Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку силосів та транспортерів в Україні у 2019 – 2023 роках. У ході аналізу ринку було проаналізовано загальний обсяг ринку силосів та транспортерів, показники виробництва, імпорт та експорт продукції. Також були визначені основні оператори та їх частки на ринку. На підставі математичних розрахунків було визначено рівень конкуренції та конкурентного тиску на досліджуваних ринках.
Після початку повномасштабного вторгнення темп приросту виробництва та ємності ринку скоротився більше, ніж на 50%. Велика кількість заводів, які спеціалізувалися на виробництві транспортерів, знаходилися в Харківській, Житомирській, Сумській та Запорізькій областях, і тимчасово закрилися. Інші заводи зменшили обсяги виробництва через війну. У 2023 році ринок почав нарощувати ємність завдяки збільшенню виробництва та імпорту. Збільшення експорту транспортних засобів в Молдову та Європейський Союз у 2022 році було обумовлене зменшенням кількості портів (через повномасштабне вторгнення) та попиту на переробне обладнання і розвантажувальні засоби для українського зерна в цих країнах. З метою створення альтернативних маршрутів для експорту сільськогосподарської продукції з України. У 2023 році більшість українських компаній припинили експорт силосів через необхідність відновлення української агропромисловості.
Тенденції на ринку силосів за 2022 рік мають схожість з ринком транспортерів, за винятком експорту, який зменшився в натуральному вираженні. Також ціни для експорту зросли удвічі порівняно з 2021 роком, що свідчить про вплив змін валютних курсів та підвищення цін на сировину в умовах виробництва. У 2023 році більшість українських компаній припинили експорт силосів через необхідність відновлення української агропромисловості. Виробництво та імпорт силосів також зазнали погіршення через негативний вплив військових подій. Ускладнення транспортування та велика кількість заводів, що потрапили під вплив конфлікту, призвели до зменшення обсягів виробництва та обмеження можливостей імпорту.
1. Оцінка загального обсягу ринку силосів та транспортерів за 2019-2023 рр. (в натуральних та грошових показниках)
2. Оцінка ринкових часток гравців (включаючи нерезидентів) на ринках силосів та транспортерів за 2022 – 2023 рр. (окремо по кожному ринку)
3. Оцінка рівня конкуренції на ринках силосів і транспортерів
4. Оцінка рівня конкурентного тиску на ринках силосів та транспортерів
1. Ємність ринку транспортерів в 2019-2023 рр., в натуральному вираженні, т
2. Ємність ринку транспортерів в 2019-2023 рр., в грошовому вираженні, млн. грн. без ПДВ
3. Ємність ринку силосів в 2019-2023 рр., в натуральному вираженні, т
4. Ємність ринку силосів в 2019-2023 рр., в грошовому вираженні, млн. грн. без ПДВ
5. Обсяг реалізації продукції та частки ринку основних конкурентів на ринку транспортерів для зерна, 2022-2023 рр., в натуральному вираженні, т, %
6. Обсяг реалізації продукції та частки ринку основних конкурентів на ринку транспортерів для зерна, 2022-2023 рр., в грошовому вираженні, млн. грн. без ПДВ, %
7. Обсяг реалізації продукції та частки ринку основних конкурентів на ринку силосів для зерна, 2022-2023 рр., в натуральному вираженні, т, %
8. Обсяг реалізації продукції та частки ринку основних конкурентів на ринку силосів для зерна, 2022-2023 рр., в грошовому вираженні, млн. грн. без ПДВ, %
9. Тип ринку транспортерів за рівнем концентрації
10. Тип ринку силосів за рівнем концентрації