in stock

Аналіз ринку гільзової продукції України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2013 року
Графіків і діаграм: 52
Таблиць: 27
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
6200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку гільзової продукції підготовлений фахівцями Компанії Pro-Consulting і містить загальну характеристику та аналіз тенденцій розвитку ринку туалетного паперу і паперових рушників на гільзі. У ході дослідження виявлено, що за асортиментом вітчизняний ринок санітарно-гігієнічної продукції практично нічим не відрізняється від європейського чи американського, проте близько 84,3% становить туалетний папір, річне споживання якої - 12 рулонів або 1,7 кг на особу. Інші види паперової продукції не користуються великим попитом, наприклад, паперових рушників припадає лише 0,18 кг на особу. Однак понад 80% реалізованого в Україні туалетного паперу - це одношаровий дешевий папір класу "економ", низької та середньої якості, вироблений з макулатурної сировини переважно без гільзи. Головними виробниками даної продукції є Київський КБК (ТМ "Обухів 65"), Кохавинська ПФ (ТМ "Кохавинка"), ВАТ "Альбатрос" (ТМ "Альбатрос") та інші. Звіт містить показники виробництва, експорту та імпорту санітарно-гігієнічної продукції. Проведена сегментація і структурування ринку. Визначено ринкові частки головних операторів. Проаналізовано цінову політику. Охарактеризовано споживчі переваги. Виявлено основні канали збуту. Представлені висновки та прогнозні показники розвитку ринку до 2016 року.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009–2013 рр.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2009–2013 рр.
1.4. Сегментація і структурування ринку
2. Динаміка виробництва та реалізації продукції в 2009–2013 рр.
2.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2009–2013 рр.
2.2. Динаміка реалізації продукції у грошовому вираженні в 2009–2013 рр.
3. Основні оператори ринку
3.1. Основні оператори ринку та їх опис
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та у регіональному розрізі)
3.3. Частки ринку основних операторів
3.4. Ступінь конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1. Експорт продукції у 2009–2013 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні експортери)
4.2. Імпорт продукції у 2009–2013 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні імпортери)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Динаміка цін на продукцію в 2009–2013 рр.
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни
6. Споживання продукції на ринку
6.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
6.2. Сегментація і структурування споживання
6.3. Потреба в продукції, ступінь задоволеності споживачів
7. Канали збуту продукції на ринку
8. Асортимент продукції, представленої на ринку
9. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2013–2016 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
10.2. Ризики та бар’єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Основні фактори впливу на розвиток ринку гільзової продукції в Україні
2. Динаміка обсягів ринку гільзової продукції в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
3. Динаміка обсягів ринку гільзової продукції в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
4. Динаміка обсягів виробництва гільзової продукції в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
5. Динаміка обсягів виробництва гільзової продукції в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
6. Сегментація основних операторів ринку за брендами залежно від географічного розташування
7. Сегментація основних постачальників імпортного туалетного паперу залежно від виду продукції (виробник, країна, бренд, сегмент)
8. Сегментація основних постачальників імпортних паперових рушників залежно від виду продукції (виробник, країна, бренд, сегмент)
9. Динаміка обсягів експорту гільзової продукції з України за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
10. Динаміка обсягів експорту гільзової продукції з України за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
11. Динаміка експортних цін на гільзову продукцію за 2009 – 6 міс. 2013 рр., грн / кг
12. Динаміка обсягів експорту туалетного паперу з України за 6 міс. 2012 р. – 6 міс. 2013 рр. у розрізі основних постачальників у натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженнях
13. Динаміка обсягів експорту паперових рушників з України за 6 міс. 2012 р. – 6 міс. 2013 рр. у розрізі основних постачальників у натуральному (тонн) і грошовому (тис грн) вираженнях
14. Динаміка обсягів імпорту гільзової продукції в Україну за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
15. Динаміка обсягів імпорту гільзової продукції в Україну за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
16. Динаміка імпортних цін на гільзову продукцію за 2009 – 6 міс. 2013 рр., грн / кг
17. Динаміка обсягів імпорту туалетного паперу в Україну за 6 міс. 2012 р. – 6 міс. 2013 р. у розрізі основних постачальників
18. Динаміка обсягів імпорту паперових рушників в Україну за 6 міс. 2012 р. – 6 міс. 2013 р. у розрізі основних постачальників
19. Індекси цін виробників на туалетний папір і паперові рушники в 2010–2013 рр. в Україні, %
20. Індекси споживчих цін на туалетний папір і паперові рушники в 2008–2013 рр. за регіонами України, грудень до грудня попереднього року, %
21. Середні ціни на туалетний папір у торговельній мережі (крім міських ринків) у 2008–2013 рр. за регіонами України, грн / шт.
22. Роздрібні ціни на туалетний папір основних операторів ринку України
23. Роздрібні ціни на паперові рушники основних операторів ринку України
24. Асортимент паперових рушників та туалетного паперу
25. Порівняльні характеристики туалетного паперу основних операторів ринку
26. Загальний SWOT-аналіз ринку гільзової продукції України
27. Ризики на ринку гільзової продукції України

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку санітарно-гігієнічних виробів в Україні в 2012 р. у натуральному вираженні, %
2. Динаміка обсягів ринку туалетного паперу і паперових рушників в Україні в 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Структура ринку туалетного паперу і паперових рушників з виділенням частки гільзової продукції за 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, %
4. Динаміка обсягів ринку гільзової продукції за 2009 – 6 міс. 2013 рр. в Україні у натуральному вираженні, тонн
5. Динаміка обсягів ринку гільзової продукції за 2009 – 6 міс. 2013 рр. в Україні у грошовому вираженні, тис. грн
6. Структура ринку гільзової продукції за видами в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному і грошовому вираженнях, %
7. Структура ринку залежно від походження гільзової продукції в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, %
8. Динаміка обсягів виробництва гільзової продукції в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
9. Динаміка обсягів виробництва гільзової продукції в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
10. Частка ринку туалетного паперу ПАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» у натуральному вираженні, % 
11. Частка ринку паперових рушників ПАТ «Київський картонно-паперовий комбінат», у натуральному вираженні, % 
12. Частка ринку туалетного паперу ПАТ «Кохавинська паперова фабрика» у натуральному вираженні, % 
13. Частка ринку паперових рушників ПАТ «Кохавинська паперова фабрика» у натуральному вираженні, % 
14. Частка ринку туалетного паперу ТПГ «Альбатрос» у натуральному вираженні, % 
15. Частка ринку туалетного паперу ПАТ «ВГП» у натуральному вираженні, % 
16. Частка ринку паперових рушників ПАТ «ВГП» у натуральному вираженні, % 
17. Частка ринку туалетного паперу SCA у натуральному вираженні, % 
18. Частка ринку паперових рушників SCA в натуральному вираженні, % 
19. Частка ринку туалетного паперу Kimberly-Clark у натуральному вираженні, % 
20. Частка ринку паперових рушників Kimberly-Clark у натуральному вираженні, % 
21. Частка ринку туалетного паперу Metsa Tissue у натуральному вираженні, % 
22. Частка ринку паперових рушників Metsa Tissue у натуральному вираженні, % 
23. Частка ринку туалетного паперу IPEK KAGIT у натуральному вираженні, % 
24. Частка ринку паперових рушників IPEK KAGIT у натуральному вираженні, %
25. Територіальне розташування основних виробників гільзової продукції
26. Частки основних операторів ринку туалетного паперу в 2012 р. у натуральному вираженні, %
27. Частки основних операторів ринку паперових рушників в 2012 р. у натуральному вираженні, %
28. Динаміка обсягів експорту гільзової продукції з України за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
29. Динаміка обсягів експорту гільзової продукції з України за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
30. Структура експорту гільзової продукції з України за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
31. Географічна структура експорту туалетного паперу з України за 6 міс. 2013 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
32. Географічна структура експорту паперових рушників з України за 6 міс. 2013 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
33. Динаміка обсягів імпорту гільзової продукції в Україну за 2009 –6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
34. Динаміка обсягів імпорту гільзової продукції в Україну за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
35. Структура імпорту гільзової продукції в Україну за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
36. Географічна структура імпорту туалетного паперу в Україну за 6 міс. 2013 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
37. Географічна структура імпорту паперових рушників в Україну за 6 міс. 2013 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
38. Частки основних постачальників імпортного туалетного паперу в Україну за 6 міс. 2013 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
39. Частки основних постачальників імпортних паперових рушників в Україну за 6 міс. 2013 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
40. Середні ціни на туалетний папір у торговельній мережі (крім міських ринків) у 2008–2013 рр. в Україні, грн / шт.
41. Основні фактори впливу на вартість паперово-гігієнічної продукції
42. Динаміка виробництва паперу санітарно-гігієнічного призначення в Україні в 2009–2012 рр. у натуральному (тис. тонн) і грошовому (млн грн) вираженнях 
43. Структура споживання гільзової продукції в Україні, %
44. Переваги споживачів туалетного паперу щодо кількості шарів, %
45. Переваги споживачів щодо кількості рулонів туалетного паперу в упаковці, %
46. Основні критерії вибору санітарно-гігієнічних виробів
47. Рейтинг найбільш популярних ТМ туалетного паперу в Україні у 2013 р.
48. Рівень споживання санітарно-гігієнічних виробів у різних країна, кг на одну особу населення
49. Оцінка обсягів споживання туалетного паперу в Україні у натуральному вираженні, млн рулонів
50. Оцінка обсягів споживання туалетного паперу в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн
51. Структура збуту гільзової продукції в 2012 р. у грошовому вираженні, %
52. Прогнозні показники розвитку ринку гільзової продукції в Україні в 2013–2016 рр. у натуральному вираженні, тонн

Зв'язатися з нами