В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку автобусів в Індії за березень 2025 року. Розглянуто наступне: кількість автобусів зареєстрованих станом на березень 2025 року за типом палива, динаміка реєстрації автобусів за типом палива у 2019-2025 рр., структура підтримки впровадження електробусів за програмою, порівняння ставок за кожним викликом, підсумок викликів та політичних міркувань.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електричних автобусів в Латинській Америці за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка парку електробусів у Латинській Америці за 2017–2024 роки, парк електробусів у Латинській Америці за країнами за 2024 рік, парк електробусів за містами за 2024 рік, порівняння викидів протягом життєвого циклу автобусів довжиною 12–15 м за країнами, розподіл електробусів, придбаних в Латинській Америці з 2018 року, за виробником, країною та типом автобуса.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку автобусів та вантажівок з нульовим рівнем викидів у Сполучених Штатах за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість та частка нових реєстрацій середньо- та великовантажних автомобілів з нульовим рівнем викидів за 2021–2024 роки, частка нових реєстрацій важких транспортних засобів за 2024 рік порівняно із 2023 роком, частка нових реєстрацій середньо- та великовантажних автомобілів за типом силового агрегату у 2024 році, кількість нових реєстрацій автобусів з нульовим рівнем викидів у Сполучених Штатах за 2021–2024 роки, нові реєстрації автобусів у США за ваговою категорією у 2024 році, нові реєстрації середньовантажних вантажівок у США за ваговою категорією у 2024 році, нові реєстрації важких вантажівок у США за ваговою категорією у 2024 році.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку автобусів Угорщини. Розглянуто: плани закупівлі автобусів на електричній тязі до кінця 2022 року, нова програма розвитку транспорту, прогноз результатів до 2030 року.
В огляді представлені статистичні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів понад 3,5 тонн у Європейському Союзі та Європейській асоціації вільної торгівлі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку ЄС у помісячній динаміці за 2017 рік, загальна кількість реалізованих таких автобусів за брендами 2017 рік.
В огляді представлені статистичні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів у Європейському Союзі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку Європи у помісячній динаміці за 2017 рік, загальна кількість реалізованих автобусів за брендами за 2017 рік.
Звіт містить статистичні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів понад 3,5 тонн у Європейському Союзі та Європейській асоціації вільної торгівлі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку ЄС у помісячній динаміці за 2016 рік, загальна кількість реалізованих таких автобусів за брендами за 2016 рік рік.
У матеріалі представлені звітні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів у Європейському Союзі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку Європи у помісячній динаміці за 2016 рік, загальна кількість реалізованих автобусів за брендами за 2016 рік.
Звіт містить статистичні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів понад 3,5 тонн у Європейському Союзі та Європейській асоціації вільної торгівлі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку ЄС у помісячній динаміці за 2015 рік, загальна кількість реалізованих таких автобусів за брендами за 2015 рік рік.
Огляд містить звітні аналітичні відомості щодо обсягів продажу нових автобусів у Європейському Союзі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку ЄС у помісячній динаміці за 2015 рік, загальна кількість реалізованих автобусів брендами за 2015 рік.
За словами фахівців, найбільшою популярністю сьогодні користуються моделі Туристичний автобус 6127C, Туристичний автобус 6900, Міський автобус 6121G і т.д. Його лідируючий імідж був прийнятий ринком, спираючись на ці моделі. KING LONG Автобусний Завод поступово став першою автобусною маркою в Китаї і займає лідируючу позицію та вплив на ринку даної промисловості. Серед багатьох промислових підприємств з виробництва автобусів у Китаї, KING LONG Автобусний Завод - найперше підприємство, що здійснює програми експортного продажу та основні закордонні мережі обслуговування. KINGLONG здійснює технічну підтримку сервісних центрів у всіх країнах світу. З 2000 року KING LONG Автобусний завод почав реалізовувати свою міжнародну стратегію. До вересня 2007р. KING LONG Автобусний Завод встановив
Виробництво комерційної техніки у Росії продовжує впевнено зростати. Особливо добре справи йдуть у секторі вантажівок, причому серпень та вересень стали рекордними за останні десять років: за ці місяці випущено відповідно 23077 та 22268 вантажівок. А загалом у СНД спостерігається цікава тенденція: вже кілька заводів освоїли складання невеликих китайських вантажівок. Їх роблять у Калінінграді (марка Yuejin), Черкасах (Foton), Іллічівську (Dong Feng) та Кременчуці (FAW). Судячи з динаміки зростання, можна припустити, що за рік до Росії буде ввезено близько 6500 нових і 30000 вживаних тягачів і вантажівок повною масою понад 16 т. рази! Щоправда, ввезення секонд-хенду незабаром скоротиться: як відомо, з 1 жовтня діють драконівське мито на техніку віком від п'яти років і більше.
Східний Казахстан претендує на роль російського центру автомобілебудування. У Семипалатинську розпочалося спорудження другого в регіоні заводу зі збирання автомобілів. Автобуси марок Daewoo Bus та ПАЗ мають зійти з конвеєра «СемАЗу» за півроку. Південнокорейські партнери семипалатинське виробництво вважають перспективним. Проект СемАЗу (семипалатинського автобусного заводу) профінансовано південнокорейською компанією Daewoo Bus Global Corporation та рядом вітчизняних інвесторів. Завод вміщує випуск автобусів середнього класу, найбільш адаптованих до вимог казахстанського ринку.