Анотація до аналізу ринку:
Під час дослідження українського ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів, аналітики компанії Pro-Consulting відзначають такі його особливості: стійкий сировинний ресурс, обумовлений значною кількістю родовищ глини в усіх регіонах України (що скорочує витрати на доставку продукції споживачам); орієнтація переважно на внутрішнє споживання (близько 80–90%); зростаючі обсяги будівництва при підготовці до Євро-2012; консервативність ринку (повільне втілення інноваційних технологій великими операторами); сезонність споживання. Зазначено, що за останній період спостерігається скорочення обсягів виробленої продукції і ринку в цілому. Розглянуто головні стінові матеріали, подано ознаки класифікації цегли. Ретельний аналіз виконано в розрізі видів продукції (лицьову цеглу за підвидами, керамічні блоки та ін.). оцінено основні ризики, найбільш серйозні проблеми і характер конкуренції на ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів. Для підвищення обґрунтування аналізу досліджено закономірності розвитку ринку первинної нерухомості Києва і Київської області, а також охарактеризовані ринки керамічної цегли та інших стінових матеріалів у країнах СНД і Східної Європи ( з оцінкою тенденцій розвитку деяких із цих ринків). Вивчено головні складові українського ринку (виробництво, експорт, імпорт) і ємність ринку в цілому, проаналізовано динаміку показників у натуральному і вартісному вираженні. Виконано структурування окремих сегментів ринку за видами продукції, у регіональному розрізі і за головними операторами. Надано перелік останніх з зазначенням їхньої ділової активності, потужностей, розміщення, дистриб’юторської мережі, частки ринку та ін. Для субринку керамічної цегли України побудовано карту конкурентних переваг і виконано SWOT-аналіз. Динаміка цін за видами продукції подана за компонентами ємності ринку. Проаналізовані окремі аспекти споживання, зокрема його регіональні особливості. Основні канали збуту розглянуті з врахуванням двох ключових споживачів на ринку – індивідуальних забудовників і компаній-забудовників (девелоперів). Оцінено тенденції та спрогнозовано показники досліджуваного ринку на 2013–2018 рр., що свідчать про його очікуване зростання.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів у 2008–2012 рр.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів у 2008–2012 рр.
1.2.1. Ємність ринку стінових матеріалів у 2008–2012 рр.
1.2.2. Ємність ринку особливої цегли, в т. ч. керамічної та клінкерної цегли у 2008–2012 рр.
1.3. Сегментація та структурування ринку цегли й інших стінових матеріалів у 2008–2012 рр.
1.3.1. Структура ринку стінових матеріалів за видами продукції
1.3.2. Структура ринку лицьової цегли, в т. ч. гіперпресованої керамічної цегли (в т. ч. клінкерної цегли) за виробленою та імпортованою продукцією
1.4. Тенденції розвитку ринку первинної нерухомості Києва й Київської області
2. Загальна характеристика ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів у країнах СНД і Східній Європі.
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку керамічної лицьової цегли, в т. ч. клінкерної цегли в країнах СНД у 2008–2012 рр. (Росія, Казахстан та ін.)
2.1.1. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку цегли (основні тенденції, специфіка, проблеми)
2.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку керамічної лицьової цегли, в т. ч. клінкерної цегли в країнах СНД у 2008–2012 рр. у країнах Східної Європи (Польща, Угорщина, Румунія та ін.)
2.2.1. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку цегли (основні тенденції, специфіка, проблеми)
2.3. Виробництво й динаміка реалізації великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотіла, пустотіла), керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової керамічної цегли та інших стінових матеріалів в Україні
2.4. Обсяг виробництва цегли та інших стінових матеріалів у кількісних показниках у 2008–2012 рр.
2.4.1. Помісячна динаміка виробництва стінових матеріалів за видами продукції у 2010–2012 рр.
2.4.2. Обсяг і структура виробництва стінових матеріалів за видами продукції
2.4.3. Обсяг і структура виробництва стінових матеріалів за виробниками
2.4.4. Динаміка виробництва лицьової керамічної цегли (в т. ч. клінкерної цегли) в Україні
2.4.5. Структура виробництва особливої керамічної, в т. ч. клінкерної цегли за виробниками
2.4.6. Структура виробництв і динаміка виробництва, експорту, імпорту лицьової гіперпресованої цегли за виробниками й країнами
2.5. Обсяг реалізації цегли та інших стінових матеріалів у вартісних показниках у 2008–2012 рр.
2.6. Порівняння кривих зростання виробництва та споживання цегли й інших стінових матеріалів у 2008–2012 рр.
2.6.1. Порівняння кривих зростання виробництва та споживання стінових матеріалів за видами продукції у 2008–2012 рр.
2.6.2. Порівняння кривих зростання виробництва та споживання лицьової цегли, в т. ч. керамічної, гіперпресованої, клінкерної цегли у 2008–2012 рр.
3. Основні оператори на ринку будівельних стінових матеріалів і облицювальних стінових матеріалів в Україні
3.1. Перелік основних операторів ринку та їхній опис (ділова активність, потужності, розміщення, регіони, канали збуту та ін.)
3.2. Особливості цінової та маркетингової політики конкурентів (тип конкурентної поведінки, канали розподілу, потенційні «важелі» зміцнення позицій конкурентів на ринку)
3.3. Частки ринку основних операторів ринку (частка компанії на ринку керамічної цегли в Україні та Києві, частка компанії на ринку стінових матеріалів у Києві й Одеській області)
3.4. Сильні та слабкі позиції операторів ринку. Побудова карти конкурентних переваг
3.5. Характер конкуренції на ринку
4. Зовнішня торгівля на ринку великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотіла, пустотіла), керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової цегли та інших стінових матеріалів
4.1. Експорт цегли й інших стінових матеріалів
4.1.1. Помісячна динаміка експорту стінових матеріалів за видами продукції й виробниками у 2009–2012 рр.
4.1.2. Помісячна динаміка експорту стінових матеріалів у 2009–2012 рр. за країнами (Росія, Казахстан, Румунія, Словаччина, Грузія, Німеччина, Польща)
4.1.3. Структура експорту стінових матеріалів
4.2. Імпорт цегли та інших стінових матеріалів
4.2.1. Помісячна динаміка імпорту стінових матеріалів за видами продукції й виробниками у 2009–2012 рр.
4.2.2. Помісячна динаміка імпорту стінових матеріалів у 2009–2012 рр. за країнами (Росія, Казахстан, Румунія, Словаччина, Грузія, Німеччина, Польща)
4.2.3. Структура імпорту стінових матеріалів
5. Ціна й ціноутворення на ринку великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотіла, пустотіла), керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової цегли й інших стінових матеріалів в Україні
5.1. Динаміка цін на стінові матеріали у 2008–2012 рр. за видами продукції
5.2. Динаміка цін на лицьову цеглу, в т. ч клінкерну цеглу у 2008–2012 рр.
6. Споживання великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотіла, пустотіла), керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової цегли й інших стінових матеріалів в Україні
6.1. Уподобання споживачів відносно стінових матеріалів (чинники, що впливають на прийняття рішення про покупку, мотиви поведінки цільових груп споживачів)
6.2. Уподобання споживачів відносно торгових марок лицьової цегли, в т. ч. клінкерної цегли, побудова карти споживчих переваг «ціна-якість»
6.3. Структурування та сегментація споживання за регіонами України, регіональні особливості споживчих уподобань
7. Канали збуту великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотіла, пустотіла), керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової цегли й інших стінових матеріалів в Україні (перелік каналів збуту продукції, сегментація та структурування, визначення оптимального каналу збуту)
8. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотіла, пустотіла), керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової цегли й інших стінових матеріалів в Україні у 2013–2018 рр.
8.1. Тенденції та прогнозні показники розвитку українського ринку будівельних та облицювальних стінових матеріалів у 2013–2018 рр.
8.2. Тенденції та прогнозні показники розвитку українського ринку лицьової цегли, в т. ч. клінкерної цегли у 2013–2018 рр.
8.3. Тенденції та прогнозні показники розвитку ринку керамічної лицьової та клінкерної цегли в таких країнах: Росія, Казахстан, Румунія, Словаччина, Грузія, Німеччина, Польща та Угорщина
Перелік таблиць:
1. Ризики на ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів України
2. Ємність ринку керамічної цегли та блоків в Україні у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. шт.
3. Динаміка обсягу споживання керамічних великоформатних блоків в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
4. Динаміка обсягу ринку лицьової керамічної цегли (включаючи клінкерну) в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
5. Динаміка обсягу ринку клінкерної цегли в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
6. Динаміка імпорту лицьової цегли на ринок України за країнами-постачальниками станом на 2012 р. у натуральному та грошовому вираженнях
7. Структурування об’єктів первинного ринку нерухомості в Києві за підсумками 2012 р., штук
8. Обсяг введеного в експлуатацію житла в м. Києві та Київській області за 2007–2012 рр. в натуральному вираженні, тис. кв. м. загальної площі
9. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли в Росії за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. ум. цегли
10. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли в Казахстані за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
11. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли в Польщі за 2008–2011 рр. в натуральному (тис. тонн) та грошовому (млн. доларів США) вираженнях
12. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли у Словаччині за 2008–2011 рр. в натуральному (тис. тонн) та грошовому (млн. доларів США) вираженнях
13. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли в Угорщині за 2008–2011 рр. в натуральному (тис. тонн) та грошовому (млн. доларів США) вираженнях
14. Виробництво лицьової цегли в Україні за основними виробниками за підсумками 2011 р. в натуральному вираженні, млн. шт. цегли
15. Виробництво лицьової керамічної цегли, в т. ч. клінкерної цегли в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
16. Динаміка виробництва гіперпресованої цегли в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
17. Динаміка обсягу реалізації цегли, черепиці й інших будівельних виробів в Україні за 2008–2011 рр. в грошовому вираженні, млн. грн.
18. Помісячна динаміка реалізації цегли, черепиці й інших будівельних матеріалів з обпаленої глини в Україні за 2011–2012 рр., млн. грн.
19. Обсяги виробництва ПАТзІІ «Слобожанська будівельна кераміка» за підсумками 2011 р.
20. Основні фінансові показники діяльності ПАТзІІ «Слобожанська будівельна кераміка» за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, тис. грн.
21. Обсяги виробництва ТОВ «Керамейя» за підсумками 2011 р.
22. Основні фінансові показники діяльності ТОВ «Керамейя» за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, тис. грн.
23. Кількість офіційних дистриб’юторів компанії «Керамейя» в Україні за регіонами станом на 2013 р.
24. Обсяги виробництва рядової та лицьової цегли ЗАТ «Роздільський керамічний завод» за підсумками 2011 р.
25. Основні фінансові показники діяльності ЗАТ «Роздільський керамічний завод» за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, тис. грн.
26. Обсяги виробництва лицьової цегли ЗАТ «Агропромбуд» («АПБ-Цегла») за підсумками 2011 р.
27. Основні фінансові показники діяльності ЗАТ «Агропромбуд» («АПБ-Цегла») за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, тис. грн.
28. Обсяги виробництва лицьової цегли ТОВ «Білоцерківські будматеріали» за підсумками 2011 р.
29. Основні фінансові показники діяльності ТОВ «Білоцерківські будматеріали» за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, тис. грн.
30. Основні фінансові показники діяльності ТОВ «Керамікбудсервіс» за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, тис. грн.
31. Обсяги виробництва лицьової цегли ВАТ «Керамік» за підсумками 2011 р.
32. Основні фінансові показники діяльності ВАТ «Керамік» за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, тис. грн.
33. Основні фінансові показники діяльності ТОВ «Альтком-Керам» за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, тис. грн.
34. Порівняння цінової політики основних виробників лицьової цегли в Україні станом на 2013 р., грн./штуку
35. Інвестиційні проекти найбільших виробників керамічної цегли в Україні
36. Визначення конкурентних переваг на українському ринку цегли
37. Загальний SWOT-аналіз ринку керамічної цегли України
38. Помісячна динаміка обсягів експорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2009–2012 рр. у натуральному вираженні, штук
39. Помісячна динаміка обсягів експорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2009–2012 рр. у грошовому вираженні, тис. грн.
40. Помісячна динаміка обсягів експорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2009 р. в натуральному та грошовому вираженнях
41. Помісячна динаміка обсягів експорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2010 р. в натуральному та грошовому вираженнях
42. Помісячна динаміка обсягів експорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2011 р. в натуральному та грошовому вираженнях
43. Помісячна динаміка обсягів експорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях
44. Помісячна динаміка обсягів імпорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2009–2012 рр. у натуральному вираженні, штук
45. Помісячна динаміка обсягів імпорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2009–2012 рр. у грошовому вираженні, тис. грн.
46. Помісячна динаміка обсягів імпорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2009 р. в натуральному та грошовому вираженнях
47. Помісячна динаміка обсягів імпорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2010 р. в натуральному та грошовому вираженнях
48. Помісячна динаміка обсягів імпорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2011 р. в натуральному та грошовому вираженнях
49. Помісячна динаміка обсягів імпорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях
50. Помісячна динаміка індексу цін виробників цегли, черепиці й інших будівельних матеріалів з обпаленої глини в Україні за 2008–2012 рр. до відповідного місяця попереднього року
51. Помісячна динаміка цін імпорту керамічної цегли в Україні за 2009–2012 рр., грн./штука
52. Помісячна динаміка цін експорту керамічної цегли в Україні за 2009–2012 рр., грн./штука
53. Динаміка цін виробників керамічної цегли (рядової) та блоків в Україні за 2008–2012 рр., грн./тис. ум. шт.
54. Динаміка цін виробників лицьової цегли в Україні за 2008–2012 рр.
55. Сегментування споживання цегли й інших стінових матеріалів
56. Основні характеристики лицьової цегли за основними виробниками
57. Порівняльні характеристики лицьової цегли за основними виробниками
58. Бальна оцінка якісних показників керамічної облицювальної цегли за торговими марками
59. Сегментація переваг стінових матеріалів за регіонами України в процесі побудови житлових багатоквартирних будинків за підсумками 9 міс. 2012 р., %
60. Прогнозні показники ємності ринку керамічної цегли та блоків в Україні на 2013–2018 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. цегли
61. Прогнозні показники обсягу споживання великоформатних керамічних блоків в Україні на 2013–2018 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
62. Прогнозні показники обсягу споживання лицьової керамічної цегли (в т. ч. клінкерної) в Україні на 2013–2018 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. цегли
63. Прогнозні показники обсягу споживання клінкерної цегли в Україні на 2013–2018 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. цегли
Перелік графіків і діаграм:
1. Обсяг ринку керамічної цегли та блоків в Україні у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. шт.
2. Динаміка обсягу споживання керамічних великоформатних блоків в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
3. Динаміка обсягу ринку лицьової керамічної цегли (враховуючи клінкерну) в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
4. Обсяг ринку лицьової керамічної цегли, в т. ч. клінкерної в Україні у 2009–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. шт.
5. Структура виробництва цегли з розподілом на керамічну й силікатну в Україні за підсумками 2011–2012 рр. у натуральному вираженні, %
6. Структура ринку керамічної цегли України за продукцією вітчизняного й імпортного походження у 2011–2012 рр. в натуральному вираженні, %
7. Структура ринку за видами керамічної цегли: рядової й лицьової в натуральному вираженні, %
8. Структура ринку лицьової цегли в Україні у період із 2009 по 2012 рр. (в натуральному вираженні), %
9. Структурування імпорту лицьової цегли за країнами-постачальниками на ринок України станом на 2009–2012 рр. в натуральному та грошовому вираженнях, %
10. Обсяг введеного в експлуатацію житла в м. Києві за 2007–2012 рр. в натуральному вираженні, тис. кв. м загальної площі
11. Обсяг введеного в експлуатацію житла в Київській області за 2007–2012 рр. в натуральному вираженні, тис. кв. м загальної площі
12. Структура ринку житлової нерухомості в м. Києві за підсумками 2012 р., % від загальної кількості квартир
13. Обсяг споживання керамічної цегли в Росії за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. ум. цегли
14. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли в Казахстані за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
15. Обсяг споживання керамічної цегли в Польщі за 2008–2011 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
16. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли у Словаччині за 2008–2011 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
17. Обсяг споживання керамічної цегли в Угорщині за 2008–2011 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
18. Обсяг споживання керамічної цегли в Румунії за 2008–2011 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
19. Динаміка виробництва рядової й лицьової цегли в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
20. Частки імпортерів великоформатних керамічних блоків в Україні за 2011–2012 рр. в натуральному вираженні, %
21. Динаміка виробництва цегли за видами продукції в Україні за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
22. Помісячна динаміка виробництва стінових матеріалів в Україні за 2010-2012 рр. в натуральному вираженні
23. Динаміка виробництва керамічної невогнетривкої цегли в Україні за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
24. Динаміка виробництва силікатної цегли в Україні за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
25. Структурування виробництва стінових матеріалів в Україні за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
26. Структурування виробництва керамічної цегли за регіонами станом на 2012 р. у натуральному вираженні, %
27. Регіональне структурування виробників керамічної цегли в Україні станом на 2012 р.
28. Структурування основних виробників керамічної цегли в Україні за виробничими потужностями станом на 2012 р.
29. Виробництво лицьової керамічної цегли, в т. ч. клінкерної цегли в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
30. Структурування виробництва цегли в Україні за видами продукції у 2009–2012 рр. у натуральному вираженні, %
31. Структурування операторів лицьової цегли в Україні станом на 2012 р.
32. Структурування основних виробників гіперпресованої цегли в Україні за підсумками 2011 р. в натуральному вираженні, млн. шт.
33. Динаміка виробництва гіперпресованої цегли в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
34. Динаміка частки гіперпресованої цегли в загальній структурі виробництва лицьової цегли за 2009–2012 рр., %
35. Структурування ринку облицювальної цегли з розподілом на керамічну й облицювальну в Україні за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні, %
36. Динаміка обсягу реалізації цегли, черепиці й інших будівельних виробів в Україні за 2008–2011 рр. в грошовому вираженні, млн. грн.
37. Динаміка реалізації цегли, черепиці й інших будівельних матеріалів з обпаленої глини в Україні за 2011–2012 рр., млн. грн.
38. Динаміка реалізації виробів з бетону, гіпсу та цементу в Україні за 2011–2012 рр., млн. грн.
39. Порівняння кривих виробництва та споживання керамічної цегли на ринку України за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні
40. Порівняння кривих виробництва та споживання лицьової керамічної цегли на ринку України за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні
41. Порівняння кривих виробництва та споживання клінкерної цегли на ринку України за 2009–2012 рр. в натуральному вираженні
42. Схема дистрибуції ТОВ «Керамейя» за країнами станом на 2013 р.
43. Схема дистрибуції ТОВ «Керамейя» за країнами станом на 2013 р.
44. Охоплення дистриб’юторської мережі України компанією «Керамейя» за регіонами
45. Охоплення дистриб’юторської мережі України компанією «Євротон» за регіонами
46. Схема дистрибуції продукції ТМ «Євротон» за країнами станом на 2013 р.
47. Охоплення мережі дистрибуції продукції ТМ «АПБ-Цегла» за країнами станом на 2013 р.
48. Частки основних виробників ринку лицьової керамічної цегли в Україні у 2011 р. в натуральному вираженні, %
49. Частки основних виробників ринку лицьової керамічної цегли в Україні у 2012 р. в натуральному вираженні, %
50. Частки основних операторів ринку лицьової керамічної в Україні у 2011 р. в натуральному вираженні, %
51. Частки основних операторів ринку лицьової керамічної в Україні у 2012 р. в натуральному вираженні, %
52. Карта конкурентних переваг на ринку керамічної цегли України
53. Динаміка експорту керамічної цегли та блоків в Україні у 2009–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. шт.
54. Помісячна динаміка експорту керамічної цегли та блоків в Україні у 2009–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. шт.
55. Динаміка експорту керамічної цегли та блоків в Україні у 2009–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. грн.
56. Структурування експорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україні за країнами у 2009–2012 р. у натуральному та грошовому вираженнях, %
57. Структура експорту лицьової цегли з України у 2011–2012 рр. за виробниками в натуральному вираженні, %
58. Динаміка імпорту керамічної цегли та блоків в Україну у 2009–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. шт.
59. Динаміка імпорту керамічної цегли та блоків в Україну у 2009–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. грн.
60. Структурування імпорту цегли та невогнетривких керамічних блоків в Україну за країнами у 2009–2012 р. у натуральному та грошовому вираженнях, %
61. Структура імпорту лицьової цегли з України у 2011–2012 рр. за імпортерами в натуральному вираженні, %
62. Помісячна динаміка цін виробників на керамічний блок на ринку України за 2009–2012 рр., грн./тис. ум. шт.
63. Помісячна динаміка цін на рядову цеглу на ринку України за 2009–2012 рр., грн./тис. ум. шт.
64. Помісячна динаміка цін на лицьову цеглу в Україні за 2009–2012 рр., грн./тис. шт.
65. Структурування ринку нової житлової нерухомості України за типами стінових матеріалів за підсумками 9 міс. 2012 р. в натуральному вираженні (тис. кв. м площі), %
66. Структурування споживчих уподобань відносно будівельних матеріалів в Україні станом на 2012–2013 рр., %
67. Структурування критеріїв вибору цегли за найбільш важливими з них для споживача в Україні станом на 2012–2013 рр., %
68. Уподобання споживачів відносно колірної гами лицьової цегли в Україні станом на 2011 р., %
69. Сегментування ринку лицьової цегли в Україні за ціновими сегментами станом на 2012 р.
70. Позиції керамічної лицьової цегли жовтого кольору різних торгових марок в системі координат «ціна-якість»
71. Позиції керамічної лицьової цегли червоного кольору різних торгових марок в системі координат «ціна-якість»
72. Структурування каналів збуту керамічної цегли та інших стінових матеріалів в Україні станом на 2012 р., %
73. Обсяг споживання керамічної цегли та блоків в Україні на 2008–2018 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. цегли
74. Обсяг споживання керамічного блоку в Україні на 2008–2018 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. цегли
75. Прогнозні показники обсягу споживання лицьової керамічної цегли (в т. ч. клінкерної) в Україні на 2013–2018 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. цегли
76. Прогнозні показники розвитку виробництва клінкерної цегли в Україні на 2013–2018 рр.