Про це у коментарі Укрінформу сказав начальник відділу інвестиційного аналізу аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting Олександр Ткачов.
"Європа наполягає на тому, що захист ринку за допомогою різноманітних заборон або впровадження додаткових зборів, наприклад утилізаційного, суперечить нормам ВТО й подібним ініціативам необхідно покласти край. Причина проста, оскільки до раніше заповадженого спеціального мита додано ще й утилізаційний збір. Зрозуміло, що при відносно низьких доходах українців, але високому потенціалі ринку, кількість проданих машин і далі знижуватиметься. Це негативно позначиться на доходах європейських виробників і ускладнить і так не просту ситуацію в зоні євро, чого європейські парламентарії дозволити просто не можуть", - пояснив Ткачов.
Аналітик підкреслив, що ймовірність позитивного результату цього розгляду для України у великій мірі залежатиме від того, як вирішиться аналогічна суперечка між ЄС і Росією, яка на рік раніше запровадила утилізаційний збір.
Нагадаємо, Президент Віктор Янукович підписав закон про запровадження екологічного податку на утилізацію імпортованих транспортних засобів, який набере чинності 1 вересня 2013 року. Згідно з документом, вітчизняні виробники звільняються від сплати збору під гарантії створення утилізаційних потужностей.
За оцінкою директора інформаційно-аналітичної групи "AUTO-Consulting" Олега Омельницького, загальний рівень продажу іномарок може впасти до показника 13-14 тис. автомобілів на місяць на фоні нинішніх 19 тисяч.