Аналіз ринку пластику. Україна. 2014 рік

Аналіз ринку пластику. Україна. 2014 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2014 року
Графіків і діаграм: 9
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting за підсумками дослідження вітчизняного ринку пластика підготували його огляд. У ньому подано основні відомості щодо ринку, зокрема показники виробництва та зовнішньоекономічної діяльності.

Зазначено, що ринок пластика має високий потенціал розвитку. Такий висновок зроблено на підставі оцінки споживання аналізованої продукції на одну особу населення в Україні та в ряді європейських країн. Основним обмежувачем розвитку ринку є потреби промислових підприємств – ключових споживачів продукції з пластику. Так, зростання будівельного ринку в докризовий період було вагомим важелем збільшення споживання цієї продукції.


Проте погіршення економічної ситуації у 2008–2009 році суттєво знизило показники багатьох промислових ринків, зокрема і пластика. Деяке зростання ємності ринку пластика мало місце в 2010–2011 рр., однак у наступні два роки знову відбулося поступове скорочення показників.


Трохи іншу тенденцію можна спостерігати для характеристики грошового вираження ємності. У 2010–2012 рр. темпи приросту тут були в 1,9–2,3 раза вище, а в 2013 р. також відбулося зростання зазначеного показника, незважаючи на його скорочення в натуральному вираженні. Таке подорожчання пояснюється, в основному, подальшим зростанням частки імпортної продукції, яка є ринкоутворюючою (в 2013 р. вона становила 82,7% і 93,2%, відповідно, в натуральних і вартісних показниках). При цьому провідними країнами – імпортерами пластика є Росія (продукція якої має відносно низьку вартість), Китай і Саудівська Аравія (середньоімпортні ціни на пластик) і Німеччина, продукція якої є найбільш дорогою (приблизно на третину дорожче за середньоімпортну ціну).


Цікаво також зазначити, що, незважаючи на орієнтованість вітчизняного ринку на імпорт, мають місце поставки українського пластика за кордон. Провідною країною-експортером (приблизно дві третини як у натуральному, так і в грошовому вираженні) є Росія. Лідеру серед операторів ринку належить не більше 5%, що свідчить про наявність великої кількості дрібних гравців. Прогнозування ринку на період 2014–2017 рр. свідчить про обережний оптимізм експертів: базисний приріст передбачається на рівні майже 8% щодо 2013 р.

Детальний зміст:

1. Ємність ринку пластику. Тенденції його розвитку
2. Зовнішня торгівля на ринку пластику України
3. Структура ринку пластику України
4. Оператори на ринку пластику України
5. Динаміка цін на пластик в Україні
6. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку пластику в Україні в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка ємності ринку пластику в Україні в 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, млн. дол. США
3. Регіональна структура імпорту пластику до України в 2013 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
4. Регіональна структура експорту пластику із України в 2013 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
5. Структура ринку пластику в Україні у розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) у 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, %
6. Структура ринку пластику в Україні у розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) у 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, %
7. Частки основних операторів ринку пластику в Україні в 2012 р. у натуральному вираженні, %
8. Динаміка цін на ринку пластику в Україні в 2009–2013 рр., дол. США за кг
9. Прогноз ємності ринку пластику в Україні в 2014–2017 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
Зв'язатися з нами