Анотація до аналізу ринку:
Чай є одним з найбільш популярних напоїв у світі, але рівень його споживання істотно відрізняється в різних країнах. За останні 10 років світове виробництво чаю зросло. Чайні плантації зосереджені в 49 країнах світу, перша вісімка яких займає більше 85% загального обсягу виробництва. Вітчизняний ринок повністю залежить від імпортних поставок, обсяг яких знаходиться в прямій залежності від стану світового ринку. Несприятливі кліматичні чинники можуть істотно позначитися на рівні врожайності чайної культури на основних плантаціях. Географія поставок чорного нефасованого чаю ширша, ніж зеленого. У 2014 році в наслідок стримуючих економічних і політичних чинників в країні, девальвації гривні та загального погіршення рівня добробуту населення, ціни на чай в національній валюті істотно знизилися.
Детальний зміст:
1. Сировинна база
2. Обсяг ринку, тенденції розвитку
3. Виробництво і виробники
4. Зовнішня торгівля
5. Структура споживання
6. Прогноз
Перелік таблиць:
1. Динаміка ємності ринку чаю в Україні в 2010–2014 рр., тис. тонн
2. Динаміка імпорту фасованого чаю в Україні в 2010–2014 рр. у натуральному (тис. тонн) і грошовому (млн дол. США) вираженні
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка світового виробництва чаю в 2004–2013 рр., млн тонн
2. Структура світового виробництва чаю в розрізі країн у 2012 р. у натуральному вираженні, %
3. Динаміка імпорту нефасованого чаю в Україні в 2010–2014 рр., тис. тонн
4. Географічна структура імпорту нефасованого зеленого чаю в Україні в 2013–2014 рр., натуральне вираження, %
5. Географічна структура імпорту нефасованого чорного чаю в Україні в 2013–2014 рр., натуральне вираження, %
6. Динаміка імпорту нефасованого чаю в Україні в 2010–2014 рр., тис. тонн
7. Частки українських виробників чорного і зеленого чаїв у 2013 р. в натуральному вираженні, %
8. Географічна структура імпорту фасованого зеленого чаю в Україні у 2013–2014 рр., натуральне вираження, %
9. Географічна структура імпорту фасованого чорного чаю в Україні у 2013–2014 рр., натуральне вираження, %
10. Частота придбання чаю жителями України в 2013 р., %
11. Переваги споживачів чаю за видами в Україні в 2013 р., %
12. Переваги споживачів чаю за торговими марками в Україні в 2014 р., %
13. Структура роздрібних продажів чаю в Україні у 1 пол. 2014 р., грошове вираження, %