in stock

Аналіз ринку косметики України. 2014 рік

Аналіз ринку косметики України. 2014 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2014 року
Кількість сторінок:  51, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 40
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
5700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Український ринок косметики має одні з найбільших перспектив серед країн Східної Європи і на даний момент активно розвивається. Останнім часом продажі косметичних засобів показують позитивну динаміку або ж незначне зниження, незважаючи на вплив кризових факторів.

На українському ринку переважає імпортна продукція, просуванню якої сприяє активна рекламна політика компаній-виробників і дистриб'юторів. На вибір покупця найчастіше впливає знання товару, його якість і популярність. Основними каналами збуту косметичної продукції є спеціалізовані торговельні мережі, а також спеціальні косметичні відділи в супермаркетах і звичайних магазинах. Українська продукція, як правило, коштує дешевше.

Великий вплив на ринок має рівень доходів населення. Зниження рівня життя підсилює тенденцію споживання косметичних засобів низького цінового сегмента. У той же час жителі регіонів з високим рівнем доходу вибирають дорожчу продукцію відомих торгових марок, вартість якої корелює зі зміною курсу національної валюти.

Сегментація ринку показує переважання засобів для догляду за волоссям, а найменшу частку ринку займає парфумерія та декоративна косметика. У цьому сегменті існує ще одна проблема - велика кількість підробок.

Не дивлячись на значний асортимент продукції, ринок косметичних і парфумерних засобів залишається ненасиченим. Характерною особливістю сучасного ринку є зростання інтересу до екологічно чистої косметики, а також до сегменту чоловічої косметики.

Девальвація національної валюти істотно впливає на зростання цін на імпортну продукцію, а також цін на імпортну сировину для місцевого виробництва косметики.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку косметики в Україні
1.1 Опис ринку косметики (специфіка, проблеми, чинники впливу на ринок)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку косметики за 2010-2013 рр.
1.3 Загальні показники ринку косметики, розрахунок ємкості ринку за 2010-2013 рр.
1.4 Сегментація і структурування ринку косметики в розрізі товарних груп, які досліджуються
2. Динаміка виробництва і реалізації продукції в 2010-2013 рр.
2.1 Динаміка виробництва косметики в 2010-2013 рр., в натуральному вираженні
2.2 Динаміка реалізації косметики в 2010-2013 рр., в грошовому вираженні
3. Основні оператори ринку косметики
3.1 Основні оператори ринку та їх опис
3.2 Сегментація та структурування основних операторів ринку ( по сегментам, групам, спеціалізації та регіонально)
3.3 Долі ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля на ринку косметики
4.1 Експорт косметики в 2010-2013 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах, основні експортери)
4.2 Імпорт продукції в 2010-2013 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах, основні імпортери)
5. Ціна та ціноутворення на ринку косметики
5.1 Динаміка цін на косметику в 2010-2013 рр.
5.2 Опис чинників, які впливають на формування ціни, структура
6. Споживання продукції на ринку косметики
6.1 Смаки споживачів щодо продукції, портрет споживача
6.2 Сегментація і структурування споживання
7. Канали збуту продукції на ринку України
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2014-2016 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі в Україні
9.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку
9.2 Ризики і бар’єри виходу на ринок косметики

Перелік таблиць:

1. Обсяг всього ринку косметично-парфумерної продукції України в 2010-2013 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка виробництва косметики в Україні в 2010-2013 рр., в натуральному вираженні, тонн
3. Динаміка реалізації косметики українськими виробниками в Україні в 2010-2013 рр., в оптових цінах без врахування ПДВ, млн. грн.
4. Перелік і опис основних операторів ринку косметики в Україні
5. Структурування основних операторів ринку в розрізі брендів
6. Структурування основних операторів ринку в розрізі брендів і сегментів, які вони представляють
7. Динаміка обсягів експорту косметики з України в 2010-2013 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
8. Динаміка обсягів експорту косметики з України в 2010-2013 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
9. Динаміка експортних цін на косметику в 2010-2013 рр., долл. за кг
10. Динаміка обсягів імпорту косметики в Україну в 2010-2013 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
11. Динаміка обсягів імпорту косметики в Україну в 2010-2013 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
12. Динаміка імпортних цін на косметику в 2010-2013 рр., долл. за кг
13. Середні ціни на косметичні засоби в розбивці на сегменти в 2014 р., грн.
14. Критерії сегментації споживання косметики на українському ринку
15. SWOT-аналіз українського ринку косметики
16. Оцінка конкурентного середовища на ринку косметики України
17. Ключові фактори успіху на ринку косметики України
18. Ризики на ринку косметики України

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка середньомісячного доходу на душу населення за підсумками 2008-3 кв. 2013 рр., грн.
2. Динаміка обсягів цільового ринку косметики в Україні в 2010-2013 рр., тис. тонн
3. Структура ринку косметично-парфумерної продукції в розрізі сегментів в 2012-2013 рр., в натуральному вираженні, %
4. Структура ринку косметики в розрізі його сегментів в 2012-2013 рр., в натуральному вираженні, %
5. Структура реалізації косметики українськими виробниками в розрізі сегментів в 2012-2013 рр., в грошовому вираженні, %
6. Динаміка роздрібної реалізації косметично-парфумерної продукції в Україні в 2010-2013 рр., млрд. грн.
7. Долі основних операторів цільового ринку косметики в Україні в 2013 р., в натуральному вираженні, %
8. Долі основних вітчизняних виробників від загального обсягу виробництва косметики цільового сегменту в Україні в 2013 р.
9. Структура експорту косметики з України в розрізі сегментів в 2010-2013 рр., в натуральному вираженні, %
10. Структура експорту косметики з України в розрізі сегментів в 2010-2013 рр., в грошовому вираженні, %
11. Експортні ціни на косметику в розрізі країн в 2013 р., долл. за кг
12. Експортні ціни на косметику в розрізі експортерів в 2013 р., долл. за кг
13. Географічна структура поставок засобів по догляду за шкірою з України в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
14. Географічна структура поставок засобів по догляду за волоссям з України в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
15. Географічна структура поставок засобів для гоління, ванн і дезодорантів з України в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
16. Структура експорту засобів по догляду за шкірою в розрізі експортерів за січень-листопад 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
17. Структура експорту засобів по догляду за волоссям в розрізі експортерів в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
18. Структура експорту засобів для гоління, ванн і дезодорантів в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
19. Структура імпорту косметики в Україну в розрізі сегментів в 2010-2013 рр., в натуральному вираженні, %
20. Структура імпорту косметики в Україну в розрізі сегментів в 2010-2013 рр., в грошовому вираженні, %
21. Імпортні ціни на косметику в розрізі країн в 2013 р., долл. за кг
22. Імпортні ціни на косметику в розрізі імпортерів в 2013 р., долл. за кг
23. Географічна структура поставок засобів по догляду за шкірою в Україну в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
24. Географічна структура поставок засобів по догляду за волоссям в Україну в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
25. Географічна структура поставок засобів для гоління, ванн і дезодорантів в Україну в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
26. Структура імпорту засобів по догляду за шкірою в розрізі імпортерів в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
27. Структура імпорту засобів по догляду за волоссям в розрізі імпортерів в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
28. Структура імпорту засобів для гоління, ванн і дезодорантів в розрізі імпортерів в 2013 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
29. Вподобання споживачів відносно торгових марок косметичної продукції за підсумком 2013 р., %
30. Структура споживання косметики в розрізі походження продукції ( вітчизняна/імпортна) в 2010 р. та 2013 р., в натуральному вираженні, %
31. Структура ринку косметики України в розрізі цінових сегментів, %
32. Рівень витрат на косметику в країнах Східної Європи в 2012 р., долл. США на душу населення
33. Роздрібний товарообіг косметично-парфумерної продукції торгової мережі на душу населення в Україні за підсумками 2012 р., грн.
34. Карта товарообігу косметичних засобів в торговельній роздрібній мережі України в грошовому вираженні за підсумками 9 міс. 2013 р., %
35. Долі мереж роздрібної торгівлі косметично-парфумерною продукцією за підсумками 2012 р., в грошовому вираженні, %
36. Структура каналів збуту косметики в Україні в 2012 р., %
37. Обсяги ринку косметики країн Східної Європи в 2012 р., млрд. долл. США
38. Прогноз обсягів ринку косметики України в 2014-2016 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
39. Місто України в світовому рейтингу «Ease of Doing Business» в 2010-2014 рр.
40. Позиція України в рейтингу «Ease of Doing Business» з деталізацією індикаторів (Рейтинг 2014 р.)

Зв'язатися з нами