Пошук доступу до важкодоступної для реклами на звичайних медіа-носіях аудиторії змушує вигадувати дедалі витонченіші її види. Транспорт, зовнішня реклама, радіо, телебачення і преса мають багато обмежень і їх обсяг теж не безмежний. Тому все більший акцент робиться на так звані new media і ambient media, сенс яких — донести рекламне повідомлення найнесподіванішим чином ще несподіваніше. Яскравим прикладом такої реклами фахівці вважають IndoorVideo.
Пошук доступу до важкодоступної для реклами на звичайних медіа-носіях аудиторії змушує вигадувати дедалі витонченіші її види. Транспорт, зовнішня реклама, радіо, телебачення і преса мають багато обмежень і їх обсяг теж не безмежний. Тому все більший акцент робиться на так звані new media і ambient media, сенс яких — донести рекламне повідомлення найнесподіванішим чином ще несподіваніше. Яскравим прикладом такої реклами фахівці вважають IndoorVideo.