in stock

Аналіз ринку алкогольних напоїв в Україні. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2012 року
Кількість сторінок:  69, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 54
Таблиць: 29
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
5600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку алкогольних напоїв, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані щодо ємності ринку (за укрупненими сегментами продукції, в натуральних і грошових показниках) та темпів приросту. Висвітлена ситуація на ринку. Відмічені високі (у світовому масштабі) середньодушові показники вживання алкоголю в Україні при високій частці сегмента горілки, а також переважання продукції середнього цінового сегмента (70% у 2011 р.) та значні обсяги тіньового сектору. Дані щодо ємності ринку в натуральних показниках свідчать, що обсяги виробництва, які не скоротилися під впливом кризи, впали в 2011 р. майже на 26% порівняно з попереднім роком. Зменшення на 23% обсягів експорту і зростання імпорту в 1,65 раза не поліпшили ситуацію: ємність ринку знизилася на 15%. Водночас у грошовому вираженні спостерігалося її зростання. У структурі за видами алкогольних напоїв частка горілки в 2011 р. становила 44,6%, при цьому найбільш популярною торговою маркою був Nemiroff (16,1%). Частка вина – 40,3%, а в них 78,3% становили тихі вина (торгові марки Inkerman, Масандра, Коктебель та ін.) Виконане сегментування ринку за ціновим критерієм, при цьому на субринку коньяку додатково виділяють нижній і верхній середні цінові сегменти. Коротко розглянуті питання державного регулювання галузі. Охарактеризовано основних операторів ринку, проаналізовано їх асортимент, цінова політика, частки ринку тощо. Викладена конкурентна ситуація на ринку, представлені рекомендації з розробки конкурентної стратегії. У структурі експорту переважає недорога горілка. Поставки здійснюються, головним чином, до Росії. У структурі імпорту частки вина, коньяку та горілки не відрізняються так разюче (відповідно, 38%, 31% і 29%), це стосується і часток країн-постачальників (Грузія, Кіпр, Франція, Іспанія, Молдова). Розглянуто питання ціноутворення і споживання на ринку алкоголю (з детальним аналізом споживання горілки), а також канали збуту продукції. Вивчено основні критерії вибору окремих видів алкогольної продукції. Приділено увагу брендингу та реклами на досліджуваному ринку. Виконано SWOT-аналіз ринку алкогольних напоїв України. У середньостроковому періоді очікується зростання ємності ринку з середньорічними темпами приросту близько 15%.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку алкогольних напоїв України
1.1 Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2007-2012 рр. (основні тренди, новинки)
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку в 2007-4 міс. 2012 рр. (імпорт, експорт, виробництво в грошовому та натуральному вираженнях)
1.4 Сегментація та структурування ринку
- виділення привабливих сегментів за товарними напрямками
- виділення цінових сегментів для кожної товарної категорії (високий, середній, низький ціновий сегмент)
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації алкогольних напоїв в Україні в 2007-4 міс. 2012 рр.
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку реалізації імпортного алкоголю
4.1 Перелік основних операторів ринку та іх опис (характеристика діяльності операторів, асортиментної політики, аналіз торговельних мереж, системи збуту)
4.2 Структурування операторів (по сегментах, групам, спеціалізації)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку по обсягам реалізації
4.4 Ступінь конкуренції і ризики, сильні та слабкі сторони операторів ринку реалізації імпортної алкогольної продукції на ринку України
4.5 Висновки і рекомендації по розробці конкурентної стратегії
5. Зовнішня торгівля на ринку алкогольних напоїв в 2007-4 міс. 2012 рр.
5.1 Експорт (обсяг, структура, ціни, географія постачання по країнах, детальна характеристика експортерів, обсяги постачання)
5.2 Імпорт (обсяг, структура, ціни, географія постачання по країнах, детальна характеристика експортерів, обсяги постачання)
6. Ціна та ціноутворення на ринку алкогольних напоїв 
6.1 Динаміка цін на продукцію в 2007-2012 рр.
6.2 Аналіз рівня вхідних цін на імпортну алкогольну продукцію в розрізі товарних категорій і торгових марок в прив'язці до виробника 
6.3 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання товару на ринку
7.1 Вподобання споживачів відносно товару, портрет споживача (фактори, які впливають на прийняття рішення про придбання, мотиви поведінки цільових груп споживачів)
7.2 Структурування і сегментація споживання (виділення привабливих сегментів в розрізі вікових категорій, товарних груп, бар'єри сприйняття продукції)
7.3 Потреба в товарі. Ступінь задоволеності споживача (орієнтація споживача на перспективу, як будуть змінюватися вподобання)
8. Брендинг і реклама на ринку алкогольних напоїв
9. Канали збуту продукції на ринку алкогольних напоїв (спеціалізований роздріб, торгові мережі, HoReCa і інші канали)
10. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2012-2015 рр.
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1 SWOT-аналіз ринкового напримку

Перелік таблиць:

1. Основні фактори впливу на розвиток ринку алкоголю в Україну в 2011 р.
2. Динаміка ємкості ринку алкогольних напоїв в Україні в 2007-4 міс. 2012 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
3. Динаміка ємкості ринку алкогольних напоїв в розрізі сегментів в Україні в 2007-4 міс. 2012 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
4. Динаміка ємкості ринку алкогольних напоїв в Україні в 2007-4 міс. 2012 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
5. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті алкогольних напоїв
6. Динаміка виробництва алкогольних напоїв в Україні в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
7. Динаміка виробництва алкогольних напоїв в Україні,  в натуральному вираженні, тис. дал
8. Структурування операторів ринку (імпортерів) залежно від товарного асортименту за результатами 2012 р.
9. Проведення порівняльного аналізу сильних і слабких сторін операторів представлених на ринку алкогольних напоїв України
10. Динаміка експорту алкогольних напоїв в натуральному вираженні за 2007-4 міс. 2012 рр., тис. дал 
11. Динаміка експорту алкогольних напоїв в грошовому вираженні за 2007-4 міс. 2012 рр., млн. долл. США
12. Експортні ціни на алкоголь в 2011 р., долл. за декалітр
13. Рейтинг українських експортерів ігристих вин в 2011 р.
14. Рейтинг українських експортерів тихих вин в 2012 р.
15. Динаміка імпорту алкогольних напоїв в 2007-4 міс. 2012 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
16. Динаміка імпорту алкогольних напоїв в 2007-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. долл. США
17. Імпортні ціни на алкоголь в 2011 р., долл. США за декалітр
18. Рейтинг імпортерів ігристих вин в 2012 р.
19. Рейтинг імпортерів тихих вин в 2012 р.
20. Рейтинг імпортерів горілки в 2012 р.
21. Рейтинг імпортерів коньяку в 2012 р.
22. Рейтинг імпортерів вермутів в 2012 р.
23. Імпортні ціни на вина і горілку в розрізі виробників і торгових марок
24. Витрати на розміщення реклами в інтернеті 
25. Витрати на розміщення реклами на ТВ
26. Витрати на розміщення зовнішньої реклами 
27. Витрати на розміщення реклами в друкованих виданнях
28. Витрати на PR-статті в друкованих виданнях на перший період
29. План виставкової діяльності
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємкості ринку алкогольних напоїв в Україні в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
2. Динаміка ємкості ринку алкогольних напоїв в розрізі сегментів в Україні в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
3. Динаміка ємкості ринку алкогольних напоїв в Україні в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
4. Структура ринку алкогольних напоїв в розрізі виробника в 2011 р., в натуральному вираженні, %
5. Структура ринку алкогольних напоїв в розрізі товарних напрямків в 2011 р., в натуральному вираженні, %
6. Найбільш популярні ТМ горілки на українському ринку алкогольної продукції в 2011 р., в натуральному вираженні, %
7. Структура ринку вин в розрізі товарних напрямків в 2011 р., в натуральному вираженні, %
8. Найбільш популярні ТМ тихих вин на українському ринку алкогольної продукції в 2011 р., в натуральному вираженні, %
9. Структура споживання ігристих вин в 2011 р., в натуральному вираженні, %
10. Найбільш популярні ТМ коньяку на українському ринку алкогольної продукції в 2011 р., в натуральному вираженні, %
11. Структурування ринку алкогольних напоїв залежно від цінового критерію в Україні в 2011 р., %
12. Цінова сегментація ринку горілки в 2011 р.
13. Цінова сегментація ринку коньяку в 2011 р.
14. Цінова сегментація ринку вин в 2011 р.
15. Динаміка виробництва алкогольних напоїв в Україні в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
16. Динаміка виробництва алкогольних напоїв в Україні, в натуральному вираженні, тис. дал
17. Динаміка ємкості ринку алкогольних напоїв в Україні в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
18. Цінова сегментація імпортерів коньяку в Україну в 2012 р.
19. Цінова сегментація імпортерів ігристого вина в Україну в 2012 р.
20. Цінова сегментація імпортерів тихого вина в Україну в 2012 р.
21. Цінова сегментація імпортерів горілки в Україну в 2012 р.
22. Основні імпортери горілки в Україну за результатами 4 міс. 2012 р., в натуральному вираженні, %
23. Основні імпортери ігристих вин в Україну за результатами 4 міс. 2012 р., в натуральному вираженні, %
24. Основні імпортери тихих вин в Україну за результатами 4 міс. 2012 р., в натуральному вираженні, %
25. Основні імпортери вермутів в Україну за результатами 4 міс. 2012 р., в натуральному вираженні, %
26. Основні імпортери коньяку в Україну за результатами 4 міс. 2012 р., в натуральному вираженні, %
27. Динаміка експорту алкогольних напоїв в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
28. Динаміка експорту алкогольних напоїв в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
29. Структура експорту алкогольних напоїв з України в 2011 р.
30. Географія експортних поставок алкоголю
31. Динаміка темпів приросту експорта тихих вин з України, в натуральному та грошовому вираженні, %
32. Географія експортних поставок тихих та ігристих вин з України в 2011 р., в натуральному та грошовому вираженнях, %
33. Динаміка імпорту алкогольних напоїв в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
34. Динаміка імпорту алкогольних напоїв в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
35. Структура імпорту алкогольних напоїв з України в 2011 р.
36. Географія імпортних поставок алкоголю
37. Динаміка темпів приросту імпорту тихих та ігристих вин з України, в натуральному та грошовому вираженнях, %
38. Географія імпортних поставок тихих та ігристих вин з України в 2011 р., в натуральному та грошовому вираженнях, %
39. Динаміка індексу споживчих цін на алкогольну продукцію в 2007-2012 рр. (до відповідного місяця попереднього року, %)
40. Структура споживання алкогольних напоїв, %
41. Структура споживання горілки в 2011 р., % від населення в Україні в віці 16-65 років
42. Частота споживання горілки в 2011 р., %  від населення в Україні в віці 16-65 років
43. Придбання горілки в 2011 році, % від населення в Україні в віці 16-65 років
44. Орієнтація на кількість марок під час придбання горілки, % від покупців
45. Місце придбання горілки в Україні в 2011 р., % від покупців
46. Споживання шампанських та інших ігристих вин в 2011 р., % від населення в Україні у віці від 16-65 років 
47. Частота споживання шампанських та ігристих вин в 2011 р., % від населення в Україні у віці від 16-65 років 
48. Основні критерії вибору алкоголю споживачами, %
49. Динаміка середньомісячної заробітної плати в розрізі регіонів України в 2010-2011 рр., грн./чол.
50. Динаміка змін долі витрат на вино в структурі доходу населення по регіонах України в 2011 р., %
51. Кореляція темпів зростання ВВП і доходів населення з об'ємом імпорту алкогольних напоїв в Україні, %
52. Прогнозні показники динаміки темпів зростання сегментів ринку алкогольних напоїв в Україні в 2012-2015 рр., в натуральному вираженні, %
53. Прогнозні показники динаміки ємкості ринку алкогольних напоїв в Україні в 2012-2015 рр., в натуральному вираженні, %
54. SWOT-аналіз ринку алкогольних напоїв України

Зв'язатися з нами