Дата підготовки: | Серпень 2014 року |
Графіків і діаграм: | 30 |
Таблиць: | 17 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Аналітиками компанії Pro-Consulting в рамках докладного дослідження ринку пластмас з виділенням сегмента пластикових ємностей (зокрема, великих розмірів) підготовлено огляд. Зазначений документ містить результати вивчення показників виробництва і зовнішньоекономічної діяльності, характеристику зарубіжних операторів, що постачають продукцію в Україну, насамперед дані щодо структурування в різних розрізах. Згруповані фактори, що впливають на діяльність операторів ринку, і проблеми, які стоять перед останніми. Подані відомості щодо обсягів виробництва пластмас у світі, країнах Європи та в Україні. Зіставлення цих даних показує, що за період 2010–2013 рр. цей показник у світі зріс на 10%, в Європі скоротився на 1,8%, а в Україні – в 3,6 раза. При цьому співвідношення показників виробництва за підсумками 2013 р. становить, відповідно, 2912:549:1. Щодо України зазначений показник стосується пластмас у первинних формах. Стосовно ємностей великих розмірів показник виробництва ще в 11,5 раза менше. При цьому в 2012–2013 рр. обсяги виробництва можна було порівняти з показника імпорту, а на експорт надходило 14–28% виробленої продукції. Частка ж імпортної продукції на ринку пластика в цілому за вказаний період варіювала в діапазоні 17,3–24,2% (у натуральному вираженні). Відповідний діапазон для частки імпорту в грошовому вираженні становить 6,1–8,4% і приблизно триразовий розкид наведених даних свідчить про значно більш низьку вартість імпортної продукції, а значить і про її конкурентоспроможність щодо аналогічної української. Коротко охарактеризовано основних операторів, продукція яких представлена на аналізованому ринку, з них Топ-10 зарубіжних та ТОП-7 українських. Виконано структурування імпортних потоків продукції за такими розрізами: призначення пластикових ємностей; географія постачальників (зарубіжних – за країнами, вітчизняних – за регіонами країни). Особливо виділені німецькі та польські постачальники. Значущим елементом огляду є розрахункова частина, що охоплює оцінювання ступеня конкуренції між імпортерами пластикових ємностей. Вивчено фактори ціноутворення та ключові компоненти собівартості продукції. Охарактеризовані чинники вибору продукції та побудований портрет споживача. Представлена схема основних каналів збуту та перераховані українські компанії, задіяні в цій діяльності. Указані основні асортиментні позиції товару та їх орієнтовна вартість.
1. Загальна характеристика ринку пластикових ємностей України
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, чинники впливу на ринок)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку за період 2010 – 4 міс. 2014 рр.
1.4. Сегментація та структурування ринку (розрахунок частки імпортної та вітчизняної продукції)
2. Динаміка виробництва та реалізації пластикових ємностей великих розмірів за період 2010 – 4 міс. 2014 рр.
2.1. Динаміка виробництва пластикових ємностей великих розмірів у натуральному вираженні за період 2010 – 4 міс. 2014 рр.
2.2. Динаміка виробництва пластикових ємностей великих розмірів у грошовому вираженні за період 2010 – 4 міс. 2014 рр.
3. Основні оператори ринку пластикових ємностей великих розмірів
3.1. Основні оператори ринку та їх опис
3.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією й у регіональному розрізі)
3.3. Частки ринку основних операторів (розрахунок часток на основі даних про ємність ринку та обсяги виробництва)
3.4. Ступінь конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля на ринку пластикових ємностей великих розмірів України
4.1. Експорт продукції за період 2010 – 4 міс. 2014 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні експортери)
4.2. Імпорт продукції за період 2010 – 4 міс. 2014 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні імпортери)
5. Ціна і ціноутворення на ринку пластикових ємностей великих розмірів України
5.1. Динаміка цін на продукцію за період 2010 – 4 міс. 2014 рр.
5.2. Фактори, що впливають на ціноутворення, їх структура
5.3. Собівартість виробництва та його рентабельність
6. Споживання продукції на ринку
6.1. Характеристика споживчих переваг, портрет споживача
6.2. Сегментація та структурування споживання
6.3. Попит на продукцію, оцінка ступеня задоволеності споживача
7. Канали збуту продукції на ринку (порівняння і вибір оптимальних каналів збуту, опис сильних і слабких сторін кожного каналу)
8. Асортимент представленої продукції на ринку (виділення ключових сегментів, оцінка їх часток)
9. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2014–2017 рр.
10. Інвестиційна привабливість досліджуваного ринку
10.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
10.2 Ризики і бар’єри виходу на ринок
1. Динаміка зміни обсягів виробництва пластмас у світі в 2009–2013 рр., млн тонн
2. Динаміка зміни обсягів виробництва пластмас в Україні за період 2010 – 4 міс. 2014 рр.
3. Об’єм ринку пластикових ємностей у натуральному вираженні за період 2010 – 4 міс. 2014 рр., тонн
4. Об’єм ринку пластикових ємностей у грошовому вираженні за період 2010 – 4 міс. 2014 рр., тис. дол. США
5. Динаміка виробництва пластикових ємностей в Україні за 2010 – 1 кв. 2014 рр., натуральне вираження, тонн
6. Динаміка виробництва пластикових ємностей в Україні за 2010 – 1 кв. 2014 рр., грошове вираження, дол. США
7. Структура експорту пластикових ємностей великих розмірів у розрізі країн у натуральному вираженні в 2013 р., тонн
8. Усереднена структура собівартості виробництва пластикових ємностей, %
9. Рентабельність виробництва пластикових ємностей основних операторів України в 2013 р., %
10. Індекси виробництва сільськогосподарської продукції за областями в 2010–2013 рр., %
11. Індекси виробництва будівельного сектору за областями в 2010–2013 рр., %
12. Список українських компаній-посередників по збуту пластикових ємностей
13. Асортимент продукції провідних українських виробників
14. Загальний SWOT-аналіз українського ринку пластикових ємностей об’ємом більше 300 л (з погляду нового оператора)
15. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку пластикових ємностей України
16. Оцінка конкурентного середовища на ринку пластикових ємностей України
17. Результати оцінювання конкурентного середовища на ринку пластикових ємностей України
1. Динаміка зміни обсягів виробництва пластмас у світі в 2009–2013 рр., млн тонн
2. Динаміка зміни обсягів виробництва пластмас в Україні за період 2010 – 4 міс. 2014 рр., тис. тонн
3. Динаміка зміни ємності ринку пластикових ємностей у натуральному вираженні в Україні за період 2010 – 4 міс. 2014 рр., тонн
4. Динаміка зміни ємності ринку пластикових ємностей в грошовому вираженні в Україні за період 2010 – 4 міс. 2014 рр., тис. дол. США
5. Структура ринку пластика в Україні в розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) в 2010–2013 рр. у натуральному вираженні, %
6. Структура ринку пластика в Україні в розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) в 2010–2013 рр. у грошовому вираженні, %
7. Структура ринку пластикових ємностей в Україні в розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) за період 2010 – 4 міс. 2014 рр. у натуральному вираженні, %
8. Структура ринку пластикових ємностей в Україні в розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) за період 2010 – 4 міс. 2014 рр. у грошовому вираженні, %
9. Динаміка виробництва пластикових ємностей в Україні за 2010 – 4 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тонн
10. Динаміка виробництва пластикових ємностей в Україні за 2010 – 4 міс. 2014 рр., грошове вираження, тонн
11. Структура імпорту ємностей у розрізі категорій у 2013 р., %
12. Географічна структура зарубіжних операторів
13. Географічна структура українських операторів
14. Найбільші німецькі постачальники пластикових ємностей великих розмірів на українському ринку: частка від загального обсягу поставок продукції з Німеччини в натуральному і грошовому вираженні, %
15. Найбільші польські постачальники пластикових ємностей великих розмірів на українському ринку: частка від загального обсягу поставок продукції з Польщі в натуральному і грошовому вираженні, %
16. Структурування операторів за обсягом експорту продукції у натуральному вираженні в 2013 р., %
17. Структура експорту продукції в розрізі країн у натуральному і грошовому вираженні в 2013 р., %
18. Динаміка зміни структури експорту продукції в розрізі країн у натуральному вираженні в 2012–2013 рр., %
19. Динаміка зміни середньої ціни експортованої продукції за період 2010 – 4 міс. 2014 рр., дол. США за тонну (оціночно)
20. Динаміка зміни обсягу імпорту в натуральному і грошовому вираженні за період 2010 – 4 міс. 2014 рр.
21. Структура імпорту пластикових ємностей великих розмірів у розрізі країн у натуральному вираженні в 2013 р., %
22. Динаміка зміни середньої ціни імпортованої продукції за період 2010 – 4 міс.2014 рр., дол. США за тонну (оціночно)
23. Динаміка зміни середньої ціни пластикових ємностей українських виробників, дол. США за тонну
24. Динаміка імпорту полімерних матеріалів за період 2010–2013 рр., тис. тонн
25. Рейтинг факторів, що впливають на вибір пластикових ємностей великих розмірів
26. Динаміка зміни індексів виробництва основних споживачів у 2010–2013 рр., %
27. Схема традиційних каналів збуту пластикових ємностей в Україні
28. Частки ключових сегментів пластикових ємностей великих розмірів (оціночно), %
29. Прогнозні показники розвитку ринку пластикових ємностей в Україні на 2014–2017 рр., натуральне вираження, тонн
30. Прогнозні показники зміни ємності ринку пластикових ємностей в Україні на 2014–2017 рр., натуральне вираження, тонн