В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку косметики України. Розглянуто: стан та тренди косметичного ринку країни, коментарі експертів щодо його загальних тенденцій, тренд натуральної косметики та його розвиток на ринках України, споживчі переваги на ринку, короткі висновки та прогнози.

В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку косметики України. Розглянуто: стан та тренди косметичного ринку країни, коментарі експертів щодо його загальних тенденцій, тренд натуральної косметики та його розвиток на ринках України, споживчі переваги на ринку, короткі висновки та прогнози.

В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку косметики України та світу. Розглянуто: огляд коментар експерта з трендів, що визначає ринок косметики в Україні та світі, приріст продажів "натуральних" товарів за останній рік, особливості споживчої поведінки та фактори, що на них впливають, структура онлайн кошика в Україні та світі, частка українців, які купують косметику в Інтернеті.

В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку косметики України та світу. Розглянуто: огляд коментар експерта з трендів, що визначає ринок косметики в Україні та світі, приріст продажів "натуральних" товарів за останній рік, особливості споживчої поведінки та фактори, що на них впливають, структура онлайн кошика в Україні та світі, частка українців, які купують косметику в Інтернеті.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку найкращих брендів професійної косметики в Україні у 2018 році. Розглянуто: Топ-17 найкращих професійної косметики, найкращі бренди професійної косметики для волосся, найкращі бренди професійної косметики для обличчя, найкращі бренди професійної косметики для макіяжу, найкращі бренди професійної косметики для тіла, місце бренду в рейтингу, найменування, характеристика в рейтингу.

В огляді подано інформацію щодо ситуації на українському ринку підгузків. Розглядається таке: світовий виробник товарів особистої гігієни, частка Нuggies і Pampers на українському ринку підгузків у динаміці з 2009 по листопад 2012 р., обличчя марки Huggies у 2011 році, частка Pampers у телерекламі підгузків, частка Kimberly-Clark у сегменті підгузків-трусиків.

В огляді подано інформацію щодо ситуації на українському ринку підгузків. Розглядається таке: світовий виробник товарів особистої гігієни, частка Нuggies і Pampers на українському ринку підгузків у динаміці з 2009 по листопад 2012 р., обличчя марки Huggies у 2011 році, частка Pampers у телерекламі підгузків, частка Kimberly-Clark у сегменті підгузків-трусиків.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами