Аналіз ринку готельної нерухомості condo-формату на Анталійському узбережжі. 2025 рік

Аналіз ринку готельної нерухомості condo-формату на Анталійському узбережжі. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2025 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 17
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
42500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку кондо-готелів в провінції Анталія, Туреччина за 2021 – І пол. 2025. У межах поточного дослідження проаналізовано загальні статистичні дані стосовно туризму та продажів нерухомості, тенденції ринку та його регулювання з ринку держави (Туреччини).
Готельні кондомініуми (кондо-готелі) є окремим сегментом ринку нерухомості, що поєднує ознаки житлового та готельного використання. Такі об’єкти зазвичай розташовуються в туристично привабливих регіонах або великих урбанізованих центрах та використовуються як інвестиційні активи, орієнтовані на отримання прибутку шляхом надання в оренду житлових одиниць (юнітів) на коротко- або довгостроковій основі.
Інвестор, який набуває право власності на окрему одиницю в межах кондомініуму, отримує юридично відокремлений об’єкт нерухомості з правом на земельну частку, правом реєстрації іпотеки, подальшого продажу або передачі в оренду. Ці одиниці, з точки зору правового режиму, прирівнюються до класичних квартир, що вводяться в експлуатацію забудовниками, однак мають низку функціональних та договірних особливостей.
Управління об’єктом здійснюється спеціалізованим оператором (керуючою компанією), який відповідає за утримання спільних зон, забезпечення сервісу для гостей та адміністрування орендних процесів. Така модель дозволяє власникам звільнитися від щоденних адміністративних зобов’язань і зосередитись на інвестиційній складовій володіння об’єктом. Укладені з оператором договори, як правило, передбачають часткове особисте користування об'єктом власником протягом обмеженого терміну (наприклад, кількох тижнів на рік), а решту часу — комерційну оренду на користь третьої сторони.
На розвинених ринках (ЄС, США, ОАЕ тощо) модель готельного кондомініуму є поширеною і законодавчо врегульованою. Частка такого типу об’єктів у структурі готельного ринку може досягати 40% від загального обсягу готельного фонду. Функціонування кондомініумів тісно пов’язане з рівнем економічного розвитку країни, зокрема — із платоспроможністю населення. Завдяки відносно невисокому порогу входу, даний сегмент традиційно приваблює представників верхнього середнього класу (upper-middle class), які шукають способи пасивного доходу або диверсифікації активів.
На ринку Туреччини готельні кондомініуми переважно представлені у складі апарт-готелів преміального сегмента, орієнтованих на внутрішній попит (турецькі інвестори) та іноземних покупців. Це можна пояснити тим, що на відміну від США або Канади у Туреччині немає чіткого правового визначення чи спеціального статусу "кондомініуму" як готельно-житлової моделі. Вся структура взаємин між інвестором і керуючою компанією оформлюється через цивільно-правові договори. Через ці правові "сіри зони" запускати проєкти з десятками дрібних інвесторів досить ризиковано. Також в люкс-сегменті бренд готелю або девелопера сам по собі є гарантією довіри.
До 2024 року резиденції готельного типу в Туреччині розвивалися як бізнес-модель, що дозволяла власникам отримувати прибуток через короткострокову оренду, насамперед шляхом суборенди. Така діяльність не класифікувалася як туристична послуга розміщення, що, за тодішнім трактуванням законодавства, не вимагала спеціальної ліцензії або дозволу. Однак із 1 січня 2024 року підхід держави до цього сегмента змінився: практика суборенди більше не дозволяється, а діяльність з короткострокового розміщення підлягає ліцензуванню відповідно до нових регуляторних вимог.

У 2023 році спостерігався спад обсягу продажу житлової нерухомості в Туреччині та Анталії, тоді як у 2024–2025 роках ринок демонструє ознаки поступового відновлення та адаптації до нових умов. Водночас серед іноземних покупців динаміка залишається спадною, що свідчить про те, що рівень довіри до даного виду інвестицій у цей сегмент ще не відновився.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку готельної нерухомості в сегменті кондо-готелів в Туреччині з акцентом на досліджувані регіони
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку кондо-готелів в 2021 – І пів. 2025 рр., фактори, що впливають на ринок, проблеми та передумови розвитку.
1.2. Роль формату керованої туристичної нерухомості у розвитку туризму
1.3. Значення досліджуваних регіонів на туристичній карті в Туреччині. Порівняння туристичного потенціалу Анталії та Аланії з іншими ключовими регіонами Анталійського узбережжя (Кемер, Белек, Сіде) (без глибокого аналізу)
1.4. Сегментація і структурування ринку формату кондо (за типом: кондо-готелі, апарт-готелі, туристичні резиденції, за класом)
1.5. Оцінка ємності ринку (кількість об’єктів, обсяг інвестицій, обсяг номерного фонду - за наявності даних)
1.6. Технології, що використовуються на ринку (традиційні та інноваційні, якщо готелі позиціонують себе саме так)
1.7. Основні тренди ринку і готельних послуг. Міжнародні кейси, релевантні приклади успішного condo-формату
1.8. Потенціал формату в Туреччині (чи є ринок готовим, хто потенційні інвестори)
2. Аналіз конкурентів
2.1. Основні гравці на ринку, коротка інформація про них (на основі наявної пропозиції продажу номерів на момент дослідження)
2.2. Аналіз концепції та позиціонування основних гравців на ринку
2.3. Структурування гравців (за сегментами, спеціалізацією, за розташуванням – відповідно до локації нового об'єкта)
2.4. Онлайн-рейтинг, оцінка репутації
2.5. Аналіз рівня конкуренції. Сильні та слабкі сторони конкурентів
2.6. Аналіз запланованих проєктів до реалізації
3. Ціни і ціноутворення на ринку
3.1. Середні поточні ціни на продаж номерів основних гравців
3.2. Середні поточні ціни проживання в готелях основних гравців
3.3. Вплив сезонності на ціни. Опис факторів, що впливають на формування ціни
5. Споживчий аналіз
4.1. Портрет покупця/інвестора (резиденти, нерезиденти, мотиви покупки) кабінетним методом
4.2. Сезонність попиту
4.3. Аналіз інтернет-аудиторії на ринку (аналіз запитів і пошукової видачі конкурентів) і попиту (динаміка і прогноз запитів) на оренду/купівлю таких об’єктів
4.4. Тенденції туристичного потоку (внутрішній та міжнародний)
5. Економічні та регуляторні чинники
5.1. Вплив економічної та політичної ситуації на туристичний ринок
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT- аналіз ринкового напряму
6.2. PESTLE аналіз чинників, що впливають на ринок
6.3. Ризики та бар'єри для виходу на ринку
7. Висновок. Прогнози розвитку ринку
7.1. Тренди та тенденції, які можуть вплинути на розвиток сегмента condo-готелів
7.2. Висновки та прогноз розвитку сегмента condo-готелів в 2025-2028 рр.

Перелік таблиць:

1. Динаміка продажів будинків в провінції Анталія за районами та їхня частка, од., %
2. Сегментація нетрадиційних туристичних типів розміщення (туристична резиденція, апарт- та кондо-готелі)
3. Структура об’єктів готельного типу Аланії станом на 31.12.2024 за видами, од, %
4. Матриця розподілу гравців ринку за типами об’єктів та наданих послуг
5. Матриця розподілу гравців ринку за місцем розміщення об’єктів (райони, прилеглі до м.Анталія)
6. Матриця розподілу гравців ринку за місцем розміщення об’єктів (райони, прилеглі до м. Аланія)
7. Аналіз рівня конкуренції способом опису сильних і слабких сторін ключових гравців
8. Проєкти досліджуваних гравців ринку, заплановані до реалізації
9. Поточні ціни на продаж номерів основних гравців із вказанням площі житлового приміщення та року введення в експлуатацію (стану готовності), тис. євро, м², тис. євро/м² та рік
10. Середні поточні ціни на продаж номерів основних гравців із врахуванням площі житлового приміщення, тис. євро, тис. євро/м²
11. Поточні ціни проживання в готелях основних гравців, грн.
12. Помісячна структура запитів з оренди апартаментів Анталії зі Сполученого Королівства (Великої Британії), Німеччини, Франції, арабських країн, Польщі та України за період липень 2024 — червень 2025 рр., %
13. Розподіл середніх значень відгуків за типом мандрівників в Анталії, балів
14. Матриця SWOT – аналізу приватного інвестора на ринку готельної нерухомості condo-формату в Анталії
15. SWOT – аналіз ринку готельної нерухомості condo-формату в Анталії
16. PESTLE-аналіз ринку готельного бізнесу в Анталії, Туреччина
17. Карта ризиків ринку готельного бізнесу Анталії

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка доходів від туристичної діяльності Туреччини у 2021-1 кв. 2025 рр., млн дол., %
2. Динаміка надходжень від послуг проживання як складова туристичних доходів Туреччини у 2021-1 кв. 2025 рр., млн дол., %
3. Динаміка кількості проданих житлових об'єктів у Туреччині та провінції Анталія за період 2021-1 півр. 2025 рр., тис. од., %
4. Динаміка кількості проданих житлових об'єктів іноземцям у Туреччині та провінції Анталія за період 2021-1 півр. 2025 рр., тис. од., %
5. Середні оцінки готелів Анталії від постояльців, балів
6. Розташування запланованих до реалізації проєктів комплексів типу кондо-готелів
7. Середні ціни з плином часу, дол. за ніч
8. Динаміка кількості відгуків щодо перебування в готелях Анталії протягом року, %
9. Помісячна динаміка продажу житлових об'єктів у Туреччині та провінції Анталія за період 2021–2024 рр.
10. Структура та динаміка Google-запитів основних гравців ринку за період липень 2024 — червень 2025 рр., шт., %
11. Структура та динаміка Google-запитів за основними категоріями Сполученого Королівства (Великої Британії), Німеччини, Франції, арабських країн, Польщі та України за період липень 2024 — червень 2025 рр., штук, %
12. Розподіл кількості відгуків за типом мандрівників в Анталії, %

Зв'язатися з нами