Дата підготовки: | Червень 2018 року |
Кількість сторінок: | 25 (PowerPoint) |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | Російська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку систем електричної теплої підлоги в Україні. У представленій презентації висвітлені основні тенденції на ринку теплої підлоги, розрахована ємність ринку і частки основних операторів, розглянута динаміка і структура імпорту систем теплих підлог, а також середні ціни на електричні системи теплої підлоги.
В результаті проведеного дослідження, аналітики компанії Pro-Consulting дійшли висновку, що ринок систем електричної теплої підлоги України перебуває в стані зниження. Основними факторами зниження стала наявність більш дешевих видів теплої підлоги (наприклад, водяної), а також зниженням курсу української гривні до долара США і інших валют, що призвело до подорожчання імпортної продукції (в 2017 році середньорічний курс долара США виріс до 26,6 грн/$).
Подорожчання імпортних моделей систем електричної теплої підлоги також викликало збільшення дешевої пропозиції з боку вітчизняних виробників. На ринку присутні 3 основних вітчизняних виробників і близько десятка іноземних. Основними каналами збуту для закордонних компаній до недавнього часу були вітчизняні філії або ексклюзивні дистриб'ютори. Але, останнім часом стрімко зростають обсяги продажів через великих імпортерів, які безпосередньо закуповують продукцію у закордонних виробників.
Основні схеми збуту продукції на ринку електричних теплих підлог
Джерело: за даними операторів ринку; оцінка Pro-COnsulting
В огляді, поряд з детальним дослідженням українського ринку, також представлений портрет споживача і опис факторів, що впливають на формування ціни. З огляду на той факт, що близько 70% від загальних обсягів пропозиції надходить від імпортерів, ринок систем електричної теплої підлоги України сильно залежить від динаміки курсу національної грошової одиниці - гривні (обернено пропорційна залежність). Поліпшення якісних характеристик вітчизняних електричних теплих підлог призведе до зростання конкурентоспроможності національних виробників і стрімкого зростання обсягів їх виробництва.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Розрахунок ємності ринку систем електричної теплої підлоги України
1.2. Тенденції на ринку систем електричної теплої підлоги України
2. Основні оператори ринку
2.1. Основні оператори ринку і їх опис
2.2. Частки основних операторів на ринку
3. Зовнішня торгівля на ринку
3.1. Імпорт продукції в 2016-2017 рр. (динаміка)
3.2. Імпорт продукції в 2016-2017 рр. (структура)
3.3. Імпорт продукції в 2016-2017 рр. (географія)
4. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1. Аналіз середніх цін на системи електричної теплої підлоги в розрізі основних операторів і видів продукції (на поточний момент)
4.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
5. Споживання продукції на ринку
5.1. Переваги споживачів відносно продукції, портрет споживача
6. Канали збуту продукції на ринку
6.1. Основні схеми збуту продукції
7. Висновки і рекомендації
8. Аналіз ринкового напряму
8.1. SWOT-аналіз ринку систем електричної теплої підлоги в Україні
8.2. PEST-аналіз ринку систем електричної теплої підлоги в Україні
1. Розрахунок ємності ринку систем електричної теплої підлоги в Україні в 2016-2017 рр. (в гривнях і доларах США)
2. Аналіз середніх цін на системи електричної теплої підлоги в розрізі основних операторів і видів продукції (на поточний момент) (нагрівачі мати, нагріваючий одножильний і двохжильний кабелі)
3. Опис факторів, що впливають на формування ціни (структура)
1. Географія експорту теплої підлоги, %
2. Структура експорту за торговими марками, %
3. Частки основних операторів на ринку в 2016-2017 рр., %
4. Імпорт продукції в 2016-2017 рр. (динаміка), в гривнях і доларах США
5. Імпорт продукції в 2016-2017 рр. (структура), %
6. Імпорт продукції в 2016-2017 рр. (географія)
7. Схема збуту продукції
8. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2020 рр. (оптимістичний прогноз)
9. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2020 рр. (песимістичний прогноз)
10. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2020 рр. (реалістичний прогноз)