Анотація до аналізу ринку:
У результаті дослідження ринку солодких газованих напоїв України аналітиками Компанії Pro-Consulting відзначено, що в структурі безалкогольної продукції скорочується частка солодкої газованої - як найменш корисної асортиментної позиції. Водночас, при практично постійних обсягах вітчизняного виробництва солодких газованих напоїв спостерігається деяке збільшення ємності ринку в натуральному вираженні, обумовлене істотним відносним зростанням показників імпорту. Серед особливостей ринку також відзначається значна сезонність. У географічній структурі як експорту, так і імпорту зазначеної продукції переважає Росія з показниками 28% і 39% відповідно. Перераховані головні оператори вітчизняного ринку із зазначенням їхньої частки. Зазначено, що лідером ринку з часткою 22,5% є компанія Cocа-Cola Beverages Ukraine Ltd, яка на сьогодні позиціонує понад 10 торгових марок. Виробничі потужності вітчизняних підприємств розподілені відносно рівномірно у більшій частині регіонів, основні обсяги продукції виробляються у Луганській (8%) та Дніпропетровській (7%) областях. У контексті вивчення переваг споживачів зроблено рейтинг торгових марок солодких газованих напоїв, структурування за активністю і частотою споживання, а також за критеріями вибору продукції. Представлені значення індексу споживчих цін. Окреслено перспективи розвитку ринку, що демонструють очікуване зростання його ємності в натуральному вираженні при деякому скороченні темпів приросту. Аналітики Компанії Pro-Consulting прогнозують появу нішевої продукції на досліджуваному ринку, бо ряд функціональних продуктів, що отримали розповсюдження у Західній Європі, наразі в Україні відсутні.
Детальний зміст:
1. Виробництво та ємність ринку солодких газованих напоїв
2. Зовнішньоекономічна діяльність
3. Частки операторів ринку
4. Уподобання споживачів
5. Цінова ситуація
6. Перспективи розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Ємність (виробництво, експорт, імпорт) ринку солодких газованих напоїв України за 2008–2012 рр. в натуральному (млн. дал) та грошовому (млн. грн.) вираженнях
2. Індекс споживчих цін на солодкі газовані напої в Україні за 2008–2012 рр.
3. Прогнозні показники ємності ринку солодких газованих напоїв України на 2013–2016 рр. в натуральному вираженні, млн. дал
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка обсягу експорту й імпорту солодких газованих напоїв в Україні за підсумками 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. дал
2. Динаміка обсягу експорту й імпорту солодких газованих напоїв в Україні за підсумками 2009–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. грн.
3. Географічна структура виробництва солодких газованих напоїв в Україні за підсумками 2012 р. в натуральному вираженні, %
4. Географічна структура обсягу експорту солодких газованих напоїв з України у 2012 р. в натуральному вираженні, млн. дал, %
5. Географічна структура обсягу імпорту солодких газованих напоїв в Україну у 2012 р. в натуральному вираженні, млн. дал, %
6. Частки основних виробників на ринку солодких газованих напоїв в Україні станом на 2012 р. у натуральному вираженні, млн. дал, %
7. Рейтинг ТМ солодких газованих напоїв за підсумками 2012 р.
8. Структура споживачів солодких газованих напоїв в Україні за підсумками 2012 р., %
9. Критерії вибору солодких газованих напоїв українцями у 2012 р., %
10. Частота споживання солодких газованих напоїв українцями за підсумками 2012 р., %
11. Прогнозні показники ємності ринку солодких газованих напоїв України на 2013–2016 рр. в натуральному вираженні, млн. дал