. дол. США
21. Структура продажів керамічної плитки за сегментами споживання в 2008 році
22. Структура продажів керамічної плитки за сегментами споживання в 2009 році
23. Фактори впливу на вибір плитки в 2008 році,%
24. Фактори впливу на вибір плитки в 2009 році,%
25. Сегментація споживання керамічної плитки в 2009 році,%
26. Структура збуту керамічної плитки за сегментами,%
27. Прогнозні показники розвитку ринку керамічної плитки України в 2009-2011 рр. млн.кв.м