Український ринок жерстяної тари можна розділити на два автономні товарні сегменти: харчовий та хімічний. Минулого року українські підприємства спожили близько 500 мільйонів умовних металевих банок, з яких 80% припало на харчову упаковку. Сьогодні в країні використовують переважно паяну жестебанку, оскільки освоєння виробництва зварної йде повільно через дорожнечу необхідного обладнання.

Український ринок жерстяної тари можна розділити на два автономні товарні сегменти: харчовий та хімічний. Минулого року українські підприємства спожили близько 500 мільйонів умовних металевих банок, з яких 80% припало на харчову упаковку. Сьогодні в країні використовують переважно паяну жестебанку, оскільки освоєння виробництва зварної йде повільно через дорожнечу необхідного обладнання.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами