В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку телевізійної реклами в Україні за підсумками 2018 року та прогнози на 2019 рік. Розглянуто: нові правила телевізійної реклами, нові сезонні ТБ коефіцієнти з січня-грудня, сезонний розподіл фарми за останні два роки фактично відповідає коефіцієнтам, коментарі експертів з ринку, кількість виходів фармацевтичної реклами на ТБ, інші тренди.
В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку телевізійної реклами в Україні за підсумками 2018 року та прогнози на 2019 рік. Розглянуто: нові правила телевізійної реклами, нові сезонні ТБ коефіцієнти з січня-грудня, сезонний розподіл фарми за останні два роки фактично відповідає коефіцієнтам, коментарі експертів з ринку, кількість виходів фармацевтичної реклами на ТБ, інші тренди.