Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting, досліджуючи ринок газет і журналів України, відзначають спад темпів розвитку сегменту поліграфічних послуг як головну рису сьогоднішнього ринку. У період 2000-2008 років преса в Україні, як і в країнах СНД, стрімко розвивалася. З 2009 по 2012 рік ринок газет і журналів був надто динамічним і тяжко передбачуваним: змінювався попит, ціни, ринок реклами, структура збуту. Так, діапазон зміни темпів приросту ємності ринку в натуральному вираженні склав від –38,3% до +59,9%, при цьому показники імпорту та експорту в цілому показують невелике, але стійке зростання. У географічній структурі обсягу експорту газет і журналів з України домінує Росія (близько 90%), в імпорті виділяються Італія (45%) і Росія (32%). Структура головних видавництв газет і журналів в Україні в залежності від обсягу виробленої продукції в грошовому вираженні свідчить, що лідерами ринку є ПАТ «Бліц-інформ» та ТОВ «Юнівест Принт» (приблизно по 11% кожний). У географічній структурі виробництва основними областями, де розташована найбільша кількість видавничих домів, друкарень і т. д., є Київська (11%), Львівська (9%) і Донецька (8%). Індекс споживчих цін на газети і журнали скорочується, проте ще перевищує 100%. Проаналізовано переваги споживачів ринку газет і журналів. У рейтингу занять українців у вільний від навчання і роботи час читання газет, книг, журналів перебуває на 11 місці з показником 18,6%, що також не сприяє розвитку ринку. Виконано сегментацію друкованих видань залежно від популярності та від їхнього сприйняття як джерела інформації. Перспективи розвитку ринку оцінені як негативні. Причинами цього є не тільки нестабільність економічної ситуації в цілому, а й недостатня обґрунтованість цінової політики, відсутність точного визначення операторами ринку свого ринкового спрямування, орієнтації на конкретну аудиторію, а також невідповідність ціни і якості продукції.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку газет і журналів
2. Зовнішньоекономічна діяльність
3. Основні оператори ринку
4. Ціноутворення на ринку газет і журналів
5. Уподобання споживачів
6. Перспективи розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку газет і журналів України за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
2. Індекс споживчих цін на газети й журнали за підсумками 2009–2012 рр., %
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємності ринку газет і журналів у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. шт.
2. Динаміка обсягу експорту й імпорту газет і журналів в Україні за підсумками 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тис. шт.
3. Динаміка обсягу експорту й імпорту газет і журналів в Україні за підсумками 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, тис. грн.
4. Географічна структура обсягу експорту газет і журналів з України у 2012 р. в грошовому вираженні, %
5. Географічна структура обсягу імпорту газет і журналів в Україну у 2012 р. в грошовому вираженні, %
6. Структурування основних видавців газет і журналів в Україні залежно від обсягу виробленої продукції станом на 2012 р. у грошовому вираженні, млн. грн., %
7. Географічна структура виробництва газет і журналів в Україні за підсумками 2011 р. в натуральному вираженні, %
8. Динаміка індексу цін на газети й журнали за підсумками 2009–2012 рр., %
9. Рейтинг занять українців у вільний від навчання й роботи час за підсумками 2012 р., %
10. Сегментація друкованих видань залежно від популярності в Україні за підсумками 2012 р., %
11. Уподобання українців відносно джерела інформації для читання газет і журналів за підсумками 2012 р., %
12. Прогнозні показники ємності ринку газет і журналів України на 2013–2016 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.