in stock

Аналіз ринку дитячого взуття. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2014 року
Графіків і діаграм: 38
Таблиць: 31
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
7500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

На ринок дитячого взуття впливає безліч макроекономічних і політичних чинників. Наприклад, нестабільна ситуація в Україні, активна співпраця з країнами ЄС, значні курсові коливання і загальні тривожні настрої серед споживачів. Ринок дитячого взуття України можна охарактеризувати як привабливий для розвитку бізнесу, однак він вимагає значних фінансових вливань для його організації, налагодження виробничого процесу і контакту зі споживачем. Поточний стан виробництва дитячого взуття характеризується низьким рівнем рентабельності, технологічним відставанням від зарубіжних виробників і високими витратами на виробництво. Український ринок дитячого взуття є недостатньо насиченим, а також характеризується високим ступенем хаотичності і не структурованості.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій і загальні показники розвитку ринку Росії, Казахстану, Білорусі, Молдови
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2010–2014 рр. в Україні, рівень насиченості, сезонність
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку дитячого взуття в Україні в 2010–2014 рр.
1.3.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному і грошовому вираженні в 2010–2014 рр. 
1.3.2. Експорт продукції із України в 2010–2014 рр.
1.3.3. Імпорт продукції в 2010–2014 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні імпортери)
2. Основні оператори ринку (виробники, імпортери)
2.1. Основні оператори ринку та їх опис
2.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та в регіональному розрізі)
2.3. Частки ринку основних операторів
2.4. Ступінь конкуренції та ризики
3. Ціна і ціноутворення на ринку
3.1. Динаміка цін на продукцію в 2010–2014 рр.
3.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
3.3. Собівартість виробництва, рентабельність
4. Споживання продукції на ринку
4.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
4.2. Сегментація та структурування споживання (імпортна / вітчизняна продукція; за статевою ознакою; за розміром тощо)
5. Канали збуту продукції на ринку
5.1. Структура каналів збуту продукції на ринку. Найбільш оптимальні схеми розподілу продукції на ринку
5.2. Аналіз розвитку ринку Інтернет-торгівлі взуттям
6. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2013–2016 рр.
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7.2. Ризики та бар’єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягу ринку дитячого взуття в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. пар
2. Динаміка обсягу ринку дитячого взуття в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
3. Динаміка виробництва дитячого взуття в Україні в 2010–2014 рр., натуральне вираження, млн пар
4. Динаміка виробництва дитячого взуття в Україні в 2010–2014 рр., грошове вираження, млн грн
5. Динаміка експорту дитячого взуття з України за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне (тис. пар) і грошове (млн грн) вираження
6. Найбільші українські компанії – експортери дитячого взуття за підсумками 2013 р., натуральне (тис. пар) і грошове (тис. грн) вираження
7. Найбільші закордонні імпортери дитячого взуття з України за підсумками 2013 р., натуральне (тис. пар) і грошове (тис. грн) вираження
8. Динаміка імпорту дитячого взуття на ринок України за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне (тис. пар) і грошове (млн грн) вираження
9. Найбільші українські компанії – імпортери дитячого взуття за підсумками 2013 р., натуральне (тис. пар) і грошове (тис. грн) вираження
10. Найбільші закордонні компанії – постачальники дитячого взуття за підсумками 2013 р., натуральне (тис. пар) і грошове (тис. грн) вираження
11. Обсяг реалізації дитячого взуття в Україну в 2013 р.
12. Рентабельність основних конкурентів на ринку виробників взуття в Україні
13. Факторний аналіз динаміки ринкової частки
14. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти ринку
15. Конкурентна карта ринку виробників дитячого взуття в 2013 р.
16. Динаміка середніх цін на дитяче взуття в Україні за 2010–2014 рр., грн / пару
17. Найбільш популярні роздрібні ціни на дитяче взуття в розрізі розмірів і сезонності, грошове вираження, грн / пару
18. Помісячна динаміка індексу цін виробників шкіри і виробів зі шкіри в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., щодо попереднього місяця
19. Динаміка тарифів на електроенергію для промислових споживачів та природний газ в Україні в 2012 – 6 міс. 2014 рр.
20. Помісячна динаміка індексу реальної заробітної плати в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., щодо попереднього місяця
21. Помісячна динаміка курсу долара США в Україні за 2013 – 6 міс. 2014 рр., грн / долар США
22. Фінансові результати вітчизняних операторів ринку дитячого взуття в Україні за підсумками 2013 р., тис. грн
23. Розподіл домогосподарств за рівнем середньодушового доходу в 2013 – 1кв. 2014 рр., грошове вираження, %
24. Розмірна сітка дитячого взуття
25. Компанії, що займаються оптовою торгівлею дитячого взуття в Україні
26. Компанії, що займаються дистрибуцією дитячого взуття в Україні
27. Найбільші роздрібні підприємства України, що реалізують взуття
28. Загальний SWOT-аналіз дитячого взуття України (з погляду нового оператора)
29. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку дитячого взуття України
30. Оцінка конкурентного середовища на дитячого взуття України
31. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку дитячого взуття України

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва та імпорту дитячого взуття в Росії в 2010–2013 рр., натуральне вираження, млн пар
2. Середня кількість виробленої взуття під основними російськими марками, натуральне вираження, млн пар
3. Цінова структура російського ринку дитячого взуття, %
4. Динаміка виробництва дитячого взуття в Білорусі в 2010–2013 рр., натуральне вираження, млн пар
5. Структура місць здійснення покупки в Молдові
6. Накопичувальний результат роздрібного товарообігу взуття (торгова мережа) у поквартальній динаміці за 2013–2014 рр., млн грн
7. Регіональне розподілення роздрібного товарообігу взуття (торгова мережа) в Україні за підсумками 6 міс. 2014 р млн грн
8. Динаміка обсягу ринку дитячого взуття в Україну за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тис. пар
9. Динаміка обсягу ринку дитячого взуття в Україні за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
10. Динаміка зміни обсягів «сірого» взуття на українському ринку в 2010–2013 рр., грошове вираження, млн грн
11. Динаміка виробництва дитячого взуття в Україні в 2010–2014 рр., натуральне вираження, млн пар
12. Динаміка виробництва дитячого взуття в Україні в 2010–2014 рр., натуральне вираження, млн пар
13. Структурування експорту дитячого взуття з України в розрізі видів за підсумками 2013 р., натуральне (тис. пар) вираження, %
14. Географічна структура експорту дитячого взуття на ринок України за підсумками 2013 р., натуральне (тис. пар) і грошове (млн грн) вираження, %
15. Динаміка імпорту дитячого взуття на ринок України за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне (тис. пар) і грошове (млн грн) вираження
16. Структурування імпорту дитячого взуття на ринок України в розрізі видів за підсумками 2013 р., натуральне (тис. пар) вираження, %
17. Структурування імпорту дитячого взуття з верхом із гуми та пластмаси (код ЗЕД 6402) на ринок України в розрізі призначення за підсумками 2013 р., натуральне (тис. пар) вираження, %
18. Географічна структура імпорту дитячого взуття на ринок України за підсумками 2013 р., натуральне (тис. пар) і грошове (млн грн) вираження, %
19. Географічна структура імпорту дитячого взуття на ринок України за підсумками 6 міс. 2014 р., натуральне (тис. пар) і грошове (млн грн) вираження, %
20. Динаміка середньої вартості дитячого взуття за 2010 – 6 міс. 2014 рр., грн / пару
21. Структурування ринку дитячого взуття в розрізі вітчизняної та імпортної продукції за 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, %
22. Регіональна належність топ-20 найбільших зарубіжних постачальників дитячого взуття за підсумками 2013 р.
23. Частки найбільших українських імпортерів у загальному обсязі імпорту дитячого взуття за підсумками 2013 р., натуральне вираження (тис. пар), %
24. Частки найбільших українських імпортерів у загальному обсязі імпорту дитячого взуття за підсумками 2013 р., грошове вираження (млн грн), %
25. Частки найбільших зарубіжних постачальників у загальному обсязі імпорту дитячого взуття за підсумками 2013 р., натуральне вираження (тис. пар), %
26. Частки найбільших зарубіжних постачальників у загальному обсязі імпорту дитячого взуття за підсумками 2013 р., грошове вираження (млн грн), %
27. Середні ціни на імпортну дитяче взуття з різних країн в Україні за підсумками 2013 р., грн / пару
28. Розподіл сімей за кількістю дітей у 2013 р., натуральне вираження, %
29. Статистика пошукових запитів в Україні за словами «купити дитяче взуття» у вересні 2012 – серпні 2014 рр., натуральне вираження, покази
30. Розподіл місць здійснення покупки (оціночно)
31. Географічний розподіл дитячого населення віком від 0 до 16 років у 2010–2014 рр., натуральне вираження, %
32. Статева структура дитячого населення віком від 0 до 16 років у 2010–2014 рр., натуральне вираження, %
33. Класифікація розмірів дитячого взуття
34. Структурування дитячого населення України за віковими категоріями в 2013–2014 рр., натуральне вираження, %
35. Схема традиційних каналів збуту дитячого взуття в Україні
36. Середня динаміка зміни націнки на різних каналах збуту
37. Структура ринку дитячих товарів (оціночно)
38. Прогнозні показники розвитку ринку дитячого взуття України на 2014-2016 рр., натуральне вираження, тис. пар

Зв'язатися з нами