in stock

Аналіз ринку яєць та яєчних продуктів України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2013 року
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2720 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Під час аналізу ринку яєць і яєчних продуктів України фахівцями компанії Pro-Consulting зібрано інформацію про виробництво й експорт зазначеної продукції. Аналіз доповнено даними про поголів’я птиці та курей-несучок у 2007 – першій половині 2013 р. з виокремленням с/г підприємств і господарств населення, а також про середньорічну продуктивність курей-несучок. Наведені дані свідчать про скорочення питомої ваги господарств населення у структурі поголів’я. Поліпшення показника несучості курей зумовлене застосуванням методів селекції і використанням кормової бази з високими характеристиками. Виробництво яєчних продуктів також демонструє зростання. Стримувальним фактором для розвитку внутрішнього ринку є усталені споживчі вподобання власників невеликих підприємств харчової галузі, які використовують як сировину для виробництва яйця (а не яйцепродукти). Особливістю ринку яєць є сезонність пропозиції і, відповідно, цін на продукцію. Зазначено, що аналізований ринок здебільшого орієнтований на експорт. Викликає оптимізм зростання інтересу ряду країн ЄС до вітчизняної продукції, у результаті якого українські компанії отримали доступ на європейські ринки. Відзначено, що традиційно постачальниками на європейських ринках є інші країни ЄС. Найбільші поставки яєць і яєчних продуктів з України за досліджений період надійшли до Іраку, Сирії та Молдови, однак перші два названі ринки є проблемними, оскільки нестабільні. З метою диверсифікації економічних і політичних ризиків українські виробники в 2011–2012 рр. вийшли на ринки Азербайджану, Туркменістану та Вірменії, а також Об’єднаних Арабських Еміратів та Оману. Основні канали реалізації яєць промисловими підприємствами – роздрібні та оптові мережі, приблизно 80% товарних яєць закуповують приватні підприємці, великі та дрібні оптовики, супермаркети на умовах самовивозу. Яєчні продукти реалізуються безпосередньо виробникам продуктів харчування, велику частку становить також сегмент HoReCa.

Детальний зміст:

1. Поголів'я птиці в Україні 
2. Обсяги виробництва яєць і яєчних продуктів в Україні 
3. Експорт на ринку яєць і яєчних продуктів в Україні 
4. Висновки

Перелік таблиць:

1. Поголів'я птиці і курей-несучок в 2007 - 1 половині 2013 року, млн. голів на кінець року 
2. Обсяги виробництва яєць в Україні в 2007 - 1 половина 2013 року, млн. шт.

Перелік графіків і діаграм:

1. Середньорічна продуктивність курей-несучок в Україні, шт. 
2. Обсяги виробництва яєчних продуктів в Україні в 2007 - 1 половина 2013 року, тис. тонн 
3. Обсяги експорту яєць з України в 2007-1H2013 рр., млн. у.о. 
4. Обсяги експорту яєчних продуктів з України в 2007-1H2013 рр., млн. у.о.

Зв'язатися з нами