Анотація до аналізу ринку:
Дослідження ринку дитячих товарів України, виконане аналітиками компанії Pro-Consulting, містить огляд основної інформації щодо ринку іграшок для дітей, доповненої макроекономічними та соціально-демографічними характеристиками України, а саме: ВВП, реалізація промислової продукції, с / г виробництво, зовнішня торгівля, інвестиції в основний капітал за видами економічної діяльності, прямі іноземні інвестиції, інфляція, рівень безробіття, середня зарплата, доходи населення, чисельність населення і пр. Охарактеризовано ринок дитячих іграшок і загальні тенденції його розвитку. Відзначено скорочення показників як виробництва, так і імпорту досліджуваної продукції (останній в цілому визначає ситуацію на українському ринку). Вказані найбільш споживані та найбільш затребувані іграшки. Детально досліджено питання споживання на ринку дитячих іграшок, виділено чинники впливу, серед яких зростання числа споживачів і зміна їх уподобань. Пріоритетними мотивами при купівлі іграшки є вікові рекомендації, безпечність та якість. Виконано структурування споживання за видом дитячих іграшок, віковим і ціновим критеріями (для останнього виділені низький, середній і високий сегменти з частками 40%, 45% і 15% відповідно). Розглянуто канали збуту продукції, зазначено стійкий розвиток Інтернет-торгівлі, скорочення числа дрібних продавців і концентрація продажів у торговельних мережах і великих магазинах. Детально охарактеризовано основні оператори ринку, виконано їх сегментування за видом діяльності (виробники, імпортери, оптові та роздрібні реалізатори) і спеціалізацією. Зазначено, що в 2011 р. найбільш популярними торговими марками були Lego, Chicco і Fisher Price. Прогнозні показники розвитку ринку на середньострокову перспективу свідчать про його очікуване стійке зростанні, незважаючи на деяке скорочення темпу приросту народжуваності в Україні.
Детальний зміст:
1. Характеристика макропоказників України
1.1 Аналіз ВВП, рівень інфляції, розвиток промисловості, сільского господарства, аналіз зовнішньої торгівлі, інвестиції, роздрібна торгівля
1.2 Рівень середньомісячної заробітної плати, доходів населення, рівень безробіття
1.3 Демографічні показники в розрізі регіонів (чисельність населення, рівень народжуваності і смертності, частка працездатного населення)
1.4 Сегментація споживачів за рівнем доходу, відношення до нових товарів, співвідношення показника якості і ціни
2. Характеристика українського ринку дитячих іграшок
2.1 Опис ринку (історія розвитку, його специфіка, проблеми)
2.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-початок 2012 рр.
2.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку в 2009-2011 рр. ( в грошовому вираженні)
3. Споживання дитячих іграшок на українському ринку
3.1 Смаки споживачів щодо продукції, портрет споживача
- опис профілю споживача
- опис факторів які впливають на прийняття рішення і вибір дитячих іграшок, оцінка рівня важливості цих факторів для споживача
3.2 Структурування і сегментація споживання
- в розрізі регіонів
- в розрізі чисельності домогосподарств за віковими категоріями дітей
3.3 Потреба в товарі. Ступінь задоволеності споживачів (частота покупок дитячих іграшок)
3.4 Канали збуту (місце придбання) дитячих іграшок в Україні в 2009-2011 рр.
4. Основні оператори ринку дитячих товарів України
4.1 Перелік основних операторів ринку та їх опис (імпортери, виробники, посередники, торгові мережі)
4.2 Структурування операторів (по сегментам, групам, спеціалізації, регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку в розрізі груп
5. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2012-2015 рр.
Перелік таблиць:
1. Динаміка ВВП України в 2008-2011 рр., млрд. грн.
2. Динаміка обсягів реалізації промислової продукції України в 2008-2011 рр., млн. грн.
3. Динаміка обсягів реалізації промислової продукції України в 1 кв. 2011-2012 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
4. Показники розвитку сільского господарства України в 2008-2011 рр.
5. Зовнішня торгівля України в 2009-2012 рр., млн. долл. США
6. Інвестиції в основний капітал по видах діяльності в 2008-2012 рр., млн.грн.
7. Капітальні і прямі іноземні інвестиції в 2008-2011 рр.
8. Інфляція в Україні в 2008-2012 рр., % до відповідного періоду попереднього року
9. Рівень безробіття в 2008-2012 рр.
10. Середня заробітна плата за видами економічної діяльності в 2008-2012 рр., грн. на 1 штатного працівника
11. Доходи населення в 2008-2011 рр., млн. грн.
12. Населення України на 01.04.2012 р. по регіонам, чол.
13. Природний рух українського населення в 1 кв. 2012 р., чол.
14. Економічна активність населення по регіонах в 2011 р., тис. чол.
15. Середньомісячна заробітна плата в розрізі регіонів України в бер. 2012 р., грн.
16. Середня заробітна плата по видам економічної діяльності в Україні в бер. 2012 р., грн./чол.
17. Ємкість ринку детячих іграшок в Україні в 2009-2011 рр., тис. долл. США
18. Фактори, щодо прийняття рішення про вибір детячих іграшок (в алфавітному порядку)
19. Сегментування споживання ринку детячих іграшок України
20. Сегментація регіонів України залежно від чисельності дитячого населення
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ВВП України в 2008-2011 рр., млрд. грн.
2. Загальна кількість населення України в 1990-2012 рр., млн. чол.
3. Динаміка приросту населення в 2002-2012 рр., чол.
4. Динаміка економічно активного населення України 15-70 років в 2011 році, тис. чол.
5. Структура економічно активного населення України 15-70 років в 2011 році, тис. чол.
6. Динаміка середньомісячної заробітної плати в Україні в 1995-2012 рр., грн.
7. Динаміка середньомісячної заробітної плати в розрізі регіонів України в березні 2011-2012 рр., грн./чел.
8. Сегменти споживачів, виокремлені відносно нових товарів, %
9. Динаміка виробництва українськими виробниками іграшок в 2008-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. шт.
10. Динаміка імпортной продукції на українському ринку в 2008-2011 рр., в грошовому вираженні, тис. долл. США
11. Найбільш затребувані для споживання іграшки мешканцями України в 2012 р., %
12. Найбільш затребувані іграшки на українському ринку в 2012 р., %
13. Динаміка дитячого населення (0-14 років) України в 2006-2011 рр., тис. чол., %
14. Ранжування факторів, які впливають на прийняття рішення про покупку на вибір дитячих іграшок, в порядку пріоритетності
15. Структура продажів на ринку іграшок України в 2011 році по видам, %
16. Сегментація споживання на ринку детячих іграшок в Україні в 2011 р., залежно від віку, %
17. Продажі дитячих іграшок за ціновими сегментами, %
18. Структура продажів іграшок залежно від вибору дітей-споживачів за віком, %
19. Структурування операторів ринку детячих іграшок в Україні
20. Структура вітчизняних виробників детячих іграшок залежно від спеціалізації
21. Географічна структура основних українських виробників іграшок
22. Рейтинг найбільш популярних торгових марок детячих іграшок на українському ринку в 2011 р.
23. Долі основних виробників іграшок на українському ринку в 2011 р., в грошовому вираженні, %
24. Долі основних імпортерів детячих іграшок на українському ринку в 2011 р., в денежном вираженні, %
25. Лідери дитячого рітейлу в Україні в 2011 р.
26. Прогнозні показники розвитку ринку детячих іграшок в 2012-2015 рр.