in stock

Аналіз ринку професійної косметики України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2014 року
Таблиць: 8
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
6100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting реалізовано огляд ринку професійних продуктів для салону краси в Україні за період 2011–2013 рр. У ньому представлена інформація про розвиток ринку, зведена в таблиці. Розглянуті професійні продукти згруповані в три категорії: фарбування (Color), догляд (Care) і укладання (Styling), а також представлені зведені таблиці, в яких узагальнено дані за трьома зазначеними групами. Дані за обсягом реалізації наведені в натуральному вираженні (тонн) і грошовому (тис. грн). У рамках кожної таблиці вказано абсолютне значення показника, відповідна частка ринку (у %), а також темп приросту абсолютного значення обсягу реалізації. Подано відомості щодо 24-х операторів ринку, при цьому виділено три лідери. За провідним операторам, до яких належать DPP, P&G та Schwarzkopf, інформація згрупована за основними торговими марками. Зазначені лідери ринку мають різні сумарні частки в окремих групах аналізованих продуктів. Для їх обсягів реалізації в натуральному вираженні частка ринку змінюється в діапазоні 21–48%, у грошовому – 28–53%. Що стосується брендів, найбільше представлених в Україні за різними групами продукції в 2013 р., то ними є: група Color – бренд Brelil, 38,9% у натуральному вираженні та 22,3% – у грошовому; група Care – бренд Brelil, 35,0% у натуральному вираженні та бренд Estel, 33,8% у грошовому; група Styling – бренд Estel, 18,4% у натуральному вираженні та бренд Schwarzkopf, 19,0% у грошовому. Продукція останнього зазначеного виробника належить до досить високого цінового сегменту і поступово повертає втрачені позиції на українському ринку.

Детальний зміст:

1. Реалізація продуктів для салонів краси Color
2. Реалізація продуктів для салонів краси Care
3. Реалізація продуктів для салонів краси Styling
4. Реалізація продуктів для салонів краси Total

Перелік таблиць:

1. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Color) в Україні в 2011–2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
2. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Color) в Україні в 2011–2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
3. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Care) в Україні в в 2011–2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
4. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Care) в Україні в 2011–2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
5. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Styling) в Україні в 2011–2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
6. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Styling) в Україні в 2011–2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
7. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Total) в Україні в 2011–2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
8. Обсяг реалізації професійних продуктів для салонів краси (Total) в Україні в 2011–2013 рр. у грошовому вираженні, тис. грн

Зв'язатися з нами