in stock

Аналіз ринку мінеральної води в Україні. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2014 року
Графіків і діаграм: 5
Спосіб оплати: готівковий / безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2450 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Фахівцями компанії Pro-Consulting реалізований огляд ринку мінеральної води України за 2009–2013 рр., в якому особливу увагу приділено опису основних операторів ринку та вивченню аспектів споживання продукції. Тривале збільшення показників ринку мінеральної води на тлі загального скорочення ємності ринку безалкогольних напоїв аналітики пояснюють, насамперед, значним зростанням в останній період сегмента замовлення питної води у великих бутлях в будинки й офіси. Цим самим можна пояснити і збільшення сектора негазованої мінеральної води порівняно з сильногазованою. Частка першої наближається до третини ринку і за 2013 р. зросла на 5,2 п. п. Ситуація на ринку є висококонкурентною. Лідируюча трійка компаній утримує половину ринку, а їх частки становлять 28% (IDS Group Ukraine), 15% («Кока-Кола Беверіджиз Україна») і 7% («Оболонь»). Відмічено високу сезонність ринку, яка проявляється в тому, що пік споживання мінеральної води припадає на травень – вересень. Високий потенціал розвитку ринку проілюстрований інформацією про те, що середньорічне споживання цієї продукції в Україні на одну особу населення (40 л) втричі менше, ніж відповідний європейський показник. При аналізі споживання показано, що лідеру ринку – компанії IDS Group Ukraine – належать три найбільш популярні серед українських споживачів торгові марки: «Моршинська», «Боржомі» (14,7%) і «Миргородська». У контексті прогнозування ринку на період 2014–2017 рр. показано його стабільне зростання з невеликими щорічними темпами приросту, поступове переакцентування споживання на негазовану воду і розширення компаніями спектру заходів із залучення потенційних споживачів. Так, передбачається зміна форми пляшки і дизайну етикетки, а також розширення спектра рекламних акцій.

Детальний зміст:

1. Виробництво і зовнішня торгівля
2. Структурування ринку
3. Оператори ринку
4. Споживчі переваги
5. Прогнозні показники

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва мінеральної води в Україні за підсумками 2009–2013 рр., млн дал
2. Структурування ринку мінеральної води в розрізі виду продукції за підсумками 2012–2013 рр., %
3. Частки основних операторів ринку мінеральної води в Україні за підсумками 2012 р.
4. Споживчі переваги мінеральної води в розрізі ТМ за підсумками 2013 р., %
5. Прогноз виробництва мінеральної води в Україні в 2014–2017 рр., млн дал.

Зв'язатися з нами