Анотація до аналізу ринку:
Виконаний фахівцями компанії Pro-Consulting огляд ринку морозива містить короткий опис ринку із зазначенням його основних тенденцій, факторів, що визначають ситуацію на ньому, і ряд інших питань. Для поглиблення аналізу представлені дані, що характеризують в динаміці доходи та витрати населення України, а також виробництво молока, ряду молокопродуктів і цукру. Серед ключових тенденцій ринку відмічено скорочення кількості великих операторів (з 1990 р. – більш ніж у шість разів). Ринок морозива орієнтований на вітчизняного виробника, частка іноземної продукції не перевищує 1% у натуральному вираженні, а в грошовому вона трохи вища (приблизно вдвічі – втричі) через вищу вартість імпортованого морозива. Для останнього описані процедури проходження митного контролю. Згідно з результатами регіональної сегментації виробництва, більше чверті українського морозива (27%) виготовляється у Житомирській області. Коротко викладена технологія приготування морозива. Свідченням високого рівня конкуренції на ринку є та обставина, що понад 90% (а саме, 91,6% в 2013 р.) утримують 8 операторів. Важливим елементом огляду є розрахунковий блок, за результатами обчислень оцінений характер ринку і побудована його конкурентна карта. У географічній структурі експорту лідирують Молдавія Росія та Ізраїль, при цьому в Молдавію поставляється переважно продукція низького цінового сегмента. Серед основних напрямків поставок ззовні – Росія, Франція, Білорусь. Аналіз цінової динаміки показує, що імпортована продукція в 2,1–2,7 рази дорожче експортованої. Подана структура собівартості та рентабельність основних операторів. Розглянуто аспекти споживання продукції. На середньостроковий період (2014–2017 рр.) ситуація на ринку морозива прогнозується як практично незмінна, очікується невелике скорочення ємності. Виконано SWOT- аналіз ринку та оцінені його найбільш істотні ризики. У додатках зведена інформація (головним чином – ілюстративного характеру) щодо способів просування продукції на ринку і щодо асортименту морозива, що виготовляється ключовими вітчизняними виробниками, в розрізі представлення продукції у великих вітчизняних торгових мережах.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку
2. Сегментація ринку
3. Оператори ринку
4. Зовнішньоекономічна торгівля
5. Цінова політика
6. Споживання продукції
7. Висновки. Прогнозні показники
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка показників обсягів ринку морозива в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Структурування ринку морозива в Україні за підсумками 2013 р. залежно від походження продукції у натуральному і грошовому вираженнях, %
3. Цінова сегментація ринку морозива в Україні в 2013 р., %
4. Сегментація ринку морозива залежно від упаковки в 2013 р., %
5. Частки основних операторів ринку морозива в Україні за підсумками 2013 р. у натуральному вираженні, %
6. Динаміка експорту морозива з України в натуральному вираженні в 2009–2013 рр., тис. тонн
7. Географічна структура експорту морозива з України за підсумками 2012–2013 рр.
8. Динаміка імпорту морозива до України в натуральних і грошових показниках у 2009–2013 рр.
9. Географічна структура імпорту морозива в Україні за підсумками 2012–2013 рр.
10. Динаміка цін виробників на морозиво в Україні в 2009–2013 рр., грн / кг
11. Структура споживання морозива в Україні за підсумками 2013 р., %
12. Уподобання українських споживачів щодо вітчизняних ТМ морозива за підсумками 2013 р., %
13. Прогноз показників обсягів ринку морозива в Україні в 2014–2017 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн