in stock

Паспорт ринку канцтоварів України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2014 року
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 8
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting виконано дослідження українського ринку канцтоварів за період 2009–2013 рр. Результати аналізу демонструють істотне скорочення обсягів власного виробництва в 2011 р. і зміну ємності ринку, що відстає на рік, зумовлену зростанням у вказаному році імпорту на 61,5% з його подальшим падінням на 12,1% при практично незмінному експорті. При цьому виділено 7 товарних категорій досліджуваної продукції. Структурування ринку за вказаними категоріями свідчить, що найбільш ємним сегментом (більше половини ринку в грошовому вираженні в 2013 р.) є шкільне приладдя з паперу / картону. Частка сегмента «папір та картон для письма і друку» майже на 30 п. п. менша. Зазначені дві позиції також домінують в експортних постачаннях із України. При цьому в 2013 р. між ними спостерігалося структурне зрушення на користь першого сегмента майже на 2 п. п. Досліджуючи структуру ринку в розрізі походження продукції слід зазначити, що після 2011 року, коли відбулося найбільш істотне скорочення обсягів вітчизняного виробництва, частка іноземної продукції продовжувала поступово збільшуватися (на 0,2–0,3 п. п. щорічно). Таким чином, за аналізований період зазначена частка зросла на 13,1 п. п. Наведено динаміку цін експорту й імпорту за деталізованими товарними групами канцелярської продукції. Результати зіставлення даних за 2013 р. показують різне співвідношення вартості вітчизняної та зарубіжної продукції. Так, ручки кулькові, авторучки та ін., що вивозяться з України, у 9 разів дорожче за ті, що ввозяться, за металевим канцелярським приладдям спостерігається рівність цін, а імпортні папір і картон для письма та друку майже в 2,5 раза дорожче за вироблені в Україні. Коротко охарактеризовані найбільші виробники за сегментами продукції, виробленої в Україні у найбільших обсягах. Середньострокове прогнозування показує можливість утримання тенденції до скорочення ємності в 2014 р., проте далі очікується перехід темпу приросту в область позитивних значень.

Детальний зміст:

1. Баланс ринку
2. Виробництво
3. Зовнішня торгівля
4. Структура ринку
5. Цінова ситуація
6. Основні гравці на ринку
7. Прогнози розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка ємності ринку канцтоварів в Україні за 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
2. Динаміка обсягу виробництва канцтоварів в Україні за 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
3. Динаміка обсягу експорту канцтоварів із України за 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
4. Динаміка обсягу імпорту канцтоварів до України за 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
5. Динаміка експортних цін на різні категорії канцтоварів в Україні за 2009–2013 рр.
6. Динаміка імпортних цін на різні категорії канцтоварів в Україні за 2009–2013 рр.
7. ТОП-15 найбільших виробників товарної категорії «шкільні канцелярські приладдя з паперу та картону» в Україні за підсумками 2012 р.
8. ТОП-10 найбільших виробників товарної категорії «папір та картон для письма і друку» в Україні за підсумками 2012 р.

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку канцтоварів в Україні за 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
2. Динаміка обсягу виробництва канцтоварів в Україні за 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
3. Структурування виробництва канцтоварів в Україні за підсумками 2013 р. у грошовому вираженні (млн грн), %
4. Структурування експорту канцтоварів із України за підсумками 2012–2013 рр. у грошовому вираженні (млн грн), %
5. Структурування імпорту канцтоварів на український ринок за підсумками 2012–2013 рр. у грошовому вираженні (млн грн), %
6. Структурування ринку канцтоварів в Україні за 2009–2013 рр. у розрізі вітчизняної та імпортної продукції, у грошовому вираженні (млн грн), %
7. Структурування ринку канцтоварів в Україні за підсумками 2013 р. у грошовому вираженні (млн грн), %
8. Динаміка індексу споживчих цін на канцелярське приладдя в Україні за 2009–2013 рр.
9. Частки найбільших виробників товарної категорії «шкільні канцелярські приладдя з паперу та картону» в Україні за підсумками 2012 р.
10. Частки найбільших виробників товарної категорії «папір та картон для письма і друку» в Україні за підсумками 2012 р.
11. Прогнозні показники розвитку ємності ринку канцтоварів в Україні на 2014–2016 рр. у грошовому вираженні, млн грн

Зв'язатися з нами