Аналіз ринку причепів США. 2025 рік

Аналіз ринку причепів США. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 16
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
41900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку напівпричепів для перевезення техніки (flatbed/трали — платформи без бортів, що використовуються для перевезення великогабаритного і негабаритного вантажу) у США за період 2020–2025 рр. У межах дослідження проаналізовано макроекономічні чинники, вплив суміжних галузей (будівництво, виробництво, сільське господарство, енергетика), поведінкові зміни операторів ринку, ключові проблеми та передумови розвитку, а також кількісні показники виробництва, імпорту/експорту й ємності ринку.
Пандемія COVID-19 спричинила різке падіння економічної активності та виробництва в ІІ кв. 2020 р., що призвело до перебоїв у постачанні сталі та затримок у виготовленні трейлерів; відновлення 2021 року супроводжувалося гострим дефіцитом і різким подорожчанням сталі й пиломатеріалів, що підвищило собівартість платформ і затримало оновлення парку. Інфляція 2022 року та посилення монетарної політики Федеральної резервної системи підвищили вартість кредитування, охолодили попит і сприяли вантажній рецесії (тривале падіння обсягів вантажоперевезень), у результаті чого після буму 2021–2022 рр. виробництво трейлерів скоротилося з ≈291,9 тис. у 2021 р. до 185,06 тис. у 2024 р., тоді як імпорт зростав, посилюючи залежність ринку від іноземних постачальників. Водночас ухвалення Двохпартійного закону про інфраструктурні інвестиції та зайнятість (IIJA) — масштабного інфраструктурного закону США 2021 року — створює довгострокову базу попиту на спеціалізовані платформи для інфраструктурних і енергетичних проєктів, що формує нішевий попит на розсувні платформи для довгомірних вантажів, низькопрофільні причепи з від'ємною шийкою (RGN) для завантаження надвисокого обладнання, платформи для перевезення лопатей вітрових турбін (blade trailers) та інші спеціалізовані трейлери.
Аналіз суміжних галузей показав, що цикл у будівництві, відновлення енергетики і проєкти відновлюваної енергетики (ВДЕ) та коливання у виробництві промислового обладнання прямо корелюють із попитом на плоскі платформи (flatbed); при цьому секторальні спади (уповільнення житлового будівництва, подорожчання матеріалів) у 2023–2024 рр. суттєво знизили попит. Поведінкові зміни операторів включають зміщення в бік оренди замість купівлі через високу вартість матеріалів і кредитування: оренда забезпечує гнучкість, зниження капітальних витрат і доступ до сервісу, що робить цей канал привабливим як для стартапів і сезонних користувачів, так і для великих проєктів. Ключовими проблемами ринку залишаються дефіцит сталі й комплектуючих (гарячекатаний рулон; час виконання замовлення — строк від розміщення замовлення до отримання продукції), брак водіїв (оцінний дефіцит ≈60 тис. у 2024 р. з можливим збільшенням до ≈82 тис. до кінця 2025 р.), а також високі експлуатаційні витрати (паливо, страхування, техобслуговування), що стримують оновлення автопарків і прискорюють старіння техніки.
Попит на інновації та передумови для розвитку відзначені широким впровадженням телематики (системи віддаленого моніторингу і управління) й Інтернету речей (IoT) — мережі підключених пристроїв, електрифікацією платформ (наприклад, eTrailer — модуль електрифікації, що додає електроджерело/осі для зниження споживання палива), застосуванням сонячних панелей, композитних матеріалів та аеродинамічних обвісів для підвищення енергоефективності, а також автоматизацією процесів навантаження/розвантаження (рухомі підлоги, гідравлічні системи) для зменшення простоїв і зниження потреби в ручній праці. Кількісні показники ринку за 2020–2024 рр. демонструють циклічність: виробництво (тис. шт.) 2020 — 186,51; 2021 — 291,90; 2022 — 290,31; 2023 — 221,47; 2024 — 185,06; імпорт та експорт також зазнавали значних коливань, а ємність ринку в натуральному вираженні зросла у 2021–2022 та скоротилася у 2023–2024 рр. Частка плоских платформ (flatbed) у загальному виробництві — відносно невелика ніша (~9% у 2024 р., ≈24,55 тис. шт.). Глобальний ринок нових плоских платформ у 2024 р. оцінювали приблизно в 12,8 млрд дол., прогноз до 2033 р. — ≈20,4 млрд дол.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку США
1.2. Загальні показники ринку
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь
2.2. Податки і збори на ринку
3. Детальний аналіз основних компаній на ринку
3.1. Перелік основних компаній на ринку і їх структурування
3.2. Частки ринку
3.3. Брендинг і реклама
4. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності на ринку
4.1. Експорт причепів з США в 2020-2024 рр.
4.2. Імпорт причепів до США в 2020-2024 рр.
5. Ціна і ціноутворення на ринку. Середні поточні ціни на продукцію
6. Аналіз споживання на ринку
6.1. Аналіз стану галузей-потенційних споживачів продукції
6.2. Перелік компаній – основних споживачів та причепи яких ТМ використовують
6.3. Роль державного сектора у закупівлях
6.4. Канали комунікації зі споживачами
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
7.2. PESTLE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу.
7.3. Існуючі ризики роботи на ринку та бар'єри входу на ринок
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2030 рр.
8.3. Рекомендації по розвитку на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку причепів в США, 2020 – 2024 рр., в натуральному виражені, тис шт.
2. Частка ринку основних виробників та імпортерів на ринку причепів на ринку Північної Америки, в кількісному виражені, шт.
3. Частка ринку основних виробників та імпортерів на ринку flatbed причепів на ринку Північної Америки у 2024 році, в кількісному виражені, шт.
4. Аналіз веб-трафіку сайтів основних виробників вантажних причепів у США
5. Розподіл джерел веб-трафіку сайтів основних виробників вантажних причепів у США
6. Аналіз активності компаній в онлайн-каналах комунікації
7. Аналіз присутності компанії в офлайн сегментах
8. Аналіз сайтів компаній
9. Географія експорту причепів з США в 2020-2024 рр., у натуральному вираженні, тис. шт.
10. Географія експорту причепів з США в 2020-2024 рр., у грошовому вираженні, млн дол.
11. Географія експорту причепів з США в 2020-2024 рр., у натуральному вираженні, тис. шт.
12. Географія експорту причепів з США в 2020-2024 рр., у грошовому вираженні, млн дол.
13. Перелік основних споживачів причепів для перевезення транспорту за категоріями в США
14. Аналіз ринкових можливостей та загроз для побудови SWOT-аналізу
15. PEST LE – аналіз ринку причепів для перевезень транспорту в США
16. Карта ризиків на ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка експорту причепів з США в 2020 - 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. шт.
2. Динаміка експорту причепів з США в 2020 - 2024 рр., у грошовому вираженні, млн дол.
3. Динаміка імпорту причепів в США в 2020 - 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. шт.
4. Динаміка імпорту причепів в США в 2020 - 2024 рр., у грошовому вираженні, млн дол.

Зв'язатися з нами