В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок замороженої готової їжі та страв формату ready-to-eat і ready-to-cook в Україні з урахуванням світових тенденцій за 2025 рік. Розглянуто наступне: зміна споживчої культури та харчових звичок під впливом війни, енергетичних ризиків і дистанційної зайнятості, роль заморожених страв як постійного елемента споживчого кошика, розвиток пропозиції для домашнього споживання та HoReCa, поява нових бізнес-моделей співпраці між ресторанами й виробниками заморожених основ для страв, значення інновацій у рецептурах, пакованні та логістиці холодового ланцюга, конкуренція між традиційними й новими лінійками продуктів за частку «щоденного раціону» споживача, тенденції до колаборацій між учасниками ринку.
В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок заморожених продуктів в Україні за 2024–2025 роки. Розглянуто наступне: порівняння обсягів та темпів зростання категорії заморожених продуктів в Україні із світовим ринком, особливості розвитку сегментів випічки, заморожених напівфабрикатів та готових рішень «розігрій та їж», зміна споживчих звичок, портрет споживача, фактори впливу на ринок заморожених продуктів.