in stock

Аналіз українського ринку яєць. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2012 року
Графіків і діаграм: 8
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
750 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting провели дослідження ринку яєць України як елементу світового агропромислового комплексу. Представлені тенденції ринку, проаналізовано динаміку виробництва яєць за 2007–2011 рр., що демонструє стійке зростання в сегменті промислового виробництва і менш істотне збільшення обсягів у господарствах населення. Зазначено, що перші поставки за кордон у промислових масштабах були реалізовані Україною в 2005–2006 рр., після чого обсяги експорту в цілому зросли більш ніж у 30 разів. У географічному аспекті 57,1% експорту в 2011 р. надходило до Іраку і Азербайджану. Проаналізовано середньодушове споживання яєць на українському ринку. Вказано, що мінімальний показник (166 яєць на одну особу населення) мав місце в 2000 р., після чого зростання споживання в 2011 році склало 1,7 раза (до 285 яєць), при цьому на зміну показника не вплинули навіть кризові явища в економіці. Велика частина яєць споживається безпосередньо як продукти харчування або в промисловості для виробництва інших продуктів харчування. Зростає сегмент переробки яєць на яєчні продукти. Відмічені аспекти сезонності на ринку – за споживанням (максимальне – у пасхальний період), у розрізах виробництва та вартості (найдешевшими яйця бувають в середині травня – червні). Розглянута конкурентна ситуація на українському ринку яєць. Подані частки найбільших виробників на ринку, серед яких домінує компанія «Авангард» з показником 32,1% в 2011 р. Основним каналом збуту (79,3%) є дистриб’ютори та торгові доми. Очікується збільшення ємності ринку яєць із середньорічними темпами приросту близько 4%. Планується, що в 2015 р. виробництво яєць в Україні досягне 22 млрд штук.

Детальний зміст:

1. Обсяг ринку і тенденції його розвитку
2. Зовнішня торгівля
3. Аналіз споживання яєць на українському ринку
4. Сезонність на ринку яєць
5. Конкуренція на українському ринку яєць
6. Канали збуту продукції на ринку яєць
7. Прогнозні показники розвитку ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягів виробництва яєць в Україні в 2007–2011 роках, млн шт.
2. Динаміка співвідношення обсягів виробництва яєць промисловими підприємствами та господарствами населення в Україні в 2007–2011 роках, млн шт.
3. Динаміка експорту яєць в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, тис. дол. США
4. Основні країни – імпортери українських яєць у 2011 р. у грошовому вираженні, % 
5. Споживання яєць в Україні на одну особу населення в 2007–2011 рр., шт.
6. Сезонність на українському ринку яєць у 2009–2011 рр. за аспектами обсягів виробництва (млн шт.) і ціни (грн за 10 шт.)
7. Частки найбільших виробників курячих яєць в Україні у 2011 р. у натуральному вираженні, % 
8. Структура каналів збуту яєць на українському ринку в 2011 р., %

Зв'язатися з нами