В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок замороженої готової їжі та страв формату ready-to-eat і ready-to-cook в Україні з урахуванням світових тенденцій за 2025 рік. Розглянуто наступне: зміна споживчої культури та харчових звичок під впливом війни, енергетичних ризиків і дистанційної зайнятості, роль заморожених страв як постійного елемента споживчого кошика, розвиток пропозиції для домашнього споживання та HoReCa, поява нових бізнес-моделей співпраці між ресторанами й виробниками заморожених основ для страв, значення інновацій у рецептурах, пакованні та логістиці холодового ланцюга, конкуренція між традиційними й новими лінійками продуктів за частку «щоденного раціону» споживача, тенденції до колаборацій між учасниками ринку.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок заморожених продуктів в Україні за 2024–2025 роки. Розглянуто наступне: порівняння обсягів та темпів зростання категорії заморожених продуктів в Україні із світовим ринком, особливості розвитку сегментів випічки, заморожених напівфабрикатів та готових рішень «розігрій та їж», зміна споживчих звичок, портрет споживача, фактори впливу на ринок заморожених продуктів.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами