Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting провели огляд ринку фасадних матеріалів, що охоплює опис всіх сегментів навісних вентильованих фасадів (НВФ). Оскільки кожна будівля потребує облицювання, то динаміка розвитку досліджуваного ринку безпосередньо залежить від загального стану будівельної галузі. Питома вага НВФ в загальному обсязі ринку досягає 8%, що пов'язано з поширеністю технології штукатурки. Однак експерти прогнозують, що сегмент має високий потенціал зростання, оскільки продукція має поліпшеними характеристиками в плані енергозбереження, простоти установки і експлуатації, а також прийнятною ціною. Під час кризи 2009 року кількість операторів різко скоротилося, що в підсумку дало позитивний ефект у вигляді більш якісної продукції від відомих виробників і розширеного сервісу для клієнтів. У структурі фасадних матеріалів найбільшу питому вагу займають сталевий профлист з полімерним покриттям (39% за підсумками 2012 р) і алюмінієві композитні панелі (22%). Популярність цих матеріалів багато в чому зумовлена бюджетною вартістю, високими показниками технологічності, експлуатаційними та естетичними характеристиками. В силу наявності широкої пропозиції різної продукції на ринку спостерігається високий рівень конкуренції, що приводить операторів до необхідності проводити активну маркетингову політику по завоюванню клієнтів.
Детальний зміст:
1. Аналіз ринку фасадних матеріалів України
1.1. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2009–2013 рр.
1.2. Сегментація та структурування ринку
2. Основні оператори ринку фасадних матеріалів України
2.1. Основні оператори ринку та їх опис
2.2. Частки ринку основних операторів
3. Зовнішня торгівля на ринку фасадних матеріалів України
3.1. Імпорт продукції в 2012–2013 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні імпортери)
4. Аналіз цін на продукт Cedral в Росії, Польщі, Прибалтиці
5. Висновки та рекомендації (ідентифікація продукту Cedral і визначення його цінового сегмента). Прогнозні показники розвитку ринку фасадних матеріалів України в 2014–2016 рр.
6. Ризики і бар’єри виходу на ринок
Перелік таблиць:
1. Динаміка обсягів імпорту фіброцементних панелей в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
2. Динаміка обсягів імпорту в розрізі виробників фіброцементних панелей в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
3. Динаміка обсягів імпорту фіброцементних панелей в Україну в розрізі постачальників у 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
4. Ціни на фіброцементні панелі в розрізі виробників і постачальників у 2012–2013 рр., грн / шт.
5. Динаміка обсягів імпорту композитних фасадних панелей в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
6. Динаміка обсягів імпорту в розрізі виробників композитних фасадних панелей в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
7. Динаміка обсягів імпорту композитних фасадних панелей у розрізі постачальників в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
8. Ціни імпорту композитних фасадних панелей у розрізі постачальників в Україну в 2012–2013 рр., грн / кг
9. Динаміка обсягів імпорту металевих панелей в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
10. Динаміка обсягів імпорту в розрізі виробників металевих панелей в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
11. Динаміка обсягів імпорту металевих панелей в розрізі постачальників в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
12. Ціни на металеві панелі в розрізі виробників і постачальників у 2012–2013 рр., грн / кг
13. Динаміка обсягів імпорту скляних панелей в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
14. Динаміка обсягів імпорту скляних панелей в Україну в розрізі виробників у 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
15. Динаміка обсягів імпорту скляних панелей в розрізі постачальників в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
16. Ціни на скляні панелі в розрізі виробників і постачальників у 2012–2013 рр., грн / кг
17. Динаміка обсягів імпорту керамічних матеріалів в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
18. Динаміка обсягів імпорту в розрізі виробників керамічних матеріалів в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
19. Динаміка обсягів імпорту керамічних матеріалів у розрізі постачальників в Україну в 2012–2013 рр. у натуральному та грошовому вираженнях
20. Ціни імпорту керамічних матеріалів у розрізі постачальників в Україну в 2012–2013 рр., грн / кг
21. Роздрібні ціни на фасадні дошки з фіброцементу торгової марки Cedral в Росії, Польщі та Прибалтиці, грн / кв. м
22. Порівняльна характеристика фіброцементних панелей у розрізі ТМ
23. Основні вхідні бар’єри на ринку фасадних матеріалів України
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка площ житлових будівель, прийнятих в експлуатацію в Україні в 2005–2013 рр., тис. кв. м
2. Динаміка площ нежитлових будівель, прийнятих в експлуатацію в Київській області в 2006–2013 рр., тис. кв. м
3. Динаміка обсягів ринку фасадних матеріалів в Україні у 2008–2013 рр. млн кв. м
4. Структура ринку фасадних матеріалів в Україні в 2012 р. у натуральному вираженні, %
5. Структура ринку навісних фасадних панелей в Україні в 2012 р. у натуральному вираженні, %
6. Частки операторів ринку фасадних матеріалів України у грошовому вираженні, %
7. Частки основних постачальників фіброцементних панелей в Україну в 2012 р. у натуральному вираженні, %
8. Частки основних постачальників фіброцементних панелей в Україну в 2012 р. у грошовому вираженні, %
9. Структура імпорту фіброцементних панелей в Україну в 2012–2013 рр., %
10. Структура імпорту композитних фасадних панелей в Україну в 2012–2013 рр., %
11. Структура імпорту металевих панелей в Україну в 2012–2013 рр., %
12. Структура імпорту скляних панелей в Україну в 2012–2013 рр., %
13. Структура імпорту керамічних матеріалів в Україну в 2012–2013 рр., %
14. Мінімальний і максимальний цінові діапазони на фасадні дошки з фіброцементу торгової марки Cedral в Росії, Польщі та Прибалтиці (С01–С55), грн / кв. м
15. Мінімальний і максимальний цінові межі на фасадні дошки з фіброцементу торгової марки Cedral в Росії, Польщі та Прибалтиці (CL100–CL105), грн / кв. м
16. Прогнозні показники обсягів ринку навісних вентильованих фасадів в Україні в 2014–2016 р. у натуральному вираженні, млн кв. м
17. Вартість фіброцементних панелей в розрізі ТМ
18. Рекомендована ціна продукції Cedral на українському ринку