in stock

Аналіз ринку шоколадної сувенірної продукції в Україні. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2013 року
Кількість сторінок: 49
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 30
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
Мова звіту: Російська
5300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналіз ринку сувенірної шоколадної продукції був підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting. В роботі представлені дані про виробництво, а також імпортних поставках шоколаду та шоколадної продукції на ринок України. Представлена ​​детальна сегментація зовнішніх поставок продукції іноземного виробництва в розрізі товарних сегментів, країн походження, а також компаній постачальників. Найбільшими іноземними експортерами шоколадної продукції в Україні є компанії ТОВ «Марс» (основною статтею поставок даної компанії є шоколадні батончики SNICKERS, MARS, Twix, Bounty, MilkyWay, а також шоколадні драже M&M'S і SKITTLES.), ЗАТ «Конті-Рус» і Ferrero . Відзначено, що близько 20% ринку шоколадної продукції припадає на товари іноземного походження. Представлена ​​детальна інформація щодо державного регулювання ринку, а також представлені дані про митні збори на імпорт шоколаду, шоколадних виробів та обладнання для їх виробництва. Проведено аналіз діяльності основних операторів ринку сувенірних шоколадних виробів: представлений повний перелік пропонованого на ринку асортименту продукції, а також фінансові показники основних конкурентів.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку шоколадних кондитерських виробів України
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009–2013 рр.
1.2. Загальні показники ринку в 2009–2013 рр.
1.2.1. Виробництво продукції в 2009–2013 рр.
1.2.2. Імпорт продукції в 2009–2013 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні імпортери)
1.3. Сегментація та структурування ринку
2. Державне регулювання. Аналіз митних зборів на імпорт шоколаду, шоколадних виробів та обладнання для їх виробництва
3. Орендні ставки на об’єкти комерційної нерухомості Києва: торгові центри, приміщення під магазини, кафе
4. Виробники шоколаду і шоколадних виробів в Україні – потенційні постачальники продукції для нового оператора ринку
5. Оцінка конкурентної ситуації на ринку
5.1. Визначення основних конкурентів на ринку, їх опис (для тих, які подають звітність: фінансові показники діяльності, її рентабельність)
5.2. Ступінь конкуренції та ризики, SWOT-аналіз конкурентів
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на шоколадні кондитерські вироби в 2009–2013 рр.
6.2. Цінова політика конкурентів
7. Висновки та рекомендації. Оцінка потенційної ємності ринку, інвестиційної привабливості та доцільності реалізації проекту
7.1. Оцінка потенційної ємності ринку Києва
7.2. Оцінка привабливості відкриття торгової точки в торговому центрі Києва для реалізації сувенірної шоколадної продукції
7.3. Оцінка привабливості відкриття офісу для роботи з корпоративними клієнтами та великими замовленнями
7.4. Оцінка привабливості відкриття кав’ярні з пропозицією досліджуваного асортименту сувенірної продукції

Перелік таблиць:

1. Баланс ринку шоколаду і шоколадних виробів в Україні за 2009 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Структура імпортних поставок шоколаду і шоколадних виробів в Україну в розрізі товарних груп за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн і %
3. Структура імпортних поставок шоколаду і шоколадних виробів в Україну в розрізі товарних груп за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн і %
4. Середні імпортні ціни на шоколад і шоколадні вироби в Україні у 2012–2013 рр., грн / кг
5. Структура виробництва шоколаду і шоколадних виробів в Україні в розрізі товарних груп за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн і %
6. Мита на імпорт шоколаду і шоколадних виробів
7. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті шоколаду і шоколадних виробів
8. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті обладнання для виробництва шоколаду і шоколадних виробів
9. Вартість оренди офісних приміщень Києва, грн / кв. м
10. Вартість оренди приміщень під кафе в Києві, грн / кв. м
11. Вартість оренди приміщень під магазин у Києві, грн / кв. м
12. Фінансові показники ТОВ «Кондитерський дім «Шоколіно» за підсумками 2012 р. у грошовому вираженні, тис. грн
13. Фінансові показники ТОВ «Шоколандія» за підсумками 2012 р. у грошовому вираженні, тис. грн
14. Фінансові показники ТОВ УНФ «ТРЮФФ РОЯЛ» за підсумками 2012 р. у грошовому вираженні, тис. грн
15. Фінансові показники ПП «Сувенірний дім «ТРЮФФ РОЯЛ» за підсумками 2012 р. у грошовому вираженні, тис. грн
16. Фінансові показники ПП «Сувенірний шоколад» за підсумками 2012 р. у грошовому вираженні, тис. грн
17. Фінансові показники ТОВ «Шоколадний сувенір» за підсумками 2012 р. у грошовому вираженні, тис. грн
18. SWОT-аналіз конкурентів на ринку сувенірної шоколадної продукції
19. Цінова політика ТОВ «Кондитерський дім «Шоколіно»
20. Цінова політика компанії «Фудсервіс»
21. Цінова політика ТОВ «Шоколандія»
22. Цінова політика ТОВ «Шоколадний сувенір»
23. Цінова політика ПП «Шоколадний рай»
24. Цінова політика ПП «Перша Українська Шоколадна Компанія»
25. Цінова політика ПП «Королівство Шоколаду»
26. Разові витрати на відкриття офісу по роботі з корпоративними клієнтами
27. Постійні витрати на відкриття офісу по роботі з корпоративними клієнтами
28. Основні фінансові показники для відкриття офісу по роботі з клієнтами
29. Розрахунок основних показників діяльності бізнесу, грн
30. Розрахунок витрат на сировину

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку шоколаду і шоколадних виробів в Україні за 2009 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка обсягів виробництва шоколаду і шоколадних виробів за 2009 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Динаміка обсягів імпорту шоколаду і шоколадних виробів в Україну за 2009 – 9 міс. 2013 років у натуральному вираженні, тис. тонн
4. Динаміка обсягів імпорту шоколаду і шоколадних виробів в Україну за 2009 – 9 міс. 2013 років у грошовому вираженні, млн грн
5. Географічна сегментація імпорту шоколаду і шоколадних продуктів в Україну за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, %
6. Географічна сегментація імпорту шоколаду і шоколадних продуктів в Україну за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, %
7. Сегментація імпорту шоколаду і шоколадних виробів на ринку України в розрізі вітчизняних імпортерів за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, %
8. Сегментація імпорту шоколаду і шоколадних виробів на ринку України в розрізі вітчизняних імпортерів за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, %
9. Сегментація імпорту шоколаду і шоколадних виробів на ринку України в розрізі іноземних імпортерів за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, %
10. Сегментація імпорту шоколаду і шоколадних виробів на ринку України в розрізі іноземних імпортерів за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, %
11. Сегментація ринку шоколаду і шоколадних виробів в Україні за 2009 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, %
12. Географічна сегментація виробництва шоколаду і шоколадних виробів в упаковках менше 2 кг в Україні за 2012 – 9 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, %
13. Динаміка середньої заявленої вартості оренди 1 кв. м офісних приміщень у Києві в 2013 р., USD
14. Динаміка середньої заявленої вартості оренди 1 кв. м об’єктів торгової нерухомості в Києві у 2013 р., USD
15. Основні виробники шоколаду і шоколадних виробів в Україні
16. Індекс цін виробників на шоколад і шоколадні вироби в Україні у 2009–2013 рр., %

Зв'язатися з нами