in stock

Аналіз ринку холодного чаю України. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2012 року
Графіків і діаграм: 5
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку холодного чаю України виконаний аналітиками компанії Pro-Consulting за результатами дослідження тенденцій його розвитку і свідчить про зростання показників ємності ринку за 2009–2011 рр. Середньорічне середньодушове споживання аналізованого напою в Україні (0,7 л) становить приблизно третину показника для Росії і в 20 разів менше за рівень споживання в Швейцарії, Австрії та Португалії. Зазначено, що навіть у період кризи, коли обсяг ринку БАН скоротився, сегмент холодного чаю демонстрував стрімке зростання. Більше трьох чвертей аналізованого ринку України в 2011 р. утримували компанії Coca Cola (торгова марка Nestea) і PepsiCo, що мають свого споживача і налагоджені канали збуту. На ринок надходить імпортована продукція у вигляді готового чаю та екстрактів для його приготування (при цьому до 2004 р. український ринок був повністю імпортоорієнтованим). Холодний чай торгової марки Nestea охоплював в 2011 р. 62% українського ринку. Далі з великим відривом йдуть чаї торгових марок «Lipton» (15% ринку) і «Біола» (8%). Акцентовано на привабливості виробництва холодного чаю як бізнесу в Україні. При аналізі аспектів споживання зазначені недостатня культура споживання цього напою в Україні, сезонність ринку, висвітлені канали збуту продукції (в основному – гіпермаркети, супермаркети, мінімаркети, універсами та гастрономи, що охоплюють 60% продажів). Вивчена регіональна структура споживання і смакові переваги (тут першість належить лимонному чорному чаю, який вибирають 38% споживачів), а також переваги щодо упаковки (60% споживачів купує продукцію в пляшках з ПЕТ, при цьому найбільш популярними обсягами є 0,33 л і 0,5 л). Зміна цін на холодний чай зумовлена, головним чином, коливаннями валютного курсу і відповідною зміною вартості сировини. У середньостроковій перспективі очікується на подальший сталий розвиток ринку переважно у високому і середньому цінових сегментах. Як можливість зазначається поява на ринку продукції низького цінового сегмента.

Детальний зміст:

1. Обсяг українського ринку холодного чаю, тенденції його розвитку
2. Основні гравці на ринку
3. Споживачі та їх переваги
4. Цінова політика на ринку холодного чаю
5. Перспективи розвитку ринку холодного чаю

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяг ринку холодного чаю в 2009–2011 рр. у натуральному (млн л) і грошовому (млн грн) вираженні
2. Основні торгові марки на ринку холодного чаю в натуральному вираженні в 2011 р., %
3. Регіональна структура споживання холодного чаю в 2011 р. у натуральному вираженні, %
4. Смакові переваги споживачів холодного чаю в натуральному вираженні, %
5. Уподобання щодо упаковки холодного чаю серед споживачів у 2011 р. у натуральному вираженні, %

Зв'язатися з нами