Анотація до аналізу ринку:
Фахівці компанії Pro-Consulting підготували аналіз українського ринку безалкогольних напоїв, в якому розглянуті показники виробництва і зовнішньої торгівлі, сезонні особливості попиту, структура ринку і переваги споживачів. Відзначено, що монополізація виробництва вітчизняними гравцями і постійне зростання цін на сировину мінімізують можливість закордонних виробників конкурувати з українськими операторами. Ускладнює процес виходу нових гравців і необхідність значних вкладень в рекламу і просування бренду. У 2009-2011 рр. галузь виробництва безалкогольних напоїв характеризується зменшенням обсягів споживання. Після незначно зростання місткості ринку в 2012 році на 0,5% через проведення футбольного чемпіонату в 2013 році на ринку спостерігається подальше скорочення обсягів виробництва безалкогольних напоїв (на 8,5% за 10 місяців). Однією з тенденцій розвитку ринку БАН в Україні є скорочення сегмента солодкої води за рахунок зростання споживання функціональних напоїв, чому сприяє прагнення населення до здорового харчування. За підсумками 10 міс. 2013 року українськими підприємствами було експортовано понад 10% вироблених в країні безалкогольних напоїв. Основними країнами - імпортерами БАН в Україну є Росія, Австрія, Швейцарія, Нідерланди, Грузія і Білорусь.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку безалкогольних напоїв. Тенденції розвитку
2. Сезонність ринку
3. Витрати споживачів на безалкогольні напої
4. Структура ринку
5. Структура зовнішньої торгівлі
6. Частки операторів ринку
7. Переваги споживачів
8. Цінова ситуація
9. Перспективи розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Розрахунок ємності ринку безалкогольних напоїв України за 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, млн дал
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура ринку безалкогольних напоїв України за 2009–2013 рр. у розрізі походження продукції в натуральному вираженні, %
2. Ємність ринку безалкогольних напоїв України за 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, млн дал
3. Помісячна динаміка виробництва безалкогольних напоїв в Україні за 2012–2013 рр. у натуральному вираженні, млн дал
4. Динаміка витрат домогосподарств на безалкогольні напої в Україні в 2011–2013 рр., грн / місяць
5. Структура виробництва безалкогольних напоїв у розрізі видів в Україні за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
6. Географічна структура виробництва безалкогольних напоїв в Україні за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
7. Географічна структура експорту безалкогольних напоїв з України за підсумками 10 міс. 2013 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
8. Географічна структура імпорту безалкогольних напоїв в Україні за підсумками 10 міс. 2013 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
9. Частки основних виробників ринку солодких безалкогольних напоїв в Україні станом на 2012 р. у натуральному вираженні, %
10. Структурування споживчих переваг щодо ТМ солодких напоїв, квасу, холодного чаю та енергетичних напоїв в Україні у 2013 р.,%
11. Помісячна динаміка цін на безалкогольні напої в Україні за 2012–2013 рр., грн / дал